Tip: Begin altijd bij 75% van de vraagprijsquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
zometeen maar weer eens een bod uitbrengen op een huis.. irritant is dat. Zeg gewoon wat je echt wil hebben, ik kan zo slecht afdingen
Ligt natuurlijk ook aan de hoogte van het bedrag waar het over gaat. de vraagprijs is 124.500 en dan zou 75% op 93.300 als ik het goed uitreken. Ik denk dat ze me dan gewoon uitlachenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Tip: Begin altijd bij 75% van de vraagprijsEn dan langzaam omhoog, wilt altijd wel helpen
ja, dat snapte ik wel van het spelletje. Het probleem ligt juist op welk niveau je moet beginnen om nog wel serieus genomen te worden, terwijl je niet meteen te hoog inzet. Snappie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:05 schreef jslavenburg het volgende:
Ja maar je snapt wat ik bedoel
Altijd lager beginnen, en dan langzaam omhoog gaan
ik dacht ook ergens rond die prijs ja..quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
Ga voor 115.000 en zeg dat het bod op die hoogte ligt omdat er nog wat opgeknapt moet worden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Olympus E510 & 2 lenzen er bij & extra accu.
denk je? Dit helpt dan weer niet.. want ik twijfelde tussen 112.5k en 125kquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
oja goedemorgen![]()
denk dat 112.500 ook wel goed zal zijn nico
DA's een leuk apparaatjequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Olympus E510 & 2 lenzen er bij & extra accu.
WAnneer gingen we ook alweer op date?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
oja goedemorgen![]()
is het trouwensquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
oja goedemorgen![]()
precies..... Ben misschien een biologie, scheikunde nerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
denk je? Dit helpt dan weer niet.. want ik twijfelde tussen 112.5k en 125k
Maar 112,5 lijkt me niet eens belachelijk.. Dan zit er 12.000 tussen en moeten we eigenlijk nog allebei 6.000 inleveren om elkaar op de helft tegen te komen.. Lijkt mij uitstekend eigenlijk.
altijd handigquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
precies..... Ben misschien een biologie, scheikunde nerdmaar heb stiekem ook best verstand van zaken e.d.
Daar wil ik altijd wel tijd voor vrij makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Californium het volgende:
ik heb vandaag eendag jah
wanneer wil je op date eer-ik?
Haha. Nou ik maak ongeveer 300 foto's per week dus dat zal bij mij niet zo heel erg snel gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Digitale spiegel reflex? Lijkt me ook wel leuk om mee te spelen, maar ik weet van mezelf dat ik dat 2 weken doe en dat hij daarna in de kast komt te liggen
Ik hoop het. Kan hem overnemen van een model voor 400 rond. Heb nog geprobeerd af te dingen, maar dat lukte nietquote:
da's een soepele prijs.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Nou ik maak ongeveer 300 foto's per week dus dat zal bij mij niet zo heel erg snel gebeuren denk ik
[..]
Ik hoop het. Kan hem overnemen van een model voor 400 rond. Heb nog geprobeerd af te dingen, maar dat lukte niet
Nee dat weet ik, maar niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.. Moet er alleen wel voor naar vlaardingen reizen dus dat is wel weer een dagje wat ik er aan moet geven.. Of ik moet mijn moeder voor mijn karretje kunnen spannenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's een soepele prijs.
in de winkelt ga je dat niet redden iig
ja, dat is misschien een ander verhaal. Ik ben dan zo iemand die dat dus 2 weken volhoud en dan regelmatig die camera vergeet enzo. Maar zou mooi zijn als je die natuurlijk kan krijgen, ik weet niet wat je nu gebruikt, maar als het een grote stap voorwaarts is, is dat wel heel leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Nou ik maak ongeveer 300 foto's per week dus dat zal bij mij niet zo heel erg snel gebeuren denk ik
Euhm *schaamt* Olympus FE150. Das een digitale camera met 5.2 megapixel ofzo. Mijn telefoon is dus net zo goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, dat is misschien een ander verhaal. Ik ben dan zo iemand die dat dus 2 weken volhoud en dan regelmatig die camera vergeet enzo. Maar zou mooi zijn als je die natuurlijk kan krijgen, ik weet niet wat je nu gebruikt, maar als het een grote stap voorwaarts is, is dat wel heel leuk
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm *schaamt* Olympus FE150. Das een digitale camera met 5.2 megapixel ofzo. Mijn telefoon is dus net zo goed. Maar ik heb mijn camera 9/10 keer wel bij me. Alleen dus een woensdag niet met de knvb beker. Ik heb het mijn oma vandaag gevraagd of ik het geld mocht lenen (krijg pas eind van de maand salaris en dat is te laat).. en toen zei ze dat ze misschien wel een leukere oplossing wist voor mij. Dus 1+1 = sinterklaas
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook een camera stiekem, wel handig voor mn studie om projecten en tekeningen enzo te fotograferen voor verslagen en portfolio
ik wed dat je telefoon niet net zo goed is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm *schaamt* Olympus FE150. Das een digitale camera met 5.2 megapixel ofzo. Mijn telefoon is dus net zo goed. Maar ik heb mijn camera 9/10 keer wel bij me. Alleen dus een woensdag niet met de knvb beker. Ik heb het mijn oma vandaag gevraagd of ik het geld mocht lenen (krijg pas eind van de maand salaris en dat is te laat).. en toen zei ze dat ze misschien wel een leukere oplossing wist voor mij. Dus 1+1 = sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |