sluit ik mij bij aanquote:
voetbalzonequote:Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om over sites als voetbalzone maar te zwijgen
Ik heb eens gereageerd bij de Telegraafquote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar lopen toch best veel mensen rond waaronder veel ajacieden
Ik stuur je wel een bosje blommenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef Suijk het volgende:
De titel is toch wat voorbarig. We kunnen natuurlijk nog een fair-play prijsje winnen ofzo.
Alhoewel, met Suarez...
We zijn ook nog niet in de halve finalequote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt maar toch geen volendam hé. afijn ik hoop niet dat er al te veel langdurige blessures zijn vanavond, Krokamp is ook al gebleseerd uitgevallen.
Gezien je niveau, weinig verrassendquote:Op woensdag 12 november 2008 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb eens gereageerd bij de Telegraaf
Shit was blij dat ik van die kop af was , niet dusquote:
afwas?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:00 schreef maril het volgende:
[..]
Shit was blij dat ik van die kop afwas , niet dus
lol, dat zeggen jullie altijd als jullie eruit liggen, en als jullie niet meer meedoen voor de landstitel is de beker opeens belangrijk, jullie zien echt niet hoe belachelijk jullie jezelf makenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:38 schreef Sagitta het volgende:
Ach ja landstitel is belangrijker dan de beker
Heb je al gemasturbeerd op Verhoeven?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol, dat zeggen jullie altijd als jullie eruit liggen, en als jullie niet meer meedoen voor de landstitel is de beker opeens belangrijk, jullie zien echt niet hoe belachelijk jullie jezelf maken
Voor wie ben jij?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef VatosLoco het volgende:
Geen zin om na te lezen, maar is de opmerking "ach de beker is toch naar een troostprijs, kampioenschap is belangrijker" al gevallen?![]()
Ajax![]()
![]()
![]()
Volendam uit, altijd lastig
"jullie"quote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol, dat zeggen jullie altijd als jullie eruit liggen, en als jullie niet meer meedoen voor de landstitel is de beker opeens belangrijk, jullie zien echt niet hoe belachelijk jullie jezelf maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |