Face it, je bent bejaard.quote:Op woensdag 12 november 2008 @ 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom moet ik me nou vereenzelvigen met McCain...
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom moet ik me nou vereenzelvigen met McCain...
Glazen huizen zijn niet goed voor je, Q. Denk eens aan de stookkosten. En dat is nog vóór de eerste steen.quote:
Hey, eigenlijk had zijn tekst "het is me duidelijk waarom jullie vrijgezel zijn" van jou moeten zijn. Dus als er iemand is die zich moet vereenzelvigen met McCain...quote:
Mask was ook cool.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
Nu ziet het er ook beetje stoffig uit.
Het is andersom, als je de Transformers leuk vindt, ben je vrijgezel...quote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm dus omdat ik vrijgezel ben. moet ik de transformers leuk gaan vinden???
Hehe ik dacht het ook een beetjequote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slijmbal.
Maar hij is wel goed.
Toen ik voor het eerst Akira zagquote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm dus omdat ik vrijgezel ben. moet ik de transformers leuk gaan vinden???
Eigenlijk vond ik die animatie serie niet zo leuk, en nu nog steeds niet. Doe mij maar iets ala Ghost in the shell ofzo. Vond vroeger Mask wel leuk
Nu ziet het er ook beetje stoffig uit.
Wicked City, Urutsukodoji.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:07 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb thuis nog hele anime series staan, dvd kwaliteit
Project ARMS, Berserk, Rorouni Kenshin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |