Aardige binnenkomer Roelquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leuke fotos maak je in ierland
[flauw] Alleen op een bril of lenzen, of is het ook op schoonmaakvloeistof? [/flauw]quote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand nog een bril kopen? van 1 tm 7 december weer vriendenweken bij de Eyewish dus dan krijg je 35% korting op je bril of contactlenzen
laat het me ff weten, stuur ik je een uitnodiging
Komen ze nog vrienden te kort dan bij eyewish dat de actie zo snel op de andere vriendenactie volgtquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand nog een bril kopen? van 1 tm 7 december weer vriendenweken bij de Eyewish dus dan krijg je 35% korting op je bril of contactlenzen
laat het me ff weten, stuur ik je een uitnodiging
is dat niet douze ?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Geschikt of ongeschikt?
[✓] Geschiktquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Geschikt of ongeschikt?
iedere 3-4 maandenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komen ze nog vrienden te kort dan bij eyewish dat de actie zo snel op de andere vriendenactie volgt
Wie?!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat niet douze ?
[✓] Geschikt
[ ] Ongeschikt
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
doe eens een lekkere vent voor mij en al die andere vrouwen die hier lezen (zoals Maricha)
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
ik goolge op "lekkere vent" en krijg dit
[ afbeelding ]
![]()
Mwah, de babe-foto's dienen puur en alleen voor de heer Venema. En die is dj @ 3FM en laat dat station nou net het onderwerp van deze reeks zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we kunnen even doorgaan tot onze moderator weer komt melden dat we niet in het babes en hunks forum zitten
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we kunnen even doorgaan tot onze moderator weer komt melden dat we niet in het babes en hunks forum zitten
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
doe eens een lekkere vent voor mij en al die andere vrouwen die hier lezen (zoals Maricha)
Sigurquote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef borisz het volgende:
Request verstuurd
Michiel neemt even spraakles om die plaat uit te spreken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Deze is ook voor uw collega, meneer Ekdom.
[ afbeelding ]
Er staan wel foto's van mij op mn hyves of op flickr.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
we zijn zelf niet zo narcistischquote:Op woensdag 12 november 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er staan wel foto's van mij op mn hyves of op flickr.
Ik wil zeggen +1 voorspelbaar, maar waarom ben ik pas de eerste die een dergelijke opmerking maakt?Black Kids
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zijn zelf niet zo narcistisch
daarom ga ik ook op de hyacintentuin wonenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet wel wat dat woord betekent, maar ik moest deze flauwe grap even maken.
quote:
Toen zag ik die nog niet in je last.fmconcertlijstje staanquote:Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
volgens mij hadden we die conclusie al eerder getrokken, maar goed.
Op die fiets.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen zag ik die nog niet in je last.fmconcertlijstje staan
maandag is er een persbijeenkomst. Dan dus meer infoquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef gerbenp het volgende:
Is er al meer nieuws over Serious Request?
"Hij wil niet."quote:Op woensdag 12 november 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Maf stel net, en aan het einde werd het helemaal lame.
Morgen kan ik ook weer eens luisteren naar de AntiroosVitaminen (ja, we krijgen morgen iemand anders te horen, want Gerard zit in het buitenland voor een AVRO kerstprogrammaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
Tot morgen!
(Morgen ben ik wel gewoon weer op een normaal tijdstip... Denk ik. Als het kutweer is blijf ik thuis, anders misschien toch nog even langs de omroep)
Ik had even een "Boeruh! Boeruh!" flashback.quote:
/banquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
Ik heb gezondigdheb vanmiddag een zakje pepernoten gekocht
Op kantoor jagen we 1 kilo per 2 dagen er doorheenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
Ik heb gezondigdheb vanmiddag een zakje pepernoten gekocht
Owja, geniaal fragment was dat jaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had even een "Boeruh! Boeruh!" flashback.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op kantoor jagen we 1 kilo per 2 dagen er doorheen. En dat met een man of 5 op de afdeling
.
Juist! What he said!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, de babe-foto's dienen puur en alleen voor de heer Venema. En die is dj @ 3FM en laat dat station nou net het onderwerp van deze reeks zijn.
toen ik nog bij een telecommer werkte stond er elke dag een zak van 20 kg pepernoten die elke dag leeg ging, met afdeling van 20 manquote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op kantoor jagen we 1 kilo per 2 dagen er doorheen. En dat met een man of 5 op de afdeling
.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toen ik nog bij een telecommer werkte stond er elke dag een zak van 20 kg pepernoten die elke dag leeg ging, met afdeling van 20 man
was bij ons echt schandaligquote:Op woensdag 12 november 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Dus 't valt bij ons nog mee
.
Stoned van de pepernotenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was bij ons echt schandalig
Wel makkelijk, een paar weken lang geen ontbijt, lunch of diner klaar te hoeven maken...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toen ik nog bij een telecommer werkte stond er elke dag een zak van 20 kg pepernoten die elke dag leeg ging, met afdeling van 20 man
Ja viel wel op , dat er weinig geluncht werd, behalve op vrijdag, dan was het visdag in de kantine.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel makkelijk, een paar weken lang geen ontbijt, lunch of diner klaar te hoeven maken...
mijn bek ligt altijd open als ik zoveel pepernoten eetquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel makkelijk, een paar weken lang geen ontbijt, lunch of diner klaar te hoeven maken...
En ga je nog naar SInterklaas van het weekend ?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn bek ligt altijd open als ik zoveel pepernoten eet
Moest er ff aan wennen, maar het paktquote:
Jup. Toen 'ie de eerste keer bij Corton gedraaid werd vond ik 't he-le-maal niets. Maar nuquote:Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, wat een plaat is dit toch...
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie dat Annemic ook weer aanwezig is
Ik ook. Langzame groeier is 't.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moest er ff aan wennen, maar het pakt
Ojee. Was eigenlijk van plan om AZ-PSV weer te gaan kijken..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie dat Annemic ook weer aanwezig is
Ik dacht dat ze daar Ivo voor had.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Annemieke heeft hetzelfde probleem als ik. Nutteloze weetjes onthouden.
vroeger hingen ze dit soort lui buiten de stadsgrenzen op als voorbeeld, is dat niet afdoendequote:Op woensdag 12 november 2008 21:49 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt een standbeeld.
die moet ik ooit nog eens tijdens een te lange powepointpresenatie ertussendoor gooienquote:
Hmm... ik heb dinsdag een presentatie.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
die moet ik ooit nog eens tijdens een te lange powepointpresenatie ertussendoor gooien
En nog steeds hoor! Check youtube maar eensquote:Op woensdag 12 november 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
Deze man was het helemaal... in 1987.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
poeh heej, vogeltjes kooi schoon gemaakt
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
vroeger hingen ze dit soort lui buiten de stadsgrenzen op als voorbeeld, is dat niet afdoende
Ja, door het rickrollenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
En nog steeds hoor! Check youtube maar eens
Nou en? Never gonna give is nog steeds leuk!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, door het rickrollen. Nieuwe cd's heeft ie de laatste eeuw niet meer uitgebracht toch?
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
* DiedjeeJ gaat weer ff voor de buis hangen.![]()
Bye!!
Ow, zekerquote:Op woensdag 12 november 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou en? Never gonna give is nog steeds leuk!
When I fall in love ook, ik ruik de dennenaalden alquote:Op woensdag 12 november 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou en? Never gonna give is nog steeds leuk!
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Was eigenlijk van plan om AZ-PSV weer te gaan kijken..
trustenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben moe...
* muisje-eliza gaat eens extra vroeg onder de wol
dag mannen![]()
quote:
Slaap zequote:Op woensdag 12 november 2008 22:03 schreef Brennel het volgende:
Ik ga slapen, mag er om 5.00 weer uit. Truste!
Trustenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:03 schreef Brennel het volgende:
Ik ga slapen, mag er om 5.00 weer uit. Truste!
Annemieke begint op Rob te lijken...?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
cam op de gang
Ook goed, lekker warm en knusquote:Op woensdag 12 november 2008 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaan we samen![]()
zwaai ff mee![]()
dag mannen!! Bren en ik gaan slapies doen![]()
Ze begint inderdaad wel van die trekjes te krijgen. Domien trouwens ook al..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Annemieke begint op Rob te lijken...?
Neuh ! wat een blunderquote:Op woensdag 12 november 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
Voor wie wil lachen http://www.vitesse.nl/nieuws_spec.asp?id=1585
Inderdaad beetje voorbarig geweest , net als dat ajax geklopt is door fc volendamquote:Op woensdag 12 november 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
Voor wie wil lachen http://www.vitesse.nl/nieuws_spec.asp?id=1585
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Grunn had niet veel moeite met telstar helaas.
Let NIET op het stadion, maar vooral NIET op het stadionquote:Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Straks maar even de beelden checken.
Is het nog erger dan het Volendam stadion?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Let NIET op het stadion, maar vooral NIET op het stadion.
Nou dat dus.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef Professional het volgende:
Dit is toch zo`n jengelplaat, bah.
Sportpark Schoonenberg, of nu heet het, het Tatasteel stadion, vernoemd naar het Indiaanse bedrijf wat Corus in handen heeft, wordt erg onder handen genomen. Kortom Alleen één tribune kan gebruikt worden, die andere is gesloopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het nog erger dan het Volendam stadion?
Echt, wat een briljante plaat van MGMT. Angstig lekker.
Beast... kunnen ze dat ding niet diep in het archief stoppen?
nummer is slaapverwekkend traagquote:Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beast... kunnen ze dat ding niet diep in het archief stoppen?
1 tribune? damn, dan stelt het inderdaad bijzonder weinig voor. Er zullen dan ook wel weinig FC Grunn supporters aanwezig zijn geweest, gok ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Sportpark Schoonenberg, of nu heet het, het Tatasteel stadion, vernoemd naar het Indiaanse bedrijf wat Corus in handen heeft, wordt erg onder handen genomen. Kortom Alleen één tribune kan gebruikt worden, die andere is gesloopt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Professional het volgende:
Dat gejengel hoef ik niet te horen.
Dit is dan meer mijn ding.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1 tribune? damn, dan stelt het inderdaad bijzonder weinig voor. Er zullen dan ook wel weinig FC Grunn supporters aanwezig zijn geweest, gok ik.
Klopt en dan ook de manier waarop het is gezongen. Ik vind het echt niet om aan te horen. Ding is ook Megahit geweest maar tegenwoordig hoor je de plaat een stuk minder.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nummer is slaapverwekkend traag
rugpijn(hernia) is nooit fijnquote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, vlak voor ik de radio wou uitzetten dacht ik *jeuj* Donnie-Darko liedje...neeh ist die Nina weer.
En mn vent heeft pijn op dit moment dus nog maar ff niet slapen![]()
Ook verlenging, dat is wel zo eerlijk voor zondagquote:Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt en dan ook de manier waarop het is gezongen. Ik vind het echt niet om aan te horen. Ding is ook Megahit geweest maar tegenwoordig hoor je de plaat een stuk minder.![]()
AZ - PSV is wel een aardige pot
Dus in de toekomst komt er weer een tribune bij. Dan moeten ze er weer een tijdje tegen kunnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]die ander is nu helemaal gesloopt. Ook wel logisch dat was heel erg oud. Het is nodig aan vervanging toe.
Hoe meer tijd des te beter. Ajax gaat daar zondag wel een zware kluif aan krijgen. Blessure gevallen all over the place en ook nog eens een flinke tik gekregen door de uitschakeling.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook verlenging, dat is wel zo eerlijk voor zondag.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
rugpijn(hernia) is nooit fijn, neemt hij wel braaf zijn pijnstillers, anders zwaardere vragen.
lol wat moet ik doen dan...las dat ik een keuken moet runnen.. Als ik zie wat voor stress die mensen op tv dr van krijgen weet ik niet of dit goed is voor mijquote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
eliza mocht je de kans krijgen, aan hells kitchen , het pc spel te komen, moet je het vooral doen, het is echt grappig
Cafeine en pijnstillers samen helpen echt niet , raad je aan geen cafeine meer te laten nemenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij heeft vandaag Tramadol gekregen...soort van opiaat ofzo las ik op t internet, en best wel effectief, maar pas na een paar keer innemen zal het goed gaan werken![]()
Ik kan niks anders doen dan m helpen met opstaan, liggen, koffie voor m maken en het hem gemakkelijk maken
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Allein Allein.. leuk maar het klinkt zo goedkoop.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef borisz het volgende:
WIl Telstar nog mee mogen doen aan de bier divisie dan moeten ze wel een nieuwe tribune uit de grond trappen.
moet opeens weer hier aan denkenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Professional het volgende:
Dat het maar snel weg gaat dan.
En daar zijn de Duitsers weer.........ALLEIN!!!!!!!!!
jah... zoveel leuke dingen heeft ie niet meer... zn lekkere kopje koffie afpakken is wel heel zielig vind ikquote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Cafeine en pijnstillers samen helpen echt niet , raad je aan geen cafeine meer te laten nemen
Wat je doet keuken runnen , je begint makkelijk , met 2 pannetjes moet je receptjes maken (plaatjes staan erbij wat je in de pan moet doen) , loopt een tellertje mee per pan wanneer iets eruit moet.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol wat moet ik doen dan...las dat ik een keuken moet runnen.. Als ik zie wat voor stress die mensen op tv dr van krijgen weet ik niet of dit goed is voor mij![]()
Ben nu trouwens in de Whipe-outHD modus...lekker snel racen en andere vliegdingen beuken of bommetjes gooien en de muzek is heeeeerlijk
Cafeine heft 1 van de grondstoffen van pijnstillers op.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah... zoveel leuke dingen heeft ie niet meer... zn lekkere kopje koffie afpakken is wel heel zielig vind ik
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat je doet keuken runnen , je begint makkelijk , met 2 pannetjes moet je receptjes maken (plaatjes staan erbij wat je in de pan moet doen) , loopt een tellertje mee per pan wanneer iets eruit moet.
ondertussen komen de gasten binnen , die moet je naar een tafel sturen, zodra ze aangeven wat te bestellen neem een ober het op , brengt het ook later en ruimt het af, dit doe je met 1 tot 6 tafels
de opdrachten worden steeds lastiger om binnen de tijd te doen, dan worden de gasten ongeduldig en ramsy ook.
later komen er ovens bij die ook moet bedienen, de ingredienten moet je steeds klaar maken of vooruit maken, als je denkt slim te zijn werkt dat tegen je, want te lang tussen de gerechten mag ook weer niet.
Lekker relaxte plaatquote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind die nieuwe oasis verdomde goed.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Cafeine heft 1 van de grondstoffen van pijnstillers op.
kortom je slikt het wel maar helpt geen donder dan, liever dan geen koffie.
Wie??quote:Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef Professional het volgende:
Respect for Heino, er ist ein Gott!
Dames en heren daar is Timoooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
dat was weer een fijn uurtje requests toennet, met![]()
Royksopp en
![]()
Rick Ashley
![]()
![]()
![]()
Annemieke Schollaardtquote:Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is dit? Barbara of zo?
Zegt doodleuk: 'in tegenstelling tot wat de bandnaam, Polarkeis 18, doet vermoeden, zingen ze wel gewoon in het Engels'
Vervolgens wordt Wir sind allein ingezet
Ze klinkt als Barbara Karelquote:
Serieus? Ik vind het verschil tussen Barbara en Annemieke toch vrij groot. Barbara heeft niet echt een leuke stem om naar te luisteren, imo.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze klinkt als Barbara Karel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dames en heren daar is Timooooooooooooooooooooo
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Professional het volgende:
Moet die niet weer eens werpen een dezer dagen?
Oh-my-Godquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zoek maar Heino op joesoep
een beetje is nodig, om je lichaam de werkende stoffen door het lichaam te laten transporteren, in je slaap gaat het te langzaam.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in saridon zit ook caffeine tochwat zou het nu zijn van een asprientje met caffeine dan
* muisje-eliza gaat meteen op google zoeken
Edit: dit staat op wiki:
Soms wordt cafeïne toegevoegd aan pijnstillers zoals paracetamol om een opwekkend effect aan de pijnstilling toe te voegen
Wat heb ik nou weer gedaanquote:
Weet niet zeker maar dacht ergens in februari. Heb het niet echt bijgehouden.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Professional het volgende:
Moet die niet weer eens werpen een dezer dagen?
TRustenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:nog even gaat wii-en en dan maffen
erg heh...en hij is ook zo engquote:Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh-my-God![]()
Had ook al even snel op Google gekeken en de eerste hit was Blau Blueht Der Enzian.. Wat een plaat.
Je bent goed bezig tegen psvquote:
Goodnightquote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Professional het volgende:
Goodnight!
Over consoles gesproken, morgen komt dan eindelijk mijn Xbox 360!
Mag ook wel eens na 2 weken wachten.
Ja preciesquote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef Professional het volgende:
Voorraad was weer net op toen ik hem bestelde.
Is eens wat anders dan films kijken, he Timo?
Oeh! mooi dingquote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wij danken u voor uw geplaatste bestelling". Nieuwe TV besteld.
Sony 40W4500 @ http://tinyurl.com/6rfb2m
trusten plus sterkte!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, ik ga P&W kijken in bed![]()
toedeloe heren
Trustenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef Professional het volgende:
Welterusten!
toedelsquote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, ik ga P&W kijken in bed![]()
toedeloe heren
Ooh okay, beter!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Professional het volgende:
[..]
Ik blijf nog een kleine 20 min, dan ben ik echt weg.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wij danken u voor uw geplaatste bestelling". Nieuwe TV besteld.
Sony 40W4500 @ http://tinyurl.com/6rfb2m
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Timo20 het volgende:
Hij`s vet:
http://www.apple.com/trailers/disney/up/trailer_large.html![]()
![]()
echt heyquote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig dat die gasten hebben verloren
Echt super manquote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb de voorloper van deze (40W4000) bij m'n ouders gezien en da's al. Deze is dan nog es 100Hz dus dat is helemaal
![]()
! Waardige vervanger van m'n breedbeeldbak van 65 kilo van 8 jaar oud
.
Annemieke draaide de juiste single. Last Nite is top.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt hey
En The Strokes zijn![]()
![]()
Ben benieuwd naar nieuw materiaal![]()
![]()
Dit blijf ik nog altijd één van hun beste platen vinden:
Heart In A Cage vind ik ook nog steeds niet te versmadenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke draaide de juiste single. Last Nite is top.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke draaide de juiste single. Last Nite is top.
quote:'Monopoly' has electric company; Ridley Scott will direct; Pamela Pettler to write screenplay
The Hasbro-Universal collaboration "Monopoly" is jumping a large number of spaces up the board.
The feature project has brought on Pamela Pettler to write the screenplay; She penned Tim Burton's "Corpse Bride," Gil Kenan's "Monster House" and the upcoming animated adventure "9," produced by Burton and Timur Bekmambetov.
And Ridley Scott, who has been attached as a producer on "Monopoly" and has been mentioned as a possible director, is now officially attached to helm the project, with an eye toward giving it a futuristic sheen along the lines of his iconic "Blade Runner."
In addition to Scott, Giannina Facio and Hasbro's Brian Goldner are also producing the movie, which will shape a narrative out of the iconic real-estate game. Lawrence Grey will oversee for Universal and Bennett Schneir will oversee for Hasbro.
"Monopoly" marks the latest Hasbro property to look to pass go and head to the big screen. Board games and branded properties have become more attractive as studios look to mitigate risk by finding built-in audiences.
Universal is working with Hasbro on several projects as part of a long-term development deal. Platinum Dunes is producing its feature adaptation of "Ouija Board," while the maritime classic "Battleship" is also in development. Elsewhere at Hasbro, Paramount this summer is set to release Stephen Sommers' feature based on its "G.I. Joe" character. And "Trivial Pursuit: America Plays" is now airing as a syndicated television program.
Hasbro, Scott and Pettler are all repped by WMA.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heart In A Cage vind ik ook nog steeds niet te versmaden.
Moest even Youtube erbij halen om te horen hoe die plaat ging (ding komt uit 2006), maar Heart In A Cage is inderdaad ook niet verkeerd. Echt een tijd niet gehoord.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heart In A Cage vind ik ook nog steeds niet te versmaden.
ooh irritant is dat.. we hebben hier zo'n HP Deskjet 840 die er ook een handje van heeft om vreemde tekens te printen. En was het maar een driver probleem... Vaag ding.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef borisz het volgende:
MIjn printer slaat weer op hol.
Print hij rare tekens uit
Wij hebben ook een 840 cquote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh irritant is dat.. we hebben hier zo'n HP Deskjet 840 die er ook een handje van heeft om vreemde tekens te printen. En was het maar een driver probleem... Vaag ding.
Bij plasma zijn de zwart weergaves beter en de kleuren "dieper". Het kost een beetje meer dan heb je ook wat. heb er zelf ook één staan, een Panasonicquote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Professional het volgende:
Ja ik las het op filmtotaal, een Monopolyfilm, what the fuck willen ze daar van maken? Ik zie niet echt een kaskraker voor me op dit moment.
Plasma, LCD volgens mij zijn daar hele discussies over. Eerst maar ff mijn Xbox en dan in 2009 komt die tv wel.
Ook al?! Echt, 't zit hem echt in die serie..quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een 840 c![]()
Nou ja nu slapen
mazzelquote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef Professional het volgende:
Kijk, zo leer ik nog eens wat.
Het werk is gedaan, ik kan naar huis.
Good evening, good morning and good night to all!
* Timo20 ookquote:Op woensdag 12 november 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat nog even voetbal kijken.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Echt super man!!! Volgend jaar, als we gaan
komt er ook eentje. Lekker groot en gezellig
!
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Truste Roel![]()
, of ben je nog niet meteen weg
?
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik open 't forum net om Trusten
te zeggen
![]()
![]()
.
Heinoquote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet opeens weer hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Een breedbeeld-tv gezellig vindenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Echt super man!!! Volgend jaar, als we gaan
komt er ook eentje. Lekker groot en gezellig
!
Hoop `t van niet. Zoals gisteren ook op een spandoek in het stadion te lezen viel: LIEVER CREPEREN DAN FUSEREN!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roda gaat de beker winnen of is het FC Limburg binnenkort?
Ik help het je hopen dat het niet gebeurd al vrees ik voor je dat het wel gaat gebeurenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop `t van niet. Zoals gisteren ook op een spandoek in het stadion te lezen viel: LIEVER CREPEREN DAN FUSEREN!
De plannen voor een nieuw stadion in Haarlem zijn juist enige tijd geleden compleet afgeblazen dacht ik gehoord te hebben.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik help het je hopen dat het niet gebeurd al vrees ik voor je dat het wel gaat gebeuren.Een vriend van mij is Haarlem supporter en die is des duivels omdat er plannen zijn om te fuseren met Telstar, de grote vijand.
Benieuwd of er dan ook een nieuw stadion komt, zou het jammer vinden want jullie hebben misschien wel het mooiste stadion van Nederland.
Ach, de KNVB is compleet gek aan de kop. Een paar weken terug een stuk gelezen dat de KNVB per se wilt dat er een FC Limburg komt. Daarnaast willen ze dat Groningen en Veendam gaan fuseren, net als Excelsior en Sparta en nog een paar andere clubs. Waar halen ze het vandaan? dat ze zich eerst eens bezig houden met het goed opleiden van scheidsrechtersquote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik help het je hopen dat het niet gebeurd al vrees ik voor je dat het wel gaat gebeuren.Een vriend van mij is Haarlem supporter en die is des duivels omdat er plannen zijn om te fuseren met Telstar, de grote vijand.
Benieuwd of er dan ook een nieuw stadion komt, zou het jammer vinden want jullie hebben misschien wel het mooiste stadion van Nederland.
Dit jaar is het feestje in Noord-Holland denk ikquote:Op donderdag 13 november 2008 01:27 schreef DaMook het volgende:
Voetbal. Alleen het jaarlijkse feestje in EHV is gezellig en interessant
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |