zit af en toe een rot appeltje bij ofnietquote:Op woensdag 12 november 2008 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja idd met die vrienden van mijstel appels
Elektronisch hoempapa dossierquote:
Ja ik gooi meteen al m'n hoempapa's erop!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Elektronisch hoempapa dossier
verkeerdquote:Op woensdag 12 november 2008 16:04 schreef Slarioux het volgende:
enigzins dwangmatig huilen.
-edit-
Verkeerd om!
Dan maar extra handige draaitafel.
Je hebt 'm toch leeg gekochtquote:Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef LastRequest het volgende:
Formatteren van de ehd, Piet, klopt het dat dat even duurt?
Niet meer, want swarmi heeft ze verwijderd.quote:
Op een fat32 schijf kun je geen bestanden groter dan 4gb in één keer zetten.. nogal irritant. Dus ik formatteer em naar NTFS en dan moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch leeg gekocht? Ik heb 't iig nooit gedaan
. Maar ja, als je 't doet kan 't ff duren want als ie 't goed doet gaat ie alles met 0en en 1en overschrijven (om te voorkomen dat ;t er alsnog afgehaald kan worden).
quote:
Bij een databasefabrikant (ik strooi op de meet wel met namen). Iig een grote, bekende speler. Wordt idd wel erg tof! Mits het natuurlijk doorgaat allemaal, en dat is echt niet zekerquote:
Daar hoef je toch niet voor te formatteren? Gewoon converteren, is twee minuten werk.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Op een fat32 schijf kun je geen bestanden groter dan 4gb in één keer zetten.. nogal irritant. Dus ik formatteer em naar NTFS en dan moet dat wel lukken
Ik eet een lekker volkoren boterhammetje met gebakken portobello's in oestersaus.. jammm
de groepsdruk werd te grootquote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet meer, want swarmi heeft ze verwijderd.
http://support.microsoft.com/kb/307881quote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik geloof je meteen Mik, ik vond alleen deze info toen ik wat googlede.. dus ik dacht doe ik dat wel even.
Wel echt slecht overigens dat dit niet uitgelegd wordt in de handleiding. Er zit software op, iets van 1 click backup. En dan kun je dus alle mappen aanklikken die je wil laten backuppen, zodat je later maar één keer hoeft te klikken en dan werkt ie al die mappen bij. Maar, als je dat dus doet, werkt het niet omdat het meer dan 4GB is.. Wordt verder niet uitgelegd.
1 |
bedankt voor dit leer moment lrquote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Op een fat32 schijf kun je geen bestanden groter dan 4gb in één keer zetten.. nogal irritant. Dus ik formatteer em naar NTFS en dan moet dat wel lukken
Ja zoiets had ik ook gevonden nadat ik op formatteren had gekliktquote:Op woensdag 12 november 2008 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
http://support.microsoft.com/kb/307881
In cmd tik je:
[ code verwijderd ]
met e: dus als voorbeeld voor je driveletter
volg de instructies en klaar.
ah dat is dus een grote bekquote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi heeft een grote bek tegen je @ meettopic LR
en dat is niet de bedoeling we moeten onze affaire nog een beetje coverenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef LastRequest het volgende:
Ja kijk als het nu een rel wordt en ik morgen weg blijf, heeft hij z'n zin.. Time alone met jou
btw,, waar gaat de rel precies over dan? en wat valt er aan te verliezen/winnenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow enNet alsof jij die rel zou verliezen LR
Geen idee, jij begint ineens mans te doenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
btw,, waar gaat de rel precies over dan? en wat valt er aan te verliezen/winnen?
Of juist helemaal nietquote:Op woensdag 12 november 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vraag me alleen af wanneer die affaire ooit begonnen isen hoe het komt dat ik er niks van weet.. Dan is ie namelijk wel heel goed eunder keufer
Zeg ik wil niet vervelend doen he, maar ik heb dus gewoon m'n harde schijf weer terug.. Inclusief foto's van Dupjes feest.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vraag me alleen af wanneer die affaire ooit begonnen isen hoe het komt dat ik er niks van weet.. Dan is ie namelijk wel heel goed eunder keufer
lolquote:Op woensdag 12 november 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |