Dat is heul geen discussie, het is ....quote:Op woensdag 12 november 2008 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Gaan we weer.... Morgen komen er weer 60 patat/friet topics na een dicussie in een andere?
Dell XPS.quote:
Ik ook. Macbook omdat hij klein en licht is, er wel stylish uit ziet en prima werkt met audio-applicaties en -hardware. Thuis een windows pc om op te gamen en omdat het toch net iets makkelijker is.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:59 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die naar de Mac gaan.
quote:
Bron? En liefst niet eentje die allang weer onderuit is gehaald. Selectieve bronnen vermelden kan iedereen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:49 schreef Intrepidity het volgende:
OnhackbaarPas was er een wedstrijdje hacken.. de Mac lag het snelste op zijn gat.. maar omdat 90% van de mensen Windows gebruikt zijn die lekken ook helemaal niet interessant voor kwaadwillende mensen
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef Wunny het volgende:
Serieus, ik heb dus een discussie met zo'n Apple fanboy, deze jongen denkt dat Apple alles is.
Apple is onverslaanbaar/ onhackbaar en weet ik veel wat, nu heb ik even gezegd dat OSX op een PC kan draaien.
Maar, deze jongen gelooft het gewoon niet, ik geef hem download links, handleiding alles maar deze jongen denkt dat het niet op me PC kan omdat ik geen achterlijk mac shizzle heb, pfff.
Klacht: Mac fanboy denkt dat hij gelijk heeft terwijl ik gelijk heb.
Bron of geen bron. Niet is onhackbaar, dus ook geen Apple...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bron? En liefst niet eentje die allang weer onderuit is gehaald. Selectieve bronnen vermelden kan iedereen.
En dat gelul over marktaandeel kan ook de deur uit. Ten eerste omdat het wel erg geweldig zou zijn als jij de eerste bent die een OSX exploit uitbuit. Ten tweede is zo'n argument amper falsifieerbaar, en dus cf. Popper geen bewijs voor je punt.
Next.
Wat een prachtige onderbouwing weer, net zoals toen die discussie over silverlight als ik het me goed herinner. Alles wat microsoft maakt is in essentie ondergeschikt aan de software van apple, typerend fanboyism. Ik ontwikkel low-level voor zowel unix als win32, dus ik ben benieuwd naar je verdere argumentatiequote:Op woensdag 12 november 2008 19:46 schreef Aaargh! het volgende:
Tja, uiteindelijk is het ook gewoon een PC, maar dan wel een mooie, die weinig ruimte inneemt, en waar je bijna geen gezeik mee hebt.
Klooien met computers en aanverwante zaken doe ik de hele dag al op het werk, dus daar heb ik thuis niet zo'n zin meer in. Bovendien is het OS gewoon zoveel beter ontworpen en zoveel krachtiger dan Win32, als techneut heb je gewoon veel meer aan OS X en en de onderliggende Unix laag dan aan Win32. Windows werkt prima als je je PC als Nintendo gebruikt of om een briefje te tikken maar voor anders dan dat is het me wat te beperkt. Linux kan je wel draaien op een PC maar dat werkt niet zo lekker en zorgeloos als OS X.
Ik heb geen bewijs, and then again, who cares. Het is algemeen bekend dat er in ieder OS lekken en bugs zitten, en zolang een OS door mensen gemaakt wordt blijft dat ook zo. Het zogenaamd waterdicht zijn van Mac OS is dus geen argument vóór.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bron? En liefst niet eentje die allang weer onderuit is gehaald. Selectieve bronnen vermelden kan iedereen.
En dat gelul over marktaandeel kan ook de deur uit. Ten eerste omdat het wel erg geweldig zou zijn als jij de eerste bent die een OSX exploit uitbuit. Ten tweede is zo'n argument amper falsifieerbaar, en dus cf. Popper geen bewijs voor je punt.
Next.
Omdat ze dan daadwerkelijk aan de slag zouden moeten met Windows in plaats van eens in de zoveel tijd het opnieuw uitbrengen met een andere grafische schil.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:31 schreef PankPinther het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het gebrek aan virussen en spyware toch wel heel erg prettig vind.
Dat snap ik dan weer niet, waarom heeft Micro$oft DAT nou niet gekopieerd?
Hoe vaak hang je nou als gemiddelde gebruiker een synthesizer aan je pc/mac ?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
Als je bijvoorbeeld met MIDI bezig gaat werkt een Mac echt perfect, er zit standaard een MIDI optie in, waarmee je devices, kanalen en alles kan kiezen. Zoiets heb ik bij Windows nog nooit gezien.
En je kan zelfs via je wireless netwerk 2 MacBook's met elkaar MIDI-syncen.
De keren dat je het doet wil je wel dat het in 1 keer werkt.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:28 schreef SwiffMeister het volgende:
Hoe vaak hang je nou als gemiddelde gebruiker een synthesizer aan je pc/mac ?
Nou dat zou fantastisch zijn tochquote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef dottinator het volgende:
[..]
De iSight van een Mac gaat in de eerste plaats niet stuk.
Damn, ik lust er nu anders wel eentje hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 02:39 schreef star_gazer het volgende:
Een Big Mac is zeker wel bovennatuurlijk
Die andere Mac ermee vergelijken klopt wel, ook daar gaan ze voor zo dun en goedkoop mogelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 03:54 schreef fyah het volgende:
[..]
Damn, ik lust er nu anders wel eentje hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |