die beginnen toch pas om 20:45quote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef Kriegel het volgende:
Bedankt hè, Ajax, dat we nu in plaats van AZ en PSV naar jullie prachtige verlenging mogen kijken!
Daar hadden ze natuurlijk ook niet verwacht dat het grote Ajax moeite krijgt met Volendam...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch deze wedstrijd laten zien, respect voor de RTL.
Ik heb een ajaxtrauma in de beker dus hoop oprecht dat jullie er uit vliegen en jullie verdienen het ook voor geen meter.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar ik hoop toch dat wij winnen
Een verlenging is 2x 15 minquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
die beginnen toch pas om 20:45
Nee, Volendam verdient het welquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een ajaxtrauma in de beker dus hoop oprecht dat jullie er uit vliegen en jullie verdienen het ook voor geen meter.
Op deze manier heeft hij een alibiquote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef jmac het volgende:
Hoorde ik nou peter r. de vries: Njeeej zeggen?
Nee hoor, in de gids staat gewoon PSVquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar hadden ze natuurlijk ook niet verwacht dat het grote Ajax moeite krijgt met Volendam...
waarschijnlijk per ongeluk de microfoons uit de VIP-lounge doorgeschakeldquote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef jmac het volgende:
Hoorde ik nou peter r. de vries: Njeeej zeggen?
Dat doen ze niet, ze laten Ajax helemaal zien.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:35 schreef xFriendx het volgende:
Als ze gewoon AZ-PSV uitzenden en alleen ff terugspringen als er in Volendam gescoord wordt
een zendercoordinator moet toch ook inzien dat deze pot geen kijkcijferkanon isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |