Ha nu doe je het zelf ook, want je bedoelt natuurlijk Iji-Longquote:Op woensdag 12 november 2008 13:27 schreef TC03 het volgende:
Yi-Long dat deed dat vroeger altijd. Sindsdien haat ik hem.
Valt wel meej toch.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:26 schreef Pumpkind het volgende:
Zeker terecht.
Ook vervelend als ze jah en neej typen..![]()
Mensen die geen puntjes in hun afkortingen zetten...quote:Op woensdag 12 november 2008 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ziet er toch niet uit of wel? En het kost misschien 0,0001 seconde langer om gewoon ij te typen ipv y.
Voorbeelden:
eigenlyk
byna
waarschijynlyk
myn
Klacht: mensen die niet normaal kunnen typen.
/Care. Dat is niet zo erg als mijn klacht.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Mensen die geen puntjes in hun afkortingen zetten...
Dan laat je die x op het einde toch weg.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tenzij het natuurlijk in een kostenbesparend SMSje is
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Verschrikkelyk. Ick haat ze oowk
GEEN KUSJE?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dan laat je die x op het einde toch weg.Bespaart je weer 8 cent.
Dan zat er ws. zo'n gast zoals TS bedoelt aan het loket van de gemeente toen hij bij zijn geboorte werd aangegeven door de paquote:Op woensdag 12 november 2008 13:43 schreef Ravage het volgende:
Ik ken iemand die echt "Marthyn" heet
Die mensen zijn inderdaad gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:45 schreef pisnicht het volgende:
Of mensen die "is" typen terwijl ze "eens" bedoelen
Je kan zelf niet fatsoenlijk schrijven, dus jawel, het is even erg.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
/Care. Dat is niet zo erg als mijn klacht.
Gelukkig was die er bij mij niet anders had ik Roburt gehetenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dan zat er ws. zo'n gast zoals TS bedoelt aan het loket van de gemeente toen hij bij zijn geboorte werd aangegeven door de pa
Maar hoe zie je dan het verschil tussen 'eis' en 'ijs'?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:56 schreef Marble het volgende:
Ygenlyk vind ik dat ei en ij geconsolideerd moeten worden. Zo overbodig om twee verschillende lettercombinaties te hebben voor exact dezelfde klank.
Dat zie je na verloop van tijd vanzelf als het een begint te smelten en het ander niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dan het verschil tussen 'eis' en 'ijs'?
HAHA DAT WAS ECHT GRAPPIG OM TE LEZEN, JIJ DEFIËERT DE TS ZO HARD HÈ.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:45 schreef nattermann het volgende:
Ik zal kyken of ik dit topic morgen nog eens zal bekyken.
Contextquote:Op woensdag 12 november 2008 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dan het verschil tussen 'eis' en 'ijs'?
Tiepenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:05 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die gaan zeiken als je niet precies abn gaat tiepen
Ongeschooldheid is toch met een t ?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef LXIV het volgende:
De Griekse Y typen wanneer een er een lange ij moet staan is een symptoom van ongeschooldheid.
Of van Afrikaans. Welkom by Wikipedia, die vrye ensiklopedie. Ik had er wel mee kunnen leven indien het Nederlands de y had gebruikt, of desnoods ÿ; daar de y in de overige gevallen wel door een j of door ie vervangen kan worden. Daar het nochtans niet zo heeft mogen zijn sluit ik me wel aan bij de klacht.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef LXIV het volgende:
De Griekse Y typen wanneer een er een lange ij moet staan is een symptoom van ongeschooldheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |