checkquote:Op woensdag 12 november 2008 20:25 schreef Urquhart het volgende:
Als Volendam wint neem ik een half jaar een Volendam icoon
Dale Cavesequote:Op woensdag 12 november 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
Weet ook iemand hoe je dit lied noemt? Wat ze nu zingen, veel clubs zingen het oa bij zwolle maar ik kan hem nergens op internet vinden
Jaquote:Op woensdag 12 november 2008 20:26 schreef maril het volgende:
Wordt AZ- PSV nu later uitgezonden?
Ik ga er van uit dat ze die gewoon rechtstreeks uit gaan zenden, en deze amateur partij niet meer live uitzenden.quote:
Je moet die jongen niets aanrekenen. Lekker hoor een debuut maken in een elfal dat voor geen meter loopt en waar niemand inzet toont.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:26 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een verschrikkelijke wanprestatie
En die josti van een Zeegelaar ook... Totaal 0,0 inzet heeft die gast, lekker debuut man. Kijk, dat je strak staat van de zenuwen en dat niet alles per direct lukt, ok... maar hij gaat geen enkel duel aan, loopt van de bal weg en de ballen die hij krijgt, verneukt ie per direct.
Idd, hij gaf betere voorzetten dan Kennedy. Ook niet altijd even zuiver maar ja heel het team loopt te kuttenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef toma het volgende:
[..]
Je moet die jongen niets aanrekenen. Lekker hoor een debuut maken in een elfal dat voor geen meter loopt en waar niemand inzet toont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |