SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het gek? Als je daar gaat staan filmen. Iedereen ging uit z'n dak, waaronder ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef Bilibala het volgende:
Het was wel vet, maar het was dan ook de eerste keer dat ik ze live heb zien spelenLag het aan mij of was het geluid niet echt optimaal? Stond vooraan en wilde filmpjes maken, maar werd toen in die moshpit geplet
Heb nog wel 'The Prayer' gefilmd, nadat ik naar achteren werd gedrukt...
Delphic was ook wel goed te pruimen, lekkere beats, ze waren alleen niet echt enthousiast.
Werd die nou alsnog ingenomen door de security?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef Haunter het volgende:
Ook mooi, die kerel met die portemonnee![]()
Haha ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Horloge het volgende:
[..]
Werd die nou alsnog ingenomen door de security?
Ik bedoelde meer dat ik al meteen tegen de bezwete oksels werd aangedrukt, maar goed het was vetquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Vind je het gek? Als je daar gaat staan filmen. Iedereen ging uit z'n dak, waaronder ik.
Inderdaad een leuke toevoeging! Al hoopte ik stiekem nog op The Once And Future Kingquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef AtseBenjamin het volgende:
Two more years was echt geweldig! O(f ben ik de enige die dat vond?
Hoe heette dat bandje van de demo & myspace?
Ja idd dat was ook gaf als ze die hadden gespeeld. In de Watt hebben ze die toen ok gespeeld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Inderdaad een leuke toevoeging! Al hoopte ik stiekem nog op The Once And Future King
Ondergekotste vloer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:44 schreef Horloge het volgende:
Geen verrassende tracks/b-sides helaas, maar ik vond het leuker dan gisteren. Wij zaten lekker op het balkon, alwaar we het overzicht hadden. Bijvoorbeeld op de ondergekotste vloer met bijhorende dweilarbeider.
Ze waren iets losser dan gister, er was ook wat meer contact met het publiek (hilarisch: Kele die zich 1 seconde vķķr het beginnen spelen van een nummer bedenkt dat hij eigenlijk wel wil weten waar die drie kruisjes in Amsterdam nu eigenlijk voor staan). Maar bovenal was de setlist beter (LUNO!!). Het publiek was, voorzover ik kon beoordelen vanuit mijn positie, ook wel wat relaxter dan gisteren.
Het voorprogramma kon mij ook nu weer niet echt boeien, gewoon een bak electronicaherrie. Wel een goede drummer.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ondergekotste vloer?Tijdens het optreden gebeurd?
Vredenburg blijft het beste concert (in NL althans).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:11 schreef Grobbel het volgende:
Opvallend, een hoop jubelende verhalen. Ik heb ze wel eens beter gezien dan gisteren (dit was de vijfde keer dat ik ze live zag).
Het geluid in Vredenburg was een drama, maar de sfeer in de zaal toen was inderdaad fantastisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef Horloge het volgende:
[..]
Vredenburg blijft het beste concert (in NL althans).
Russell in ieder geval een hele hoop. Ben er ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:01 schreef Mistaken het volgende:
Heeft iemand ook enig idee welke pedalen en effecten de meneren gebruiken op hun gitaar??
http://www.uberproaudio.com/content/view/339/38/quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:08 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Russell in ieder geval een hele hoop. Ben er ook wel benieuwd naar.
npquote:
quote:INTIMACY REMIXED
We’re very excited to announce that on the 11th of May we will be releasing ‘Intimacy Remixed’ on limited edition CD or triple 12”. It will also be available digitally.
The album will include remixes by Gold Panda, Mogwai and Filthy Dukes and will lead off with a remix of ‘Signs’ by Armand Van Helden which will be released on the 27th of April.
The full tracklisting is:
1. Ares – Villains remix
2. Mercury – Herve is in Disarray remix
3. Halo – We Have Band Dub
4. Biko – Mogwai remix
5. Trojan Horse – John B remix
6. Signs – Armand Van Helden remix
7. One Month Off – Filthy Dukes remix
8. Zephyrus – Phase One remix
9. Talons – Phones RIP remix
10. Better Than Heaven – No Age remix
11. Ion Square – Banjo or Freakout remix
12. Letter To My Son – Gold Panda remix
13. Your Visits are Getting Shorter – Double D remix.
The video for ‘Signs’ (Armand Van Helden remix) is available to view on the band’s official site and YouTube.
Inmiddels al weer verwijderd van youtube maar hier nog te beluisteren: http://pigeonsandplanes.com/2012/07/bloc-party-octopus.htmlquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |