wie zegt dat ik dat niet wilquote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig wil er niemand met mikkie daten dus die teleurstelling blijft je bespaard
Met die PI erbij is 't best een nasty grap.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet wil
Meid... is het zo erg met je gesteld ?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet wil
Ik heb.. Nah nee laat maarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Meid... is het zo erg met je gesteld ?
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met die PI erbij is 't best een nasty grap.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver, ga ik naar de wc, zie ik op de grond nog de laatset wc rol liggen, ik dacht al iewl maarja laatste rol. Pak ik hem op is ie helemaal nat![]()
![]()
Ben ik blij dat ik altijd een voorraadje houd op mn kamer.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Meid... is het zo erg met je gesteld ?
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver, ga ik naar de wc, zie ik op de grond nog de laatset wc rol liggen, ik dacht al iewl maarja laatste rol. Pak ik hem op is ie helemaal nat![]()
![]()
Ik las hout.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Kan ik ook tegen jou zeggen, lieverd!quote:
hoe groot zijn mikke z'n voeten danquote:Op woensdag 12 november 2008 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weer eentje die alleen maar naar grote voeten kijkt
Vraag dan gelijk of ie een grote beaderde braadworst heeft!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
hoe groot zijn mikke z'n voeten dan
Wil je niet zo generaliseren, bvd.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen, hoe mannen aan de meest normale dingen gore benamingen kunnen geven.
wat vind je goor? het woord groot? be-aderd? braadworst? allemaal beter dan fielewapsiequote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen, hoe mannen aan de meest normale dingen gore benamingen kunnen geven.
dus jij hebt een fielewapsie en mikkie grote voetenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat vind je goor? het woord groot? be-aderd? braadworst? allemaal beter dan fielewapsieof vind je dat schattig en lief klinken ?
blijkbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
dus jij hebt een fielewapsie en mikkie grote voeten
Wil jij een keertje mijn wapsie fiele?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
dus jij hebt een fielewapsie en mikkie grote voeten
Fielewapsie is meer nog zo'n kinderplassertje zeg maarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat vind je goor? het woord groot? be-aderd? braadworst? allemaal beter dan fielewapsieof vind je dat schattig en lief klinken ?
owquote:
morgen kwam je zei je?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil jij een keertje mijn wapsie fiele?
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Fielewapsie is meer nog zo'n kinderplassertje zeg maar
een lul is gewoon een lul.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil jij een keertje mijn wapsie fiele?
eens..... beaderde braadworstquote:Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Fielewapsie is meer nog zo'n kinderplassertje zeg maar
een lul is gewoon een lul.
Geen idee. Ik plan je wel ergens tussen de andere dames die mn wapsie willen fielen!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Californium het volgende:
[..]
tuurlijk.....wanneer gaan we wappen?
eind juniquote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wanneer kwam je terug van stage?
Het geeft iig aan de DK zelf een bloedlul heeft in de vorm van een kromme banaanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
eens..... beaderde braadworst
Als je nu aan Peter R. engels denkt is die "fielen" geweldigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik plan je wel ergens tussen de andere dames die mn wapsie willen fielen!
dudequote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het geeft iig aan de DK zelf een bloedlul heeft in de vorm van een kromme banaan![]()
ik dacht dat hij een fielewapsie had...jeweetwel....zo'n kleine lievequote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het geeft iig aan de DK zelf een bloedlul heeft in de vorm van een kromme banaan![]()
Ik heb ook een knuffelbare fielewapsie hoor! Maar CP heeft een beetje penis-issues!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat hij een fielewapsie had...jeweetwel....zo'n kleine lieve![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een die je een beetje kroelt enzo en dan ist ineens zo'n FIELEWAPS ipv een fielewapsie.
+1quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je nu aan Peter R. engels denkt is die "fielen" geweldig
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een die je een beetje kroelt enzo en dan ist ineens zo'n FIELEWAPS ipv een fielewapsie.
wordt je eigen fielewapsie ook een FIELEWAPSquote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]ik zit hier nu echt met beelden in je hoofd waar je bang van wordt
Het is geen braadworst neequote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Californium het volgende:
[..]
wordt je eigen fielewapsie ook een FIELEWAPS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |