quote:Op donderdag 13 november 2008 14:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
onze hond heeft voortaan een jasoudtante had wat gebreid vor hem
Ach, ik zou het er op kunnen, maar om nou helaas te zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar heeft ze al iemand voor, helaasch.
Dubbelzinnig, nicequote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ik zou het er op kunnen, maar om nou helaas te zeggen.
pics or...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
onze hond heeft voortaan een jasoudtante had wat gebreid vor hem
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:16 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet weet wie jij bent![]()
bedankte je toch
Je zat echt te wachten tot je die grap kon maken of nietquote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef Nielez het volgende:
en ja, je neukt ook geen doden, dus posten in een dood topic is ook niet maatschappelijk geaccepteerd
Nicequote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dubbelzinnig, nice.
Ik heb trouwens speciaal voor jou een nieuwe ondertitel.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv
[ afbeelding ]
Dat, is echt gayquote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv
[ afbeelding ]
hoiquote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe schandalig is het dat ik nog steeds niet aangekleed ben
hij wordt oud en kan zichzelf niet zo goed meer warm houden... en het is niet mijn beslissing hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
Kom op man, dat doe je een hond toch niet aan
als je vanavond maar wel iets aantrektquote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat was t..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
als je vanavond maar wel iets aantrekt
Warvoor moet je iets schrijven dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:55 schreef Slarioux het volgende:
Damn het is lastig om een goed verhaal in elkaar te steken. Wie ben ik, waar sta ik voor, wat wil ik doen? Best pittig om dat op papier te zetten.
Je bent Slarioux, je staat voor de pc, en je wilt dit op papier zetten, how hard can it bequote:Op donderdag 13 november 2008 14:55 schreef Slarioux het volgende:
Damn het is lastig om een goed verhaal in elkaar te steken. Wie ben ik, waar sta ik voor, wat wil ik doen? Best pittig om dat op papier te zetten.
En ik maar klagen over men CV waar ik nu mee bezig benquote:Op donderdag 13 november 2008 14:55 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben bezig met mijn afstudeerstage, die kan ik misschien in Spanje doen. Ik heb telefonisch al een positief gesprek gehad en nu is me gevraagd, zet eens op papier wat je nou wilt, wat je interessant lijkt om te doen en hoe je dat zou aanpakken. En da's best pittig.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:58 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Warvoor moet je iets schrijven dan?
Waar blijft die -1 voor kuthumor....quote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
Je bent Slarioux, je staat voor de pc, en je wilt dit op papier zetten, how hard can it be
Heb ik gelukkig al goed in elkaar zitten. Al kreeg ik laatst een exemplaar van iemand dat ook wel heel erg nice was. Kan ik weer overnieuw beginnenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En ik maar klagen over men CV waar ik nu mee bezig ben
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar blijft die -1 voor kuthumor.... [ afbeelding ]
Lijkt me idd best pittig! wat voor studie doe je?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn afstudeerstage, die kan ik misschien in Spanje doen. Ik heb telefonisch al een positief gesprek gehad en nu is me gevraagd, zet eens op papier wat je nou wilt, wat je interessant lijkt om te doen en hoe je dat zou aanpakken. En da's best pittig.
Informatica, aan de HAN in Arnhemquote:Op donderdag 13 november 2008 15:01 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Lijkt me idd best pittig! wat voor studie doe je?
je vergeet even het feit dat het wel een HBO-er is hè?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je bent Slarioux, je staat voor de pc, en je wilt dit op papier zetten, how hard can it be
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:01 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Lijkt me idd best pittig! wat voor studie cursus doe je?
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:02 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Hellaas, volgende keer miss-s
Kennelijk is 't een lastige cursusquote:Op donderdag 13 november 2008 15:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Sander, mag ik je aantekeningen?Ik snap het niehiet!
"
hoe kan ik iets niet snappen waar ik niet bij wasquote:Op donderdag 13 november 2008 15:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Sander, mag ik je aantekeningen?Ik snap het niehiet!
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |