Omdat jij traag was jaquote:
Ik help je door het leerproces van zelf klikken.quote:
Maar dat durf ik nog niet zo goedquote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik help je door het leerproces van zelf klikken.
Use the force, young paddawan!quote:
May the horse be with me?quote:
dat klinkt allemaal goed!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gaat goed. Ben zelf bezig met het houtwerk van de woonkamer te schuren, de slaapkamer is nu echt behang-af (moest de radiator losmaken om achter deze het behang weg te halen) en het plafond is gisterenochtend met succes de tweede keer gewit.
Straks richting Ikea (bekijken gordijnen, kopen laminaat) en karwei (Flexa-verf) en vanmiddag weer verder met schuren, wellicht dat er al begonnen kan worden met het schilderen van de kozijnen en plinten in de slaapkamer, maar dat weet ik zo even niet
wattissur meis?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Qutie.
Heb hier ook eigenlijk helemaal geen zin in.er vandoor gaat.
Wat is er fout dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet niet, zal wel iets fout doen, weet alleen niet wat.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
Niets, laat maar, ik ben weer weg.Vraag me zelf af waarom ik niet gewoon wegblijf.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet niet, zal wel iets fout doen, weet alleen niet wat.
ik heb geloof ik iets gemistquote:Op donderdag 13 november 2008 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
Niets, laat maar, ik ben weer weg.Vraag me zelf af waarom ik niet gewoon wegblijf.
Dan pak je arnhem den boschquote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Grmbl. Wil ik zaterdag een rondje dooe Belgie gaan maken... werkzaamheden tussen Utrecht en Den Bosch
Je moeder!quote:
waar zei SHE datquote:Op donderdag 13 november 2008 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
That's what SHE said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |