Ik heb er wel 2 die ik wil ruilen..quote:Op zondag 8 februari 2009 21:34 schreef RedGuy het volgende:
Zijn er hier nog mensen die een kaartje voor de 18e kunnen/willen/moeten ruilen voor een kaartje voor de 19e?
Je zou een vriend van me er erg gelukkig mee maken!
Het is niet hun laatste dag hoor. De volgende dag staan ze gewoon weer ergens anders dus daar merk je niks van.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:15 schreef Bilibala het volgende:
Bleh al mijn vrienden kunnen/willen niet, maar ik wil zo graag gaanDomme vraag, maar op welke dag denken jullie dat het beste is?BP is sowieso wel goed
, maar ik bedoel het meer in de trant van dat woensdag beter is omdat ze nog 'fris' staan te spelen of donderdag omdat het de laatste dag is, waardoor ze dan helemaal losgaan?
Bandshirts varieren een beetje tussen de ¤15,- en ¤30,-. Meestal kost een shirt ¤20,- of ¤25,- euro.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef RedGuy het volgende:
Ik zit er aan te denken om Bloc Party t-shirts te kopen donderdag, maar hoe duur zullen ze ongeveer zijn/waren ze bij het vorige concert. (Ik was toen behoorlijk ziek en heb mijn kaartje op het eind weggegeven.)
Even puur ter indicatie hoeveel geld ik mee moet nemen..
Late reactie, maar op Marktplaats zijn nog kaarten beschikbaar, zelfs nog voor E 30,- - E 35,-. Ik ga woensdag!quote:
Staan nog overal kaartjes op marktplaatsquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Mindstate het volgende:
Kut, waarom kom ik er altijd zo laat achter dat er een concert is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |