abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 november 2008 @ 15:00:02 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63159936
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

boards zijn burton boardjes... eenvoudig maar er komen daar ook zoveel beginners om het te leren.. snap wel dat ze deze boards hebben.. schoenen neem ik altijd zelf mee
Maar nu neem je toch gewoon je eigenlijk plankje mee?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63159950
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
Ik vind zelf ¤450 voor skipas + accomodatie op zich nog wel te betalen maar er gaan ook mensen mee die wat meer op de centen moeten letten. Dat zou ik eigenlijk ook eens moeten doen, maar ik doe het nooit Ik ga het wel voorstellen maar ben bang dat we toch verder moeten zoeken.
ja daar heb ikook mee te maken maja, moeten ze maar op tijd laten weten wat ze willen OF het zelf regelen. Maar aangezien beide niet gaat gebeuren hebben ze pech
  woensdag 12 november 2008 @ 15:03:54 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63160029
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Fugie het volgende:

[..]

ja daar heb ikook mee te maken maja, moeten ze maar op tijd laten weten wat ze willen OF het zelf regelen. Maar aangezien beide niet gaat gebeuren hebben ze pech
Ik vind ook wel dat je er iets voor moet over hebben.
Ik ken jongens/meisjes die niet op vakantie kunnen (maar wel graag willen) omdat ze geen geld hebben, maar ondertussen geven ze wel veel geld uit aan andere dingen.
Vriend van mij ook. Problemen met geld apart zetten voor vakantie, maar wel een nieuwe home cinema set kopen enzo. Niet mijn probleem, maar ga niet aan me kop lopen zaniken dat je geen geld hebt

ff een frustratiepost
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 12 november 2008 @ 15:07:45 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63160120
ohw ja... ff tvp pic:


Ff wat nederlandse glorie in de vorm van Dolf van der Wal
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 12 november 2008 @ 15:11:50 #35
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63160242
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar nu neem je toch gewoon je eigenlijk plankje mee?
ja denk het wel moet ff kijken, er zijn daar altijd wel veel kneusjes die boards omgooien of er vol met hun snowboard overheen vliegen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 12 november 2008 @ 15:19:49 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63160424
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja denk het wel moet ff kijken, er zijn daar altijd wel veel kneusjes die boards omgooien of er vol met hun snowboard overheen vliegen
Gewoon in je achterhoofd houden. Het eerste krasje is altijd het ergste.
Je moet er dus gewoon voor zorgen dat er snel 2 mensen over je board heen vliegen. Probleem opgelost
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63160752
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gewoon in je achterhoofd houden. Het eerste krasje is altijd het ergste.
Je moet er dus gewoon voor zorgen dat er snel 2 mensen over je board heen vliegen. Probleem opgelost
Is die sneeuw daar van goeie kwaliteit?
  woensdag 12 november 2008 @ 15:35:51 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63160849
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:32 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is die sneeuw daar van goeie kwaliteit?
Ik geloof dat het daar vrij ijzig is. Ben er verder maar 1 keer geweest. Een paar jaar geleden dus geen idee hoe het nu is...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63160935
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind ook wel dat je er iets voor moet over hebben.
Ik ken jongens/meisjes die niet op vakantie kunnen (maar wel graag willen) omdat ze geen geld hebben, maar ondertussen geven ze wel veel geld uit aan andere dingen.
Vriend van mij ook. Problemen met geld apart zetten voor vakantie, maar wel een nieuwe home cinema set kopen enzo. Niet mijn probleem, maar ga niet aan me kop lopen zaniken dat je geen geld hebt

ff een frustratiepost
Klinkt bekend ja. Bij 1 persoon die meegaat en zeurt dat ie misschien geen geld heeft is dat ook zo, die koopt te veel rommel. De andere persoon heeft gewoon niet zo veel te besteden en is wel zuinig.
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 12 november 2008 @ 15:45:28 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63161156
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:38 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Klinkt bekend ja. Bij 1 persoon die meegaat en zeurt dat ie misschien geen geld heeft is dat ook zo, die koopt te veel rommel. De andere persoon heeft gewoon niet zo veel te besteden en is wel zuinig.
Ik zeg altijd... waar een wil is, is een weg
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63166037
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zeg altijd... waar een wil is, is een weg
Precies! Vind 450e overigens niet heel erg duur hoor! Moet voor de meeste wel bij elkaar te sparen zijn, en wat heb je aan de duurste gear als je daarna geen geld meer hebt om er van te genieten! Heb ook een vriend waarbij het zo wel eens wil werken, kocht afgelopen jaar voor 1500e aan spullen (board, bindingen, jas etc) en kon vervolgens niet mee want: Geen geld Hebben we stiekem wel een beetje om gelachen. Heel flauw een kaartje gestuurd onder het mom van 'tis hier fantastisch" en hij mocht natuurlijk de filmavond hosten!
Ik ga dit jaar één keer "luxe" (maar met schoonouders ) een keer "normaal", en de overige twee of drie weken crashen we bij vrienden/bekenden in Frankrijk totaal niet luxe met 6 man in een twee persoonsappartement maar wel voordelig en rete gezellig ,
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
pi_63166196
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:32 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is die sneeuw daar van goeie kwaliteit?
Laatste keer dat ik er was was het een grote ijsbaan met heel veel koters Dus eigen plankje weer fijn in het tasje en toen maar wat gespeeld met de leenplank. (En bier gedronken )
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
pi_63166438
Probleem is gewoon dat we perse naar Oostenrijk willen en ook nog (hoge) eisen stellen aan het gebied. Dan merk je wel dat je dan in Oostenrijk wat beperktere keus hebt dan in Zwitserland of Frankrijk. Wat er dus op neerkomt dat we in een van de wat duurdere gebieden van Oostenrijk terecht komen.
Age of fruity enlightenment!
pi_63166463
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:39 schreef QQelleQ het volgende:
wat heb je aan de duurste gear als je daarna geen geld meer hebt om er van te genieten! Heb ook een vriend waarbij het zo wel eens wil werken, kocht afgelopen jaar voor 1500e aan spullen (board, bindingen, jas etc) en kon vervolgens niet mee want: Geen geld
Dat is echt kansloos
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 12 november 2008 @ 19:32:22 #45
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_63167645
Collega's die op vakantie geweest waren vorig jaar hadden ook zo iemand bij.. Iemand had alles vooruit betaald, er vanuit gaande dat iedereen wel netjes terug zou betalen na de vakantie. Iedereen deed dat, op één na.. Telkens maar beloven dat ze het terug zou betalen, maar dan kwam er weer iets tussen (na die wintersport nog 2x in de zomer op vakantie geweest!) maar 8 maanden ofzo en HEEL erg aandringen heeft ze dan eindelijk terugbetaald.

Dat je misschien niet meteen alles terug kunt betalen, ok, die gast die het geld voorgeschoten had vond dat niet zo'n probleem. Maar als het dan niet één of twee maanden duurt, maar 8... en dan in de tussentijd wel met verhalen komen dat ze op vakantie geweest was.. Damn. En het bleek dus dat ze bij wel meer collega's wat had terug te betalen.

Ik heb nu wel tijd om te gaan wintersporten trouwens (alhoewel, m'n project wel een beetje in de gaten houden) en geld heb ik ook wel, moet alleen nog een leuke groep vinden om nog een week weg te gaan in Januari ofzo Oud-klasgenoten waarmee ik normaal ga hebben andere plannen, twee gaan er namelijk naar Brazilië en een ander kan niet meer wintersporten ivm z'n knien..
Life's like music, get the rhythm..
pi_63167846
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:54 schreef FlowDesign het volgende:
Probleem is gewoon dat we perse naar Oostenrijk willen en ook nog (hoge) eisen stellen aan het gebied. Dan merk je wel dat je dan in Oostenrijk wat beperktere keus hebt dan in Zwitserland of Frankrijk. Wat er dus op neerkomt dat we in een van de wat duurdere gebieden van Oostenrijk terecht komen.
same here, kost gewoon geld

Met mijn familie zitten we nu el cheapo ergens aan het eind van het dal ver weg van de liften maja, mijn pa moet voor 6 personen betalen dus dat snap ik wel

Ik heb net overigens een aardig appartement geboekt in gerlos, ~500 per persoon incl skipas en verzekeringen. Paar honderd meter verder dan de eerste boeking maja, dan lopen we maar wat langer
pi_63168403
nog een tvp pica

Reupped op flickr (picasaweb doet stom)


Daar boarden is bij ons wel heeel ver lopen, en je moet over een bevroren stuwmeer heen. Kan gevaarlijk zijn denk ik. Ook niet van plan, maar de helling ziet er tof uit.

[ Bericht 22% gewijzigd door Flaccid op 12-11-2008 20:22:45 ]
pi_63170713
Baaaaasje_B!!!
Ik heb de nieuwe OP maar even met Word bewerkt want die [br] tags werken blijkbaar niet op Fok
Zou je 'm normaals even in de OP kunnen zetten zodat ik weet dat ie werkt?
Hij staat nu bij m'n broer op z'n domein en wel hier http://www.volgjehart.eu/snowboarden/OP_snowboard_topic.txt
Age of fruity enlightenment!
pi_63170714

tvp!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_63170786
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
Baaaaasje_B!!!
z'n domein en wel hier http://www.volgjehart.eu
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_63171654
Ik volg mn tomtom
pi_63172419
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]


don't ask
Age of fruity enlightenment!
pi_63172781
Hey hoe zit het ook alweer? Wat ze in Oostenrijk als rode piste bestempelen is in Frankrijk toch meer blauw en vice versa toch?
Age of fruity enlightenment!
  donderdag 13 november 2008 @ 09:54:47 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63183123
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:40 schreef Fugie het volgende:

[..]

same here, kost gewoon geld

Met mijn familie zitten we nu el cheapo ergens aan het eind van het dal ver weg van de liften maja, mijn pa moet voor 6 personen betalen dus dat snap ik wel

Ik heb net overigens een aardig appartement geboekt in gerlos, ~500 per persoon incl skipas en verzekeringen. Paar honderd meter verder dan de eerste boeking maja, dan lopen we maar wat langer
Naam? huisnummer? Ik ben benieuwd
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 13 november 2008 @ 09:58:01 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63183187
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:57 schreef Flaccid het volgende:
nog een tvp pica

Reupped op flickr (picasaweb doet stom)
[ afbeelding ]

Daar boarden is bij ons wel heeel ver lopen, en je moet over een bevroren stuwmeer heen. Kan gevaarlijk zijn denk ik. Ook niet van plan, maar de helling ziet er tof uit.
Hmm ziet er een beetje eng uit. Als er een lawine naar beneden komt zit je toch wel aardig vast. Als je door het midden naar beneden gaat en er komt een lawine naar beneden van rechts kom je er vanaf de zijkant vol onder. Of als je naar beneden gaat en je zet een lawine af kun je ook niet uitwijken naar een punt op een kam ofzo. Doe mij maar wat meer open velden met uitwijk mogelijkheden.
Verder kan het wel een mooie run met poeder zijn op het moment dat er niets gebeurd

Bij That's It That's All zie je trouwens ook een paar zieke lawines
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 13 november 2008 @ 09:59:56 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63183229
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef FlowDesign het volgende:
Hey hoe zit het ook alweer? Wat ze in Oostenrijk als rode piste bestempelen is in Frankrijk toch meer blauw en vice versa toch?
In Oostenrijk heb je blauw rood zwart. in Frankrijk groen blauw rood zwart.

Groen is wel heel erg makkelijk. Blauw in Frankrijk zit vaak een beetje tussen blauw en rood in Oostenrijk in. Rood en rood zijn wel hetzelfde meestal. zwart ook.

Tenminste. Dat is mijn ervaring. Zullen ongetwijfeld mensen zijn die zeggen dat het in Frankrijk allemaal moeilijker is. Het zal in Oostenrijk namelijk nooit beter zijn voor die mensen gok ik....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 13 november 2008 @ 10:21:14 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63183746
Ik heb me nieuwe camera besteld
Als het goed is komt hij vandaag nog binnen

Het toch die Casio Exilim EX-FH20 geworden.
Al me actiefoto's moeten vanaf nu dus geen probleem meer zijn



EDIT: Dit plaatje werkt beter. Wel btje groot

[ Bericht 15% gewijzigd door Komakie op 13-11-2008 10:53:18 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63183970
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:21 schreef Komakie het volgende:
Ik heb me nieuwe camera besteld
Als het goed is komt hij vandaag nog binnen

Het toch die Casio Exilim EX-FH20 geworden.
Al me actiefoto's moeten vanaf nu dus geen probleem meer zijn

[ afbeelding ]
Als je deze URL gebruikt werkt je plaatje denk ik beter
http://www.digicamshop.nl/images/product/image.php?id=67546

Wel vette camera hoor! Ben zeer benieuwd naar de resultaten.

[ Bericht 6% gewijzigd door FlowDesign op 13-11-2008 10:36:15 ]
Age of fruity enlightenment!
pi_63184083
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

In Oostenrijk heb je blauw rood zwart. in Frankrijk groen blauw rood zwart.

Groen is wel heel erg makkelijk. Blauw in Frankrijk zit vaak een beetje tussen blauw en rood in Oostenrijk in. Rood en rood zijn wel hetzelfde meestal. zwart ook.

Tenminste. Dat is mijn ervaring. Zullen ongetwijfeld mensen zijn die zeggen dat het in Frankrijk allemaal moeilijker is. Het zal in Oostenrijk namelijk nooit beter zijn voor die mensen gok ik....
Zoiets dacht ik ook inderdaad. Maar als ik bijvoorbeeld het gebied van Gerlos of van Serfaus/Fiss bekijk dan zie ik heel veel rood. Dan denk ik toch dat ze iig een deel van die pistes in Frankrijk blauw zouden noemen.
Age of fruity enlightenment!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')