En Butterbean die 4 minuten lang als een varkentje op zijn rug spartelend op een submission lag te wachten en alsnog een TKO aan zn broek kreeg.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hoe kan je dat vergeten?
vooral met die ring-announcer die bijna doodging aan zijn longkanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koscheck vs. YoshidaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Nu ook met un-aired prelims
[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 11-12-2008 17:22:38 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door roepdeman op 11-12-2008 17:02:00 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Zoals mij dus. Maar WTF. Je hoopt dat het een fotoshop is, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef Tazmaniac het volgende:
oooohw!
is wel een dikke spoiler voor de mensen met de oude layout.. just saying
Diegene die het echt wat uitmaakt zal zich in geen wegen of velden op de "foute" plekken bevinden, ik mijdt zelfs teletekst omdat ik bang ben dat ze ineens wel iets te melden hebben. Ik heb de spoiler tags getest omdat ik de oude layout nog kende maar ik wist niet dat de oude layout nog bestond.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef Tazmaniac het volgende:
oooohw!
is wel een dikke spoiler voor de mensen met de oude layout.. just saying
Thanks. Het zag er niet fijn uit. Ik hou van de sport, maar elke keer dat ik weer iets zie breken, zit ik weer ff bij te komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Niet erg hoor, maar ik denk zeg het wel maar ff.. in de oude layout zie je de fotos dus nog gewoon
Samen met de Japanners tijdens oliebollentijd eindigt en begint het jaar goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight For The Troops op 11 december
TUF 8 Finale op 13 december
UFC 92 op 28 december
UFC 93 op 17 januari
UFC 94 op 31 januari
Ik tel er zelfs 5 op 1,5 maand tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |