abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:00:57 #126
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_64142229
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

De jouwe wordt niet verwijderd Rene
ik heb nog toegevoegde waarde maar die demonen kan je echt zien van paddo's!
maoam is voor bazen!
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:02:48 #127
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_64142284
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:00 schreef renedis het volgende:

[..]

ik heb nog toegevoegde waarde maar die demonen kan je echt zien van paddo's!
Geen idee ik slik geen paddo's
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
pi_64142326
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef duke3d het volgende:
Ik denk dat er geen demonen zijn. Het zijn visualisaties en gedachtenspinsels van jezelf. Waarom? Omdat demonen niet bestaan in mijn optiek.
Misschien dat je last hebt van entiteiten (gestorven mensen die nog niet klaar zijn voor hun overgang) die bang of boos of verdrietig zijn? In dat geval houdt je je er teveel bezig ermee. Probeer je focus meer op het leven hier en nu te verleggen. Duurt een tijd maar dan heb je wel een structurele oplossing. In de tussentijd, zoek een reader die even alles weghaalt bij jou en uit je huis (mocht je al dingen hebben aangetrokken die je liever los laat). Zolang je niet zoekt, zal er ook niks bij jou komen. Wel is het zo dat je datgene aantrekt dat bij jou past. Heb je donkere gevoelens en ben je ook nog eens op zoek naar wat er meer is, dan trek je gemakkelijk een paar verloren zieltjes aan die zich herkennen in jouw angst of donker. Nogmaals: stop dus met zoeken en verleg je focus op het allerdaagse.

Verder raad ik je daarnaast psychologische hulp aan. Meld je bij je huisarts aan en via hem bij een psychologen praktijk of psychiatrische instelling bij je ziekenhuis. Daar krijg je na een aantal weken een diagnose en eventueel ook medicatie mocht je dat willen. Er zijn meer moderne antipsychotica buiten Risperidol om. Uit de diagnose komt een behandelplan. Dus wil je geholpen worden dan zul je sowieso met beide voeten op de grond moeten komen te staan en stappen zetten daarmee. Reguliere stappen dan he, dus niet verstrikt blijven in het esoterische wereldje waar je door de verkeerde mensen een heeeeel verkeerd beeld over hebt gekregen.
Alleen omdat jij zegt dat ze niet bestaan; betekent niet dat ze niet bestaan
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:04:52 #129
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_64142335
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Geen idee ik slik geen paddo's
ik ook niet maar ik heb een buurjongen die een drug-expert is daar hoor ik alle wilde verhalen van..
TS is mijn buurjongen?
maoam is voor bazen!
  zaterdag 20 december 2008 @ 03:47:22 #130
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_64171705
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef OreO het volgende:

[..]

Alleen omdat jij zegt dat ze niet bestaan; betekent niet dat ze niet bestaan
Er zijn verhalen over exorsisme die ik niet direct beschouw als onzin maar me aan het denken brengen. Niet dat ik daardoor meteen aanneem dat die verhalen waar zijn, maar wel dat je verder kan kijken dan "hij/zij ziet dingen die er niet zijn, dus hij/zij is gek".

Maar wat maakt het uit of de zogenaamde demonen bestaan, hersenspinsels zijn of te maken hebben met iets anders? Het gaat erom dat TS zich daar niet door laat leiden. Er is maar één iemand de baas over zijn hoofd en dat is hijzelf. Niets of niemand anders heeft daar macht over en dat is wat TS moet gaan beseffen.

Ik vraag me af of er serieuze behandelingen of therapieen zijn waar mensen met dit soort problemen baat bij kunnen hebben. Dat mensen met psychotische klachten meer grip kunnen krijgen en behouden op hun realiteitsbesef. Er zijn immers ook mensen met randpsychotische klachten; ze zien of horen dingen die er niet zijn, maar ze beseffen wel dat het niet echt is.
  zaterdag 20 december 2008 @ 04:37:30 #131
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_64171851
Calling Buffy the Vampire slayer

and friends....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_64180642
Nou, tijdens mijn jaarlijkse R&P bezoek heb ik in ieder geval kunnen lachen
  zaterdag 20 december 2008 @ 17:05:43 #133
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_64180698
Hebben kerstdemonen een kerstmuts?
Ik ben een eckte rapnegert
pi_64205398
Kijk is naar Supernatural zou ik zeggen, daar zie je hoe je die demonen kunt killen. meestal werkt silver ofzo wel om ze te laten verdwijnen. Maar het zou ook een geest kunnen zijn, in dat gevaal moet je onderzoeken van wie de geest is, en dan het lichaam met zout bestrooien en verbranden.
  zondag 21 december 2008 @ 14:24:09 #135
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_64207498
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef FOXDIE het volgende:
Kijk is naar Supernatural zou ik zeggen, daar zie je hoe je die demonen kunt killen. meestal werkt silver ofzo wel om ze te laten verdwijnen. Maar het zou ook een geest kunnen zijn, in dat gevaal moet je onderzoeken van wie de geest is, en dan het lichaam met zout bestrooien en verbranden.
verstandig een graf opgraven en verbranden. Staat gewoon vervolging op in nederland hoor
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zondag 21 december 2008 @ 14:45:24 #136
236046 NotYou
tigerblood
pi_64208272
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef Angst het volgende:

[..]

verstandig een graf opgraven en verbranden. Staat gewoon vervolging op in nederland hoor
Maar op tv werkt het! Denk jij het beter te weten dan de televisie?

Jij bent zeker ook zo'n demoon, één die online middels slinkse manipulatie argeloze internetgebruikers van het juiste pad wenst te brengen en/of houden. No way dat jij zijn wereldbeeld zo kunt vertekenen dat hij vervolging als zwaarder wegend dan encounters met de duistere keerzijde van het bovennatuurlijke zal zien!

Er is ofwel sprake van 't bovenstaande of anders heb je geen idee waar je het over hebt! Dit zijn serieuze zaken! Deze problemen gaan niet alleen de Nederlandse wet maar zelfs alle natuurwetten te boven! Oppassen dus!
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')