Mijn telefoon maakt kwalitatief even goede foto's eigenlijk. De digitale camera van mij is gewoon echt verneukt. Veel te oud (4 jaar) en de flitser en stuff werken niet meer goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wed dat je telefoon niet net zo goed is.
Er kan best een 5 MPX camera opzitten maar die is no way zo goed als een normale digitale camera.
Digitale camera's zijn niet voor de grap groter dan een telefoon
Zit veel meer (goeie) hardware in.
MP's zeggen lang niet alles he
Mja.. ze wil in ieder geval wel praten. Dat is in ieder geval ietsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:53 schreef Californium het volgende:
Mijn huisgenotevraagt ze of we nu kunnen praten
op werk..... wat denkt ze wel niet...
dat ik met 2 min mijn zegje heb gedaan???
Gaat wel iets langer duren
Heb trouwens het briefje veranderd naar morgenavondVanavond is er een soort discussiegroep hier op de uni.... Naast het feit dat het onderwerp interessant is, is het DE kans om mensen te leren kennen
heb je mot met je huisgenooot?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:53 schreef Californium het volgende:
Mijn huisgenotevraagt ze of we nu kunnen praten
op werk..... wat denkt ze wel niet...
dat ik met 2 min mijn zegje heb gedaan???
Gaat wel iets langer duren
Heb trouwens het briefje veranderd naar morgenavondVanavond is er een soort discussiegroep hier op de uni.... Naast het feit dat het onderwerp interessant is, is het DE kans om mensen te leren kennen
Wat lukt er niet dan? Nog steeds dat als je de kabel erin steekt dat het werkt. Die kabel werkt voorheen wel neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goooooeeeeed
Moet alleen het internet fixen maar dat lukt niet.
Ja dat is het probleem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wat lukt er niet dan? Nog steeds dat als je de kabel erin steekt dat het werkt. Die kabel werkt voorheen wel neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |