quote:
Bij een databasefabrikant (ik strooi op de meet wel met namen). Iig een grote, bekende speler. Wordt idd wel erg tof! Mits het natuurlijk doorgaat allemaal, en dat is echt niet zekerquote:
Daar hoef je toch niet voor te formatteren? Gewoon converteren, is twee minuten werk.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Op een fat32 schijf kun je geen bestanden groter dan 4gb in één keer zetten.. nogal irritant. Dus ik formatteer em naar NTFS en dan moet dat wel lukken
Ik eet een lekker volkoren boterhammetje met gebakken portobello's in oestersaus.. jammm
de groepsdruk werd te grootquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet meer, want swarmi heeft ze verwijderd.
http://support.microsoft.com/kb/307881quote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik geloof je meteen Mik, ik vond alleen deze info toen ik wat googlede.. dus ik dacht doe ik dat wel even.
Wel echt slecht overigens dat dit niet uitgelegd wordt in de handleiding. Er zit software op, iets van 1 click backup. En dan kun je dus alle mappen aanklikken die je wil laten backuppen, zodat je later maar één keer hoeft te klikken en dan werkt ie al die mappen bij. Maar, als je dat dus doet, werkt het niet omdat het meer dan 4GB is.. Wordt verder niet uitgelegd.
1 |
bedankt voor dit leer moment lrquote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Op een fat32 schijf kun je geen bestanden groter dan 4gb in één keer zetten.. nogal irritant. Dus ik formatteer em naar NTFS en dan moet dat wel lukken
Ja zoiets had ik ook gevonden nadat ik op formatteren had gekliktquote:Op woensdag 12 november 2008 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
http://support.microsoft.com/kb/307881
In cmd tik je:
[ code verwijderd ]
met e: dus als voorbeeld voor je driveletter
volg de instructies en klaar.
ah dat is dus een grote bekquote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi heeft een grote bek tegen je @ meettopic LR
en dat is niet de bedoeling we moeten onze affaire nog een beetje coverenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef LastRequest het volgende:
Ja kijk als het nu een rel wordt en ik morgen weg blijf, heeft hij z'n zin.. Time alone met jou
btw,, waar gaat de rel precies over dan? en wat valt er aan te verliezen/winnenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow enNet alsof jij die rel zou verliezen LR
Geen idee, jij begint ineens mans te doenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
btw,, waar gaat de rel precies over dan? en wat valt er aan te verliezen/winnen?
Of juist helemaal nietquote:Op woensdag 12 november 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vraag me alleen af wanneer die affaire ooit begonnen isen hoe het komt dat ik er niks van weet.. Dan is ie namelijk wel heel goed eunder keufer
Zeg ik wil niet vervelend doen he, maar ik heb dus gewoon m'n harde schijf weer terug.. Inclusief foto's van Dupjes feest.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vraag me alleen af wanneer die affaire ooit begonnen isen hoe het komt dat ik er niks van weet.. Dan is ie namelijk wel heel goed eunder keufer
lolquote:Op woensdag 12 november 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg ik wil niet vervelend doen he, maar ik heb dus gewoon m'n harde schijf weer terug.. Inclusief foto's van Dupjes feest.
Ook niet eenmalig bedenk ik me netquote:Op woensdag 12 november 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
Nou het was ook niet under cover
Toch leuk dat je dat pas later bedenkt, zo memorabel was het dus nietquote:Op woensdag 12 november 2008 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook niet eenmalig bedenk ik me net
Kortom: LR is morgenavond brakquote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef LastRequest het volgende:
Doei Yash veel plezier!
Ik ga zo jceten en daarna tappen, we moeten tot sluit echt.. dat kan 7u worden.. daar heb ik helemaal geen zin in.
srsly?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
doe m de groeten (hij is wel dik in het echt)
jaquote:
OMG!!!! Swarmi heeft met Najib gepraat!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jana de show vorig jaar heb ik met m gepraat en in t theater was die al redelijk fors, en vanaf 0,5 meter nog meer
als jij je daar prettig bij voeltquote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
OMG!!!! Swarmi heeft met Najib gepraat!!!
Mag ik je aanraken?.
ziet topic.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
cocktail waarom kom je niet op de meet?
ik heb een date met een foksterquote:Op woensdag 12 november 2008 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil gewoon nog een keer je slechte excuus horen
Daar heb je niet eens geld voorquote:Op woensdag 12 november 2008 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb een date met een fokster
Hij zal wel weer geen vervoer hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
cocktail waarom kom je niet op de meet?
dus wanneer kwam je overvliegenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb een date met een fokster
Qua wat?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:41 schreef Mikkie het volgende:
Eerst Hosti, nu CP. Dat zal een schok worden
Welke?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dit wordt een wel heel ingewikkeld grapje zo
Die andere kwam meer in de richtingquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij zal wel weer geen vervoer hebben.
Ik hou niet van wiskundequote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Elke actie heeft een tegengestelde reactie. Do the math
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Elke actie heeft een tegengestelde reactie. Do the math
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:41 schreef Mikkie het volgende:
Eerst Hosti, nu CP. Dat zal een schok worden
ook hier is alles weer werkendquote:Op woensdag 12 november 2008 21:56 schreef Dupje het volgende:
Het is me ein-de-lijk gelukt mn pc te herstellen!
En nu ga ik zo bedje in
Yes, we can!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Slarioux het volgende:
Sollicitatie verstuurd. Op hope van zegen.
Hij gaat 2 uur non stop doorquote:Op woensdag 12 november 2008 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zo geweldig dat je nu weer thuis bent ?
die vriend van jou?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe ik sms die vriend van mij om te checken of hij nog zijn oude nr heeft. (heeft abbo stop gezet toen die in australie zat) Krijg ik terug: Wie de fuck ben jij nu weer.
Ik zo: Dat wordt dus zeker het luchtbed.
wie zegt dat ik dat niet wilquote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig wil er niemand met mikkie daten dus die teleurstelling blijft je bespaard
Met die PI erbij is 't best een nasty grap.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |