Dat was idd topquote:Op donderdag 13 november 2008 17:53 schreef Merson het volgende:
Haha! Geniaal die vliegende boot. Dat gaat voor kijkcijfers zorgen, zulke special effects! [ afbeelding ]
Op Nederland 3:quote:
Volgens mij radio, maar weet ik niet meer zekerquote:Op maandag 17 november 2008 17:59 schreef Mestras het volgende:
ik zie die Duwertje Blok alleen op tv met het sinterklaaasjournaal, doet zij ook nog wat anders?
Radio dus.quote:Sinds 2008 presenteert Dieuwertje Blok drie dagen per week het radioprogramma 'De Ochtendshow' bij de regionale zender Omroep West, de omroep voor Zuid-Holland Noord. Verder is Dieuwertje de vaste vervangster van Mieke van der Weij in de TROS Nieuwsshow op zaterdagochtend via Radio 1 wat ze dan presenteert met haar man Peter de Bie.
Ja, voor een film naakt in bed liggen met Katja Schuurmanquote:Op maandag 17 november 2008 17:59 schreef Mestras het volgende:
ik zie die Duwertje Blok alleen op tv met het sinterklaaasjournaal, doet zij ook nog wat anders?
Da's ook geen straf lijkt me.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, voor een film naakt in bed liggen met Katja Schuurman![]()
![]()
(Sextet)
Is dat de Piet die vorige week met de parachute uit de lucht kwam? En pijlen op de grond plantte zodat Sinterklaas goed kon lopen. Dan was dat zeker Rob Kamphuis.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef PiraatPiet het volgende:
Bollonnenpiet is: Peter Lusse van "Vrienden voor het leven"
Was rare piet dit jaar weer Rob Kamphuis? Ik meende dit jaar hem er niet in te herkennen, terwijl het vorig jaar? met dat boek wat leeg was het heel duidelijk was. Kan uiteraard aan mij liggen
Dus toch, stem kwam mij bekend voor hahaquote:Op zondag 23 november 2008 07:51 schreef macferret het volgende:
volgens mij zat baas b ook in het pietenkoor.
En Edwin Rutten was de dirigentquote:Op zondag 23 november 2008 07:51 schreef macferret het volgende:
volgens mij zat baas b ook in het pietenkoor.
Jaartje later, ik vind er nu toch niet zo lekker meer, een beetje belegen begint ze eruit te zienquote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef navigator het volgende:
Ik zou Diewertje doen. Hoe oud is ze eigenlijk, ziet er al jaren hetzelfde uit.
Ik ben niet vies van MILFS, maar Dieuwertje is al jaren een oud rimpelwijf. In haar 20's en 30's was ze wel een lekker hapje.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:10 schreef navigator het volgende:
[..]
Jaartje later, ik vind er nu toch niet zo lekker meer, een beetje belegen begint ze eruit te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |