Omgeving Eindhoven of eventueel doordeweeks in Utrechtquote:
De vekeerde kant dus, Helmondquote:Op donderdag 13 november 2008 09:05 schreef buitenbeentje het volgende:Welke kant van Eindhoven? Ik werk in Veldhoven.
genoteerd, PM me even!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:32 schreef zquing het volgende:
AMD Athlon™ X2 Dual-Core Processor BE-2350.
MSI K9AGM3-FIH
OCZ 2x1024MB DDR2 PC2-6400 Platinum (dual Channel)
voor 56,20 inc
Inmiddels ook een bod (60 euro) van ransbal ontvangen per PM, sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 11:03 schreef Magneet het volgende:
damn te laat wilde 60 euro geven en dan kom ik het ophalen
Genoteerd, ik wachten nog even de (PM)reactie van Ransbal afquote:
Kick, ransbal en magneet hebben er vanaf gezienquote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Genoteerd, ik wachten nog even de (PM)reactie van Ransbal af
Ik neem aan dat het niet het moederbord is wat hij in dit topic aanbied...want die heb ik gekocht namelijk (incl cpu en mem).quote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Erik het volgende:
Pluspunt: ProbeerMe heeft als goedmaker aangegeven gratis een moederbord op te willen sturen, wat ik zeer sportief vind van hem.
Het is zo goed als weg. ProbeerMe heeft me verteld dat hij het vandaag of morgen op de bus doet.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:51 schreef kwm het volgende:
is alles al weg? zo niet, voor 65 euro kom ik 'm ophalen
Heb jij al iets ontvangen Party_P?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:47 schreef Party_P het volgende:
[..]
Het is zo goed als weg. ProbeerMe heeft me verteld dat hij het vandaag of morgen op de bus doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |