ik heb nog toegevoegde waardequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De jouwe wordt niet verwijderd Rene
Geen ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:00 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb nog toegevoegde waardemaar die demonen kan je echt zien van paddo's!
Alleen omdat jij zegt dat ze niet bestaan; betekent niet dat ze niet bestaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef duke3d het volgende:
Ik denk dat er geen demonen zijn. Het zijn visualisaties en gedachtenspinsels van jezelf. Waarom? Omdat demonen niet bestaan in mijn optiek.
Misschien dat je last hebt van entiteiten (gestorven mensen die nog niet klaar zijn voor hun overgang) die bang of boos of verdrietig zijn? In dat geval houdt je je er teveel bezig ermee. Probeer je focus meer op het leven hier en nu te verleggen. Duurt een tijd maar dan heb je wel een structurele oplossing. In de tussentijd, zoek een reader die even alles weghaalt bij jou en uit je huis (mocht je al dingen hebben aangetrokken die je liever los laat). Zolang je niet zoekt, zal er ook niks bij jou komen. Wel is het zo dat je datgene aantrekt dat bij jou past. Heb je donkere gevoelens en ben je ook nog eens op zoek naar wat er meer is, dan trek je gemakkelijk een paar verloren zieltjes aan die zich herkennen in jouw angst of donker. Nogmaals: stop dus met zoeken en verleg je focus op het allerdaagse.
Verder raad ik je daarnaast psychologische hulp aan. Meld je bij je huisarts aan en via hem bij een psychologen praktijk of psychiatrische instelling bij je ziekenhuis. Daar krijg je na een aantal weken een diagnose en eventueel ook medicatie mocht je dat willen. Er zijn meer moderne antipsychotica buiten Risperidol om. Uit de diagnose komt een behandelplan. Dus wil je geholpen worden dan zul je sowieso met beide voeten op de grond moeten komen te staan en stappen zetten daarmee. Reguliere stappen dan he, dus niet verstrikt blijven in het esoterische wereldje waar je door de verkeerde mensen een heeeeel verkeerd beeld over hebt gekregen.
ik ook niet maar ik heb een buurjongen die een drug-expert isquote:
Er zijn verhalen over exorsisme die ik niet direct beschouw als onzin maar me aan het denken brengen. Niet dat ik daardoor meteen aanneem dat die verhalen waar zijn, maar wel dat je verder kan kijken dan "hij/zij ziet dingen die er niet zijn, dus hij/zij is gek".quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef OreO het volgende:
[..]
Alleen omdat jij zegt dat ze niet bestaan; betekent niet dat ze niet bestaan
verstandigquote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef FOXDIE het volgende:
Kijk is naar Supernatural zou ik zeggen, daar zie je hoe je die demonen kunt killen. meestal werkt silver ofzo wel om ze te laten verdwijnen. Maar het zou ook een geest kunnen zijn, in dat gevaal moet je onderzoeken van wie de geest is, en dan het lichaam met zout bestrooien en verbranden.
Maar op tv werkt het! Denk jij het beter te weten dan de televisie?quote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef Angst het volgende:
[..]
verstandigeen graf opgraven en verbranden. Staat gewoon vervolging op in nederland hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |