Jeee, ik dacht dat ik de enige was met dit eetprobleemquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:06 schreef hanskamp het volgende:
Ik doe het zo:
- Ik trek eerst de bovenste bladerdeeg (met slagroom en glazuur) van de puddig af. Dat eet ik op.
- Dan eet ik de onderste bladerdeeg met puddig op.
- Dan zit ik daar met mijn vette handen, en die worden natuurlijk gewassen.
ik doe t precies zoquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:26 schreef lovegrrl het volgende:
een beetje 2
eerst haal ik de bovenkant eraf.. dat leg ik dan weg.. dan eet ik room uit het midden, dan de onderkant waar ik wat room op had laten zitten, en dan pas de bovenkant
ik bewaar het lekkerste voor het laatst
quote:Op maandag 25 maart 2002 22:31 schreef Witchfynder het volgende:
Is het trouwens niet "tompouce"? Tom Poes is die tekenfilmkat...
Hier hetzelfde. Alleen room & onderkant gaat hier tegelijk naar binnenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
eerst het roze bovenkantje eraf halen en ernaast leggendies voor het laatst. dan de room opeten
en daarna de onderkantan dan komt het allertofste .. de bovenknat
Zo doe ik het ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:26 schreef lovegrrl het volgende:
een beetje 2
eerst haal ik de bovenkant eraf.. dat leg ik dan weg.. dan eet ik room uit het midden, dan de onderkant waar ik wat room op had laten zitten, en dan pas de bovenkant
ik bewaar het lekkerste voor het laatst
Ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:13 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook![]()
Bossche Bol?quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En wat een Bossche Bol betreft, daar lepel ik eerst de slagroom uit en daarna eet ik de bol zelf op![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |