Serieus, wie er over lucky ajax begint heeft sinds 2005 nooit meer gelijk gehadquote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef SCH het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax niet meer scoort.
Is lucky ziek?
Ik had dat ook met die eredivisielive, ik heb gewoon na een maand mijn lidmaatschap opgegeven , nee als je gewend bent aan de NOSquote:Op woensdag 12 november 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar die gast irriteert me mateloos... ik ben waarschijnlijk de enige die dit op voorhand gewoon zag gebeuren deze nederlaag... past gewoon helemaal in het beeld... geen fatsoenlijke scorende aanvallers meer over op Suarez na en een tot op het bot gemotiveerd Volendam...
Dat dus. Ajaxquote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Suijk het volgende:
Ik had als wensen een overwinning, geen blessures en minimale inzet. Wat doen ze, ze verliezen, blesseren zich en spelen een half uur extra.
Ajax heeft in de 2e helft kansen genoeg gehad om het af te maken... en als je die dan niet maakt weet je dat Volendam helemaal het besef krijgt...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:00 schreef Wooldoor het volgende:
hehe het is ook diep triest maar eigenlijk boeit het me vrij weinig die hele beker en het leek Ajax dus ook zeer weinig uit te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |