Ik heb een ajaxtrauma in de beker dus hoop oprecht dat jullie er uit vliegen en jullie verdienen het ook voor geen meter.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar ik hoop toch dat wij winnen
Een verlenging is 2x 15 minquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
die beginnen toch pas om 20:45
Nee, Volendam verdient het welquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een ajaxtrauma in de beker dus hoop oprecht dat jullie er uit vliegen en jullie verdienen het ook voor geen meter.
Op deze manier heeft hij een alibiquote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef jmac het volgende:
Hoorde ik nou peter r. de vries: Njeeej zeggen?
Nee hoor, in de gids staat gewoon PSVquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar hadden ze natuurlijk ook niet verwacht dat het grote Ajax moeite krijgt met Volendam...
waarschijnlijk per ongeluk de microfoons uit de VIP-lounge doorgeschakeldquote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef jmac het volgende:
Hoorde ik nou peter r. de vries: Njeeej zeggen?
Dat doen ze niet, ze laten Ajax helemaal zien.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:35 schreef xFriendx het volgende:
Als ze gewoon AZ-PSV uitzenden en alleen ff terugspringen als er in Volendam gescoord wordt
een zendercoordinator moet toch ook inzien dat deze pot geen kijkcijferkanon isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |