Face it, je bent bejaard.quote:Op woensdag 12 november 2008 @ 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom moet ik me nou vereenzelvigen met McCain...
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom moet ik me nou vereenzelvigen met McCain...
Glazen huizen zijn niet goed voor je, Q. Denk eens aan de stookkosten. En dat is nog vóór de eerste steen.quote:
Hey, eigenlijk had zijn tekst "het is me duidelijk waarom jullie vrijgezel zijn" van jou moeten zijn. Dus als er iemand is die zich moet vereenzelvigen met McCain...quote:
Mask was ook cool.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
Nu ziet het er ook beetje stoffig uit.
Het is andersom, als je de Transformers leuk vindt, ben je vrijgezel...quote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm dus omdat ik vrijgezel ben. moet ik de transformers leuk gaan vinden???
Hehe ik dacht het ook een beetjequote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slijmbal.
Maar hij is wel goed.
Toen ik voor het eerst Akira zagquote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm dus omdat ik vrijgezel ben. moet ik de transformers leuk gaan vinden???
Eigenlijk vond ik die animatie serie niet zo leuk, en nu nog steeds niet. Doe mij maar iets ala Ghost in the shell ofzo. Vond vroeger Mask wel leuk
Nu ziet het er ook beetje stoffig uit.
Wicked City, Urutsukodoji.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:07 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb thuis nog hele anime series staan, dvd kwaliteit
Project ARMS, Berserk, Rorouni Kenshin
Heb ik ook allemaal natuurlijk. Kenshin de serie duurde 125 episodes ofzoquote:Op woensdag 12 november 2008 17:12 schreef Elegy het volgende:
Ik ben niet zo van de series, die duren mij te langHeb wel een aantal "grote" titels in de kast, zoals Akira, Ghost in the Shell 1&2, Golgo 13, Wicked City, Ninja Scroll en natuurlijk Urutsukidoji.
Tijdje terug wel deze film gezien, die was echt heel erg mooi:
5 Centimeters per Second
Werd er een beetje droevig van
De dvd versie is gecensureerd trouwens, op de videoband en video cd zie je net wat meerquote:Op woensdag 12 november 2008 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Urutsukidoji films zijn wel echt te bizar trouwens, weet nog dat ik als 14-jarig jochie ofzo eens zat te kijken en echt dacht : ''WTF?''
Die gast met zijn demon-lul.![]()
Ok.... maar dan heb ik dus een relatie! Wat een luizige kut relatie dan, ik zie haar nooit en we hebben echt nooit sex! Bah.. Kan ik beter maar de transformers leuk leren vinden!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is andersom, als je de Transformers leuk vindt, ben je vrijgezel...
Dat is tenminste de implicatie van het stripje
Ik heb m al heel lang niet meer gezien, laatste keer was nog op VHS inderdaad, in de jaren 90.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
De dvd versie is gecensureerd trouwens, op de videoband en video cd zie je net wat meer
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:12 schreef Elegy het volgende:
Ik ben niet zo van de series, die duren mij te langHeb wel een aantal "grote" titels in de kast, zoals Akira, Ghost in the Shell 1&2, Golgo 13, Wicked City, Ninja Scroll en natuurlijk Urutsukidoji.
Tijdje terug wel deze film gezien, die was echt heel erg mooi:
5 Centimeters per Second
Werd er een beetje droevig van
Heb ik ook, doet me denken aan de serie Hellsing, erg goed. Maar 12 episodes.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beetje kort, maar het verhaal en visuals zijn echt goed uitgevoerd.
Zombie Strippers!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Ben deze demo aan het spelen
Zombies
Hoi Tegan.quote:
Oja, was ik vergeten.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die was een vriend ophalen bij t station en dan met hem blowen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |