Morgen Draakjequote:
quote:
1. Ja ik quote mezelf..quote:Op donderdag 13 november 2008 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
ik ben alweer een kwartier aan het werk
op donderdag hoef ik eigenlijk helemaal niet te werkenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
ik ben alweer een kwartier aan het werk
ok, thuis werken lijkt me wel relaxed aan de ene kant, aan de andere kant, denk ik dat ik niet veel aan werk toe komquote:Op donderdag 13 november 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op donderdag hoef ik eigenlijk helemaal niet te werken
maar ik wil toch kijken of het me lukt vanmiddag thuis te werken
het enige wat me echt tegen valt is niet even weg te zijn van thuis en onder de mensen te komen zeg maar, al zit ik bij de p&o adviseurs dus die zijn vaak toch op pad.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok, thuis werken lijkt me wel relaxed aan de ene kant, aan de andere kant, denk ik dat ik niet veel aan werk toe kom
dan werk je wel heel veel thuisquote:Op donderdag 13 november 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het enige wat me echt tegen valt is niet even weg te zijn van thuis en onder de mensen te komen zeg maar, al zit ik bij de p&o adviseurs dus die zijn vaak toch op pad.
valt me juist mee dat ik vaak thuis meer werk als op het werk
maar ik probeer 1x in de week naar het werk te gaan
ook dat valt mee, ik moet tussen de 10 a 12 uur per week werkenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan werk je wel heel veel thuis
oooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 13 november 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook dat valt mee, ik moet tussen de 10 a 12 uur per week werken
Morgen Mquote:Op donderdag 13 november 2008 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
En goedemorgen allemaal, ben ik weer vanaf werk
jawel met jou?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:37 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen ik ben er ook weer voor evenalles goed met iedereen ?
hoezo ? , nias kunnen we met elkaar gamenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel met jou?
mick gaat LBP voor mij halen
Morguh Pquote:Op donderdag 13 november 2008 08:37 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
iets te laat het bed uit gestuiterd.. maar nog mooi optijd op werk!
moet over 9 minuten beginnen.. en alles staat al klaar
hij wil dat spel spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:38 schreef Runx het volgende:
[..]
hoezo ? , nias kunnen we met elkaar gamen
Goedemorgenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel met jou?
mick gaat LBP voor mij halen
kerel de verkeerde quotenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:39 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgendoe je nog netjes op tijd komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |