hopelijk reken je de competitie niet mee als frontquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?
Zo goed als uitgeschakeld in zowel Europa als de nationale competitie waarin winst slechts een theoretische mogelijk isquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vindt de beker een serieuze prijs?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dankje manquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
Wat een held, goed gedaan pik.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog gewoon mee om de titel, beker en in Europa! Bij jullie is het er alweer 1 minderquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij vindt de beker een serieuze prijs?
Hij gaat ff in m'n sig, hij is eigenlijk te grappigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het alcohol vrije feest op de C**lsingel was schijnbaar voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vraag of jij de beker een serieuze prijs vindt.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog gewoon mee om de titel, beker en in Europa! Bij jullie is het er alweer 1 minder
Als je 'm niet meer kan winnen is het opeens geen echte prijs meerquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nogmaals mijn vraag, hoe groot acht je de kans dat jullie doorgaan in Europa en kampioen worden?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog gewoon mee om de titel, beker en in Europa! Bij jullie is het er alweer 1 minder
zo, nu is het beterquote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog gewoon mee om de titel, beker en in Europa!
Let maar op met wat voor opstelling MvB zondag komtquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef HeatWave het volgende:
Ajax.
Ik wou dat ik IRL kon quoten : 10 min voor de wedstrijd: HW: "Wat de fuck geeft MvB voor een KUT signaal af van onderschatting, beginnen met een jeugdspeler, zo zet je toch je spelers niet op scherp?!, let op mijn woorden, Ajax bakt er niets van en V'dam krijgt 1 kand, die gaat erin en we verliezen!"
Je kan het van te voren zien aankomen en het gebeurt ook nog, zum mdderfokking KOTSEN de instelling van dit kut team.... en zo;n zaadhaas als coach met een bagger opstelling en baggerwissels helpt ook niet.
+1 Scherp!!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De degradatiestrijd telt niet
Top, man, doe de vogeltjesdans om het te vierenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Wij worden gewoon kampioen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vraag of jij de beker een serieuze prijs vindt.
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. De beker is slechts bijzaak, in het leven geroepen om de minder bedeelden ook eens iets te laten winnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk is de beker een serieuze prijs. Ik zou er niet wakker van liggen als PSV vanavond verliest, maar het is wel zeker een prijs.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vraag of jij de beker een serieuze prijs vindt.
Met de A1 hoop ik, dan maar verliezen op zeker, inzet zal er dan wel zijn... deze faalhazen willen 1 ding, geld verdienen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Let maar op met wat voor opstelling MvB zondag komt
Verliezen is niet zo'n ramp, wel dat je 3 spelers kwijt bent.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef HeatWave het volgende:
Ajax.
Ik wou dat ik IRL kon quoten : 10 min voor de wedstrijd: HW: "Wat de fuck geeft MvB voor een KUT signaal af van onderschatting, beginnen met een jeugdspeler, zo zet je toch je spelers niet op scherp?!, let op mijn woorden, Ajax bakt er niets van en V'dam krijgt 1 kand, die gaat erin en we verliezen!"
Je kan het van te voren zien aankomen en het gebeurt ook nog, zum mdderfokking KOTSEN de instelling van dit kut team.... en zo;n zaadhaas als coach met een bagger opstelling en baggerwissels helpt ook niet.
Nee, ik vind het wel een prijs.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je 'm niet meer kan winnen is het opeens geen echte prijs meer
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
quote:
Jij vind doorgaan in Europa een prijs?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nogmaals mijn vraag, hoe groot acht je de kans dat jullie doorgaan in Europa en kampioen worden?
Meedoen is iets anders dan winnen..
Wil je er een kratje op zetten als je zo zeker bent van je zaak?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Wij worden gewoon kampioen.
Wij hebben de beker helemaal niet nodig.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Wij worden gewoon kampioen.
Wij hebben de beker helemaal niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |