Sorry...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, dat gebash op swarma iedere keer is ook niet grappig! Daar kan die jongen ook helemaal niks aan doen!
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:44 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik ga iig mijn nest opzoeken,
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:44 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik ga iig mijn nest opzoeken, zie jullie morgen wel bij de meet
ik ga dus ook naar bedquote:Op woensdag 12 november 2008 23:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pssst...Ja maar niet iedereen is zo slim hier
volgends mij doelde hij op iemand anders die altijd de grapjes uitgelegd moet krijgenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, dat gebash op swarma iedere keer is ook niet grappig! Daar kan die jongen ook helemaal niks aan doen!
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij doelde hij op iemand anders die altijd de grapjes uitgelegd moet krijgen
Samen met IB EN Cali?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
ik ga dus ook naar bed![]()
Ja vind ik dus ook, nieuwe show? Hoe heet die?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Najib was echt tof Hosti. Die man is echt zo grappig
Hoi, ik ben Joost en ik snap geen kut van waar je het over hebt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
waarvoor zijn die nodig?
btwD_K in het nieuws
Piemel en ballen zwart na operatie
Hoi Joost, ik ben Bert, ik doe met je meequote:Op woensdag 12 november 2008 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Joost en ik snap geen kut van waar je het over hebt.
Slaapze lieverd!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef Californium het volgende:
mijn handdoeken zaten nog i de wasmachine...heb ze er even uitgehaald en uitgestald op mijn droogrek
nu kan ik rustig gaan slapen
ssttttttquote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
waarvoor zijn die nodig?
Zorg dat je er bij komt, weet niet of het nu een reprise was of dat hij nieuw was.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook, nieuwe show? Hoe heet die?
Hyves? Misschien help ik mee zoeken!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
En mijn huisgenootje zwerft nu dronken door nijmegen, ik maak me zorgen om haar
Nou, ik denk dat ze wel thuis komt, ze belde me alleen net op om te vragen of je van veel drinken last van je nier kan krijgen, of het komt van je plas ophouden. Maar ze zit als het goed is al in de busquote:Op woensdag 12 november 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga haar zoeken, ophalen?
Probeer je nu alle meiden in mijn leven te schaken??quote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hyves? Misschien help ik mee zoeken!
Je moedertje mag je houden!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Probeer je nu alle meiden in mijn leven te schaken??
Weet je wel hoe lekker die isquote:Op donderdag 13 november 2008 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moedertje mag je houden!
Haha, ziek in je hoofd ben je!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lekker die is
Volgens mij ben jij hier de ziekste van allemaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ziek in je hoofd ben je!
Mijn lul is tenminste rechtquote:Op donderdag 13 november 2008 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ziek in je hoofd ben je!
Zo die is onder de gordel!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de ziekste van allemaal.
Zit daar nog iets dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo die is onder de gordel!
Ik zie mogelijkheden voor een nieuwe TTquote:Op donderdag 13 november 2008 00:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn lul is tenminste recht
De enige die ik morgen neerleg is mikkie! Fokken met mijn ziek zijn hè!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg; Leg ze morgen allemaal maar eens op tafel.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg; Leg ze morgen allemaal maar eens op tafel.
Met hosti's rechte lulquote:Op donderdag 13 november 2008 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een nieuwe TT
Jij Fokt toch ook, ondanks dat je ziek bentquote:Op donderdag 13 november 2008 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De enige die ik morgen neerleg is mikkie! Fokken met mijn ziek zijn hè!
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:20 schreef Mikkie het volgende:
NIjmegen #253 Waar Hosti een rechte lul heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |