Tegen wie was het vorige jaar ook alweer? Roda of NAC?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
kan er alleen maar om lachen. ieder jaar opnieuw..
Timmer, Greene, De Cler, Landzaat, Mols ook. Leuk hequote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tuyp stond toch ooit bij ajax onder contract?
wat wil je dan, dat ajax jupiler league gaat spelen ?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Het is al weken flut instelling in uitwedstrijden.. en het spel is vaker ook niet om aan te zien.. blessures horen geen excuus te zijn tegen een ploeg als Volendam...
Pleur toch op man. Als je nu nog 'mooi voetbal' gaat eisen snap je er gewoon geen reet vanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Het is al weken flut instelling in uitwedstrijden.. en het spel is vaker ook niet om aan te zien..
Slaat idd helemaal nergens op.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rot op met je trol!
Ik kom thuis- > start FOK op -> open de laatste pagina van het Ajax topic -> ik zie geen uitslag staan dus ik vraag wat ajax heeft gedaan!
![]()
Klopt.Zijn jullie ook zo blij met leonardo?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Timmer, Greene, De Cler, Landzaat, Mols ook. Leuk he.
Kan jequote:
Mwa. Maar dat moet toch geweldig voor jullie zijn? Jullie zien wekelijks enkele Amsterdammers in feyenooit 1. Gelukkig toch nog wat sterren voor jullie.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Klopt.Zijn jullie ook zo blij met leonardo?
feyenooit 1quote:Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mwa. Maar dat moet toch geweldig voor jullie zijn? Jullie zien wekelijks enkele Amsterdammers in feyenooit 1. Gelukkig toch nog wat sterren voor jullie.
weet ik veel ik heb die wedstrijd niet gekeken, moest werken..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan je'en
Maar zeg mij welke tactieken bassie uit heeft geprobeerd voor zondag. Zie geen antwoord op mijn vraag alleen een domvan je.
wtf hun ook al, jezus wat een pech net voor psv :/quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef versteegrob het volgende:
Van Basten zag de ziekenboeg van zijn ploeg tegen Volendam verder groeien. Urby Emanuelson meldde zich voor het duel af met een liesblessure. Oleguer (spierblessure) moest zich ook laten vervangen. Thomas Vermaelen raakte geblesseerde aan de enkel. "Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren'', zei Van Basten.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Nicasius het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb die wedstrijd niet gekeken, moest werken..
maar ik denk dat hij vast wat tactieken heeft geprobeerd aangezien hij wat spelers mist
kun je wel zo'n dom poppetje doen, maar denk dan van tenvore na voordat je iets gaat zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
die hebben sinds weken weer eens een heerlijk avondje.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef BB-boy het volgende:
Het stroomt vol met kakkerlakken, dat is lang geleden!
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Nicasius het volgende:
[..]
kun je wel zo'n dom poppetje doen, maar denk dan van tenvore na voordat je iets gaat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een held, goed gedaan pik.MOKUM XXX RATED
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Tommeke het volgende:
D-K en Hofpleinfontein
Ga na deze blamage, want dat is het, nu niet stoer doen als Feyenoordsupporter. Tot nu toe is jullie seizoen wel ietsje minder dan dat van ons..
Feyenooit.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mwa. Maar dat moet toch geweldig voor jullie zijn? Jullie zien wekelijks enkele Amsterdammers in feyenooit 1. Gelukkig toch nog wat sterren voor jullie.
Alles behalve beker...quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?
De degradatiestrijd telt nietquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |