Sorry...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, dat gebash op swarma iedere keer is ook niet grappig! Daar kan die jongen ook helemaal niks aan doen!
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:44 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik ga iig mijn nest opzoeken,
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:44 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, ik ga iig mijn nest opzoeken, zie jullie morgen wel bij de meet
ik ga dus ook naar bedquote:Op woensdag 12 november 2008 23:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pssst...Ja maar niet iedereen is zo slim hier
volgends mij doelde hij op iemand anders die altijd de grapjes uitgelegd moet krijgenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, dat gebash op swarma iedere keer is ook niet grappig! Daar kan die jongen ook helemaal niks aan doen!
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij doelde hij op iemand anders die altijd de grapjes uitgelegd moet krijgen
Samen met IB EN Cali?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
ik ga dus ook naar bed![]()
Ja vind ik dus ook, nieuwe show? Hoe heet die?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Najib was echt tof Hosti. Die man is echt zo grappig
Hoi, ik ben Joost en ik snap geen kut van waar je het over hebt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
waarvoor zijn die nodig?
btwD_K in het nieuws
Piemel en ballen zwart na operatie
Hoi Joost, ik ben Bert, ik doe met je meequote:Op woensdag 12 november 2008 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Joost en ik snap geen kut van waar je het over hebt.
Slaapze lieverd!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef Californium het volgende:
mijn handdoeken zaten nog i de wasmachine...heb ze er even uitgehaald en uitgestald op mijn droogrek
nu kan ik rustig gaan slapen
ssttttttquote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
waarvoor zijn die nodig?
Zorg dat je er bij komt, weet niet of het nu een reprise was of dat hij nieuw was.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook, nieuwe show? Hoe heet die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |