quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Man naar mijn hartquote:Op donderdag 13 november 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ook al drink je maar 2 biertjes ()
Als jij het maar naar je zin hebt
Mijn Noorse en ik zuipen al genoeg met zijn twee
Kerel ik ga nog even aan het woarkquote:
Woarkze!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kerel ik ga nog even aan het woark
1 uur terug as usual![]()
Noem 'm eens.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:33 schreef Fascination het volgende:
GODVERDOMME IK WOU DE LAPO![]()
. Ik had zo'n geweldige TT in gedachten.
De mannen van fok...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
Waar we geile befseks hebben
Of ik had nog een leuke bedacht:
Waar de mannen sletjes zijn
Ah, je komt hier SCen?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom hier maar eens posten, verder is Fok! dood
Hoe staat het leven, lieve KLB SCers
Grappig hequote:Op donderdag 13 november 2008 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mannen van fok...
sletjes...
Bwhahahaa
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het mag![]()
trouwens, het mag van fascination, dat is goed genoeg voor mij
Ja ik vind het hilarisch...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Grappig he![]()
.
Ik ga morgen schaatsen trouwens, na het heel veel jaren niet gedaan te hebben. Tips
?
Oh en haii timmmmm
Nou, ik kan je wel tips geven, maar ik kan zelf nauwelijks blijven staan op schaatsen, ik betwijfel dus of dat in je voordeel zal werkenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Grappig he![]()
.
Ik ga morgen schaatsen trouwens, na het heel veel jaren niet gedaan te hebben. Tips
?
Oh en haii timmmmm
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik kan je wel tips geven, maar ik kan zelf nauwelijks blijven staan op schaatsen, ik betwijfel dus of dat in je voordeel zal werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |