Nope, ik heb wat kleine contrast aanpassingen gedaan maar verder heb ik niks gephotoshopped. Die ringflitser geeft gewoon hele rare, metallic-achtige kleuren. Yay!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef Pjederdy het volgende:
Heb je die muren met dat vuil extra aangezet? Ook die kalk op zijn knokkels vind ik erg goed
Ik ben vooral bijzonder gechoqueerd dat DennisMoore zomaar ineens terug kwam en mike heeft wijs gemaakt dat hij dit topic bedacht heeft.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef MisterO het volgende:
wat n onzinhoeren ook hier. voor niks alles teruggelezen![]()
hmm, neequote:Op donderdag 13 november 2008 10:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Misschien staat je beeldscherm te donker?
Ow ja dat viel me wel op. Mika kon toevallig weer geen foto van zichzelf uploadenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel: mike weet van voren toch niet dat hij van achter leeft, dus hij zal het inmiddels wel weer vergeten zijn..
High Dynamic Range, wordt voornamelijk gebruikt voor landschappen en zo. Google het maar. Ik vind het lelijk.quote:
Oud, dik, vieze kleding.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef Gellarboy het volgende:
Kun je benoemen wat je er niet mooi aan vindt?
Oh, dat ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef MrBrightside het volgende:
High Dynamic Range, wordt voornamelijk gebruikt voor landschappen en zo. Google het maar. Ik vind het lelijk.![]()
Hij probeert geil over te komen, maar het wil niet lukkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef MrBrightside het volgende:
En hij straalt niets uit. Ja, sufheid. Vind ik dan.
quote:
hihi hij lijkt geen 24quote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
Ik ben blij dat ik zo niet dacht toen ik jullie leeftijd had, want wat was ik nu dan gefrustreerd geweest. Maar er komt een dag en dan zijn jullie ook 24, net als hij..
. Succes daarmee dan.
Is het je nog nooit opgevallen dat men hier maar zelden filmpjes aanklikt die gepost worden?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef MrBrightside het volgende:
Volgens mij kijken jullie stiekem helemaal niet naar dat leuke liedje van de Cold War kids heh.
Stond gisteren idd op NU.nlquote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef Cybart het volgende:
vanaf 59 seconden in de videoclip!!!!!!!
verder is het liedje natuurlijk van een kwaliteitje RUK
Je hebt ook niks gemist. Behalve mijn briljante filmpje natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef MrBrightside het volgende:
En ik heb het ook niet gezien nee, niet terug gelezen.
Is hij 24?! Jezus, ik zie er nog jonger uit dan hemquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
Ik ben blij dat ik zo niet dacht toen ik jullie leeftijd had, want wat was ik nu dan gefrustreerd geweest. Maar er komt een dag en dan zijn jullie ook 24, net als hij..
. Succes daarmee dan.
Ik zit op mn werk, en dan ga ik niet zitten streamen, wordt niet op prijs gesteld door mijn collega's (plus dat ik het officieel verboden heb om de internetlijn te belasten met streaming audi/video, en dan kun je het niet maken om het zelf wel te doen!).quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef MrBrightside het volgende:
Volgens mij kijken jullie stiekem helemaal niet naar dat leuke liedje van de Cold War kids heh.
Ik heb hem stiekem beluisterd, maar sorry het is niet echt mn ding.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef MrBrightside het volgende:
Dan hij, dank u.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is hij 24?! Jezus, ik zie er nog jonger uit dan hem
Die had ik een tijdje geleden al gevonden toen ik research naar jou deedquote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Gellarboy het volgende:
Oh... mijn... God.... Kijk nu eens wat ik vind: http://www.tmf.nl/profiel/Gellarboy/
Nice hair..
Dat dat nog bestaat...
Aangezien we qua muzieksmaak best wel overlappingen hebben zal ik 't wel leuk vinden, maar ik zit met hetzelfde probleem als Pjederdyquote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef MrBrightside het volgende:
O.
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
Research naar mij???
P, stop de persen. Je naam wordt goed geschreven voor het eerst sinds je comeback.quote:
jep.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
Research naar mij???
Aaaaaaargh.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.
Toen DennisMoore het topic bedacht had is dat als regel ingevoerd
O, jij komt toch volgende week ook? Heb jij plannen voor Samstag? Dit ivm de agenda's...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:02 schreef MisterO het volgende:
Oud, dik, vieze kleding.
Bij lekkere mannen denk ik aan wat anders iig![]()
Ik die moeite voor mensen die me interassant lijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
P, stop de persen. Je naam wordt goed geschreven voor het eerst sinds je comeback.
Ik had sam al gesmst, vrijdag komt me beter uit dan zaterdag... maar zaterdag zou eventueel ook kunnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
O, jij komt toch volgende week ook? Heb jij plannen voor Samstag? Dit ivm de agenda's...
Yepz. Ik werd zelfs geconfronteerd met een project dat ik tijdens m'n bachelor gedaan heb en weer helemaal vergeten was.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.
Toen DennisMoore het topic bedacht had is dat als regel ingevoerd
Ja, vrijdag is het etentje. Het ging er meer om of je zaterdag wilde uitgaan of iets dergelijks...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef MisterO het volgende:
Ik had sam al gesmst, vrijdag komt me beter uit dan zaterdag... maar zaterdag zou eventueel ook kunnen.
gezellig, jij komt dus ook
Over mij is dan weer weinig dirt gevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Yepz. Ik werd zelfs geconfronteerd met een project dat ik tijdens m'n bachelor gedaan heb en weer helemaal vergeten was.
Oh zo!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, vrijdag is het etentje. Het ging er meer om of je zaterdag wilde uitgaan of iets dergelijks...
Ik post het ook omdat ik weet dat toch niemand het mooi vindt, maar ik hoop altijd nog aangenaam verrast te worden of zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb hem stiekem beluisterd, maar sorry het is niet echt mn ding.
Over mij dan helemaal geen dirt te vindenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over mij is dan weer weinig dirt gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |