abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63174051
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
kan er alleen maar om lachen. ieder jaar opnieuw..
Tegen wie was het vorige jaar ook alweer? Roda of NAC?
pi_63174071
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tuyp stond toch ooit bij ajax onder contract?
Timmer, Greene, De Cler, Landzaat, Mols ook. Leuk he .
pi_63174072
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Het is al weken flut instelling in uitwedstrijden.. en het spel is vaker ook niet om aan te zien.. blessures horen geen excuus te zijn tegen een ploeg als Volendam...
wat wil je dan, dat ajax jupiler league gaat spelen ?
ik zie ajax nog steeds staan bij de top 3.
AFCA
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 november 2008 @ 22:14:22 #214
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63174114
Siem de Jong is een prutser en Kenedy ook. Zeegelmans die mag nog een decenium rijpen.

Schilder had ons een paar keer gered - is geen wereldvoetballer en zal dat ook nooit worden, maar die zag je tenminste nog. Geldt ook wel voor Sno - hoewel die bij mij wel meer ergenis opwekt (handelingssnelheid van een blok beton)

Suarez is wel een held trouwens. Die bleef gaan en had wat pech. Vertonghen was ook goed. Leonardo viel redelijk in.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_63174156
NAC, 4-1 dacht ik
pi_63174157
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Welke tactieken dan?
AFCA
pi_63174161
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Het is al weken flut instelling in uitwedstrijden.. en het spel is vaker ook niet om aan te zien..
Pleur toch op man. Als je nu nog 'mooi voetbal' gaat eisen snap je er gewoon geen reet van . En Heracles en Twente uit waren inderdaad flut instellingen .
pi_63174191
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Rot op met je trol!

Ik kom thuis- > start FOK op -> open de laatste pagina van het Ajax topic -> ik zie geen uitslag staan dus ik vraag wat ajax heeft gedaan!

Slaat idd helemaal nergens op.
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Timmer, Greene, De Cler, Landzaat, Mols ook. Leuk he .
Klopt.Zijn jullie ook zo blij met leonardo?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63174337
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:15 schreef Nicasius het volgende:

[..]

Kan je 'en

Maar zeg mij welke tactieken bassie uit heeft geprobeerd voor zondag. Zie geen antwoord op mijn vraag alleen een dom van je.
MOKUM XXX RATED
pi_63174430
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Klopt.Zijn jullie ook zo blij met leonardo?
Mwa. Maar dat moet toch geweldig voor jullie zijn? Jullie zien wekelijks enkele Amsterdammers in feyenooit 1. Gelukkig toch nog wat sterren voor jullie.
pi_63174559
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mwa. Maar dat moet toch geweldig voor jullie zijn? Jullie zien wekelijks enkele Amsterdammers in feyenooit 1. Gelukkig toch nog wat sterren voor jullie.
feyenooit 1
Je heb 't er maar zwaar mee he.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63174572
Van Basten wijt nederlaag aan spitsenprobleem

Marco van Basten nam woensdagavond met Ajax afscheid van het bekertoernooi. Volendam plaatste zich voor eigen publiek voor de vierde ronde omdat Jack Tuyp in de tweede helft van de verlenging raakschoot: 1-0.

Ajax kreeg vooral in de tweede helft veel kansen om het duel te beslissen. "Maar op een gegeven moment wist ik ook niet meer wie die goal moest maken'', zei Van Basten. "We missen gewoon een koelbloedige spits. Dat is wel duidelijk'', doelde hij op de geblesseerde Klaas-Jan Huntelaar en Dario Cvitanich en het falen van Evander Sno als vervanger.

Van Basten: "Het is een teleurstelling dat we uit de beker zijn geknikkerd. Ook met deze spelers hadden we van Volendam moeten winnen. Het wordt wel moeilijk als je kansen blijft missen. Dan valt die goal aan de andere kant. Dat is heel jammer. We nemen dit mee naar de komende duels met PSV en AZ.''

Van Basten zag de ziekenboeg van zijn ploeg tegen Volendam verder groeien. Urby Emanuelson meldde zich voor het duel af met een liesblessure. Oleguer (spierblessure) moest zich ook laten vervangen. Thomas Vermaelen raakte geblesseerde aan de enkel. "Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren'', zei Van Basten.

http://www.voetbalprimeur(...)spitsenprobleem.html
pi_63174588
Maar goed, 1-0, D-K blij, nu ontopic.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63174602
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Kan je 'en

Maar zeg mij welke tactieken bassie uit heeft geprobeerd voor zondag. Zie geen antwoord op mijn vraag alleen een dom van je.
weet ik veel ik heb die wedstrijd niet gekeken, moest werken..
maar ik denk dat hij vast wat tactieken heeft geprobeerd aangezien hij wat spelers mist
AFCA
pi_63174608
Het stroomt vol met kakkerlakken, dat is lang geleden!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63174677
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef versteegrob het volgende:

Van Basten zag de ziekenboeg van zijn ploeg tegen Volendam verder groeien. Urby Emanuelson meldde zich voor het duel af met een liesblessure. Oleguer (spierblessure) moest zich ook laten vervangen. Thomas Vermaelen raakte geblesseerde aan de enkel. "Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren'', zei Van Basten.
wtf hun ook al, jezus wat een pech net voor psv :/
AFCA
pi_63174706
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Nicasius het volgende:

[..]

weet ik veel ik heb die wedstrijd niet gekeken, moest werken..
maar ik denk dat hij vast wat tactieken heeft geprobeerd aangezien hij wat spelers mist
!
MOKUM XXX RATED
pi_63174727
Wat een gruwelijke schande zeg. ELKE keer hetzelfde. Het zijn een stelletje strontverwende arrogante klootzakken die we hebben rondlopen. Wat een mentaliteit...
pi_63174764
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

!
kun je wel zo'n dom poppetje doen, maar denk dan van tenvore na voordat je iets gaat zeggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
pi_63174800
wat zei Johan Derksen eigenlijk op het einde? die was zo overtuigd dat het een makkie zou worden dat het wel mis MOEST gaan
pi_63174813
Doe dan eens iets met die blessures elk jaar weer, investeer daar eens in man
pi_63174874
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef BB-boy het volgende:
Het stroomt vol met kakkerlakken, dat is lang geleden!
die hebben sinds weken weer eens een heerlijk avondje.
Zal wel niet geloofwaardig zijn maar ik geef eigenlijk helemaal niets om die beker...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63174893
Bassie mag wel eens een rapport op laten stellen over de fysieke gesteldheid van deze kreupele spelers man o man. Lies hier, Hamstring daar. On-fucking-begrijpelijk
MOKUM XXX RATED
pi_63174894
D-K en Hofpleinfontein
Ga na deze blamage, want dat is het, nu niet stoer doen als Feyenoordsupporter. Tot nu toe is jullie seizoen wel ietsje minder dan dat van ons..
  woensdag 12 november 2008 @ 22:31:11 #235
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63174928
Niets ten nadele van de werklust van Sno, maar wat is het toch een waardeloze speler voor Ajax.
pi_63174965
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Nicasius het volgende:

[..]

kun je wel zo'n dom poppetje doen, maar denk dan van tenvore na voordat je iets gaat zeggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat een held, goed gedaan pik.
MOKUM XXX RATED
pi_63174968
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Tommeke het volgende:
D-K en Hofpleinfontein
Ga na deze blamage, want dat is het, nu niet stoer doen als Feyenoordsupporter. Tot nu toe is jullie seizoen wel ietsje minder dan dat van ons..
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:32:54 #238
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_63175024
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Feyenooit.

Waarom zie ik nooit slimme volwassen mensen dat soort opmerkingen maken?
pi_63175034
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Alles behalve beker...
Hoe groot zijn jullie kansen op het kampioenschap en doorgaan naar de volgende ronde EC?
pi_63175049
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De degradatiestrijd telt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')