Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken, ken de site niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom zet je geen oproep op werkspot.nl daar kun je uit de beoordelingen lezen op het goede zijn
wat je daar kan doen is omschrijven wat je wilt, dan kunnen aannemers en klusbedrijven erop inschrijven en prijsnoemen waarvoor ze het willen doen. Dan kan je zelf kiezen qua prijs en qua ervaringen met wie je in zee gaat.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken, ken de site niet.
ze zitten er nu al 1000 euro onder, snel verdiend.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Ziet er toch wel goed uit, die site. Ben vooral blij met de recensies.
Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb tot nog toe zelf één offerte aangevraagd en die bedraagt ¤ 6.000 euro exclusief materiaal (dat haal ik zelf) en dat is me véél te duur.
Bedrijven realiseren zich nu ook dat bouwgerelateerde ondernemening volgend jaar wel is in zwaar weer kunnen komen en dat de concurrentie moordend is.quote:Op donderdag 13 november 2008 06:53 schreef Isegrim het volgende:
Sterker nog, ik ben d'r al.Iemand heeft al ¤ 2.900 geboden, maar die heeft een waardering van 6,8. Ik heb ook een bod van 3.500 van iemand met een waardering van 8,6.
En... ?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Koos Klussenbus komt volgende week woensdag langs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |