Ben al om half zes begonnenquote:
Hmm.. ja, gek is dat. als je het invult of automatisch doet, dan moet het bij 1 van de 2 sowieso lukken. Als je de goeie waarden invult natuurlijk, maar die zal je vast wel weten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem.
Bij m'n powerbook deed ie het gewoon.
Stak 'm erin, werkte.
nu niet.
Als ik 'm op automatisch zet doet ie niks, al zet ik 'm op handmatig en vul ik in wat ik in moet vullen, vind ie de bovenste 3 punten, daarna kapt ie ermee.
Ik wil wel die airport halen maar dan moet ik effe wachten tot dinsdag.
Ben wel benieuwd hoe dat werkt zeg maar.
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hmm.. ja, gek is dat. als je het invult of automatisch doet, dan moet het bij 1 van de 2 sowieso lukken. Als je de goeie waarden invult natuurlijk, maar die zal je vast wel weten.
Ik kan er ook even niets zinnigs over zeggen nu
Overigens wel trots op mezelf. Heb zojuist de data van ons hele bedrijf verbetert met 1 simpele formule
Kut man. Gaat echt snel. Komt omdat ik pas 12 uur wakker wasquote:
Als je dingen moet invullen, betekend dat je modem/router zelf geen ipadressen geeft. Het ligt dus niet aan je mac, maar aan je router.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.
Probleem is, dat ik melding krijg: IP adres xx.xx.xxx.x wordt al gebruikt door 03c023490832 ofzoiets.
Maar, volgens mij, moet dat het ipadres van de router zijn, niet van mijzelf toch...
Ik snap sowieso geen fuck van internet "installeren", ik snap al helemaal niet waarom het niet plug and play is maar dat je uberhaupt allemaal adressen in moet stellen
Da's toch zooo pauper anno 2008
klootzak!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kut man. Gaat echt snel. Komt omdat ik pas 12 uur wakker was.
Ik haat laat wakker zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kut man. Gaat echt snel. Komt omdat ik pas 12 uur wakker was.
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat laat wakker zijn.
Ga er liever vroeg in, dan laat eruit.
Hou van overdag, zeker nu, omdat het zo'n beetje 90% van de dag donker is
Heb dat wel geprobeerd, (0 t/m9, er staat maar 1 cijfer op het eind in de huidige IP) maar dat werkte niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je dingen moet invullen, betekend dat je modem/router zelf geen ipadressen geeft. Het ligt dus niet aan je mac, maar aan je router.
Als je de melding krijg dat het ip al gebruikt wordt, dan is er een andere machine die dat ip gebruikt. als je de nou in het ip dat je invult (xx.xx.xxx.y) nu de y eens verandert. dus als dat 15 staat maak je daar 16 van bijvoorbeeld.
Maakt niet uit welk nummer als het maar niet 0 of 255 is. Voor de zekerheid 1 of 100 ook maar niet gebruiken, maar keuze genoeg
misschien moet je je verder ook wat minder van je huisgenoot aantrekken in dat opzicht. Bedoel dat hygiene ding enzo dat snap ik, maar dat ze verder gewoon alleen wil zijn, is jouw pakkie an niet..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
misschien vanavond na het discussie ding nog stappen
Huisgenoot is ook gevraagd, maar ze zei nee...ze probeert het niet eens
Ik helemaal niet. Ik ben echt een avondmens. Bij mij is het zelfs zo dat als ik er later uit kan komen en toch minder slaap als normaal, dat ik dan toch nog frisser ben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat laat wakker zijn.
Ga er liever vroeg in, dan laat eruit.
Hou van overdag, zeker nu, omdat het zo'n beetje 90% van de dag donker is
gateway is inderdaad je router en dat mag niet hetzelfde zijn als je ip inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb dat wel geprobeerd, (0 t/m9, er staat maar 1 cijfer op het eind in de huidige IP) maar dat werkte niet.
Kom maar niet verder dan stap 3
Misschien komt het doordat m'n standaardgateway hetzelfde is als m'n ipadres, is dat uberhaupt mogelijk?
standaardgateway is het adres van m'n router toch?
Ik slaap prima als ik er om 12 uur inga, en er om 6 uur weer uitkomt ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien moet je je verder ook wat minder van je huisgenoot aantrekken in dat opzicht. Bedoel dat hygiene ding enzo dat snap ik, maar dat ze verder gewoon alleen wil zijn, is jouw pakkie an niet..
[..]
Ik helemaal niet. Ik ben echt een avondmens. Bij mij is het zelfs zo dat als ik er later uit kan komen en toch minder slaap als normaal, dat ik dan toch nog frisser ben.
dus normaal 23:30 slapen en 7:30 eruit, dan ben ik nog steeds gaar.
Maar als ik om 2.30 ga slapen en als ik er dan om 9:30 uitmoet ben ik al minder gaar als normaal.
Ah, top.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
gateway is inderdaad je router en dat mag niet hetzelfde zijn als je ip inderdaad
En als laatste nummer kan je van 1 tot 254 invullen in principe.
Ging haar net vragen of ze mee uit eten ging, want er waren geen kaartjes meer voor mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien moet je je verder ook wat minder van je huisgenoot aantrekken in dat opzicht. Bedoel dat hygiene ding enzo dat snap ik, maar dat ze verder gewoon alleen wil zijn, is jouw pakkie an niet..
Je moet waarschijnlijk dus wel je gateway hetzelfde houden, want dat lijkt wel te kloppen. Succes ermee in ieder geval. Heb ik mijn half jaar op de helpdesk werken van een leverancier van routers ook weer eens nuttig kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik slaap prima als ik er om 12 uur inga, en er om 6 uur weer uitkomt ofzo
Genoeg is dat wel.
6 uur vind ik altijd wat vroeg, dus ga ook vaak om 1 uur slapen ofzo maar meer dan 6 uur slaap ik eigenlijk nooit.
VInd het altijd zonde van de dag.
[..]
Ah, top.
Ga ik daar nog effe mee kloten dalijk.
Het dolle is, dat ie wel ziet wie mijn ISP is, maar geen actieve verbinding vindt.
Maar gode, ik kijk wel wat ik kan fixen.
Zorg iig dat m'n gateway en ipadres niet hetzelfde zijn.
Tja, als ze zelf nee zegt tegen zo'n uitnodiging, dan zal ze zich daar waarschijnlijk het beste bij voelen. Jij en nu dus ook anderen hebben het geprobeerd en meer dan dat kan je niet doen. Het is niet dat ze verplicht thuis moet zitten omdat niemand haar erbij wil hebben, maar ze wil het zelf niet. Dan is het voor mij "case closed".quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ging haar net vragen of ze mee uit eten ging, want er waren geen kaartjes meer voor mijen ga daarvoor mee uit eten
Nee want ik wil het eerst uitpraten
Ik ga het niet op werk uitpraten
en ik hab na werk geen tijd
![]()
en ik weet dat ik er niets van aan moeten trekken... Maar ze is alleen in het buitenland.... Moet ze dan altijd maar thuis zitten en shit
terug naar XP?quote:
Ja, Vista Ultm geinstalleerd na de uitgave van SP.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
terug naar XP?
Whehe, iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je moet waarschijnlijk dus wel je gateway hetzelfde houden, want dat lijkt wel te kloppen. Succes ermee in ieder geval. Heb ik mijn half jaar op de helpdesk werken van een leverancier van routers ook weer eens nuttig kunnen gebruiken
vistaquote:
Ik ookquote:
vista = kutquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, Vista Ultm geinstalleerd na de uitgave van SP.
Nu lekker XP MCE draaien, veel lekkerder.
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, idd
Ik laat nog wel weten of het gelukt is vanavond.
Als ik internet heb, en dus kan fokken, is het gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |