abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63156320
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:58 schreef iamredleader het volgende:
Wat mij trouwens opvalt: een vrouw van eind 30 die nog bij haar ouders woont?
quote:
Momenteel is ze bij haar ouders thuis
Er staat niet dat ze bij haar ouders woont. Er staat dat ze bij haar ouders is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:03:12 #27
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_63156359
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:58 schreef iamredleader het volgende:
Wat mij trouwens opvalt: een vrouw van eind 30 die nog bij haar ouders woont?
Mss woonde ze samen en is ze nu weer bij haar ouders
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 12 november 2008 @ 13:07:30 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63156443
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:50 schreef Copycat het volgende:
En dat alles vanwege een verbroken relatie?
Er zal vast wel iets meer dan dat aan de hand zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63156628
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:39 schreef Re het volgende:

[..]

Ze is psychisch ziek .... dan kun je haar dit gedrag niet rationeel verwijten. Ze heeft hulp nodig
Wat is psychisch ziek....? Ik vind dat zo lastig te benoemen. Welbeschouwd zijn alle mensen die hun omgeving manipuleren op een bepaalde manier psychisch ziek of afwijkend.

Zo psychisch ziek is ze toch niet dat ze de gevolgen uitstekend inschat en haar begrafenis probeert te regelen. Ik kan moeilijk sympathie voor een ziekte opbrengen in dit soort gevallen, maar dat ben ik. Mijn tranen springen meer in mijn ogen van woede, als ik zo'n staaltje ultieme manipulatie als in de OP lees. Deze "psychisch zieke" laat een spoor van slachtoffers achter door haar handelen. Bijvoorbeeld TS. Bijvoorbeeld de ouders. Wat te denken van de ex die er ook maar mee moet leven als zijn ex-vriendin zelfmoord pleegt uit zelfverklaard liefdesverdriet.

Nee, ikke echt nul-komma-niks begrip heb - voor mensen die met zelfmoord dreigen zonder redelijke aanleiding (werkelijk ondraaglijk leed).
twee violen en een trommel en een fluit
  woensdag 12 november 2008 @ 13:20:26 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63156763
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:07 schreef Re het volgende:
Er zal vast wel iets meer dan dat aan de hand zijn
Ik mag het hopen ergens. Anders is het wel erg triest om je door liefdesverdriet op die leeftijd zo te laten gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63156771
misschien dat ze wakker wordt van een flinke tik tegen die gekke kop van haar, slechts een ideetje hoor
  woensdag 12 november 2008 @ 13:20:44 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63156781
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:15 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Wat is psychisch ziek....? Ik vind dat zo lastig te benoemen. Welbeschouwd zijn alle mensen die hun omgeving manipuleren op een bepaalde manier psychisch ziek of afwijkend.

Zo psychisch ziek is ze toch niet dat ze de gevolgen uitstekend inschat en haar begrafenis probeert te regelen. Ik kan moeilijk sympathie voor een ziekte opbrengen in dit soort gevallen, maar dat ben ik. Mijn tranen springen meer in mijn ogen van woede, als ik zo'n staaltje ultieme manipulatie als in de OP lees. Deze "psychisch zieke" laat een spoor van slachtoffers achter door haar handelen. Bijvoorbeeld TS. Bijvoorbeeld de ouders. Wat te denken van de ex die er ook maar mee moet leven als zijn ex-vriendin zelfmoord pleegt uit zelfverklaard liefdesverdriet.

Nee, ikke echt nul-komma-niks begrip heb - voor mensen die met zelfmoord dreigen zonder redelijke aanleiding (werkelijk ondraaglijk leed).
dus het kan er bij jou niet in dat ze juist door deze psychische ziekte zo reageert? dat vind ik best een vreemde conclusie
pi_63156800
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:15 schreef Roquefort het volgende:

[..]

gelukkig, ik ben niet de enige.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:21:44 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63156813
Welke psychische ziekte, Re? Ik lees er misschien overheen, maar ik zie TS nergens refereren aan een psychische stoornis.
pi_63156839
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:20 schreef Re het volgende:

[..]

dus het kan er bij jou niet in dat ze juist door deze psychische ziekte zo reageert? dat vind ik best een vreemde conclusie
deze ziekte heeft een naam, meerdere zelfs, aanstellen, kinderachtig gedrag.
makkelijk om overal maar een ziekte aan vast te knopen oid.
pi_63156858
Thanks iedereen voor jullie antwoorden. Tuurlijk is het ook een roep om aandacht. Betekend niet dat er niet juist gehandeld moet worden omdat het anders alsnog fout kan gaan.

De dokter geeft haar nog 1 dag de tijd om te eten en anders moet hij melding gaan maken. (En psychiatrische hulp gaat dacht ik ook ingeschakeld worden). Dus laat ik maar hopen dat het met een sisser gaat aflopen.

Heb zeker wat aan jullie antwoorden gehad, thanks.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:25:52 #37
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63156927
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:48 schreef Re het volgende:

[..]

altijd wel grappig dat dit soort topics van die internettoetsenbordhelden aantrekt
altijd grappig dat mijn posts de reacties van kansloze losers aantrakken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63156981
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:23 schreef Skorpija het volgende:
Dus laat ik maar hopen dat het met een sisser gaat aflopen.
Nou, reken daar maar niet op.
Ik bedoel: ze zal een behoorlijke lange tijd psychologische of zelfs psychiatrische hulp nodig hebben, als ik het zo lees. En dat wordt moeilijk zat voor haar (en haar omgeving).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63157007
O ja, wat betreft 'psychische' ziekte of niet...

Sommige mensen zijn emotioneler dan andere en kijken een stuk minder nuchter tegen het leven aan. Andere hebben een minderwaardigheids complex, weer anderen een narcis syndroom. Weer anderen hebben geen medelevens gevoel.

Voor de mensen die hier zeggen: Laat d'r maar barsten het is een roep om aandacht... Hoop dat jullie in het echte leven je vrienden wel zouden steunen in zo'n situatie. A friend in need is a friend indeed.
pi_63157012
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:48 schreef Re het volgende:

[..]

altijd wel grappig dat dit soort topics van die internettoetsenbordhelden aantrekt
hoelang ben jij al "psychisch ziek"?
  woensdag 12 november 2008 @ 13:29:50 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63157062
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:28 schreef rival het volgende:

[..]

hoelang ben jij al "psychisch ziek"?
hoelang heb jij al internet?
pi_63157116
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Re het volgende:

[..]

hoelang heb jij al internet?
ik denk zo een 12 jaar.... ja denk zoiets... (gokje hoor)
nu jij weer
  woensdag 12 november 2008 @ 13:33:54 #43
85962 ioko
I Appear Missing
pi_63157177
Een meisje van bijna 40? Dat noem ik een volwassen vrouw.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 12 november 2008 @ 13:35:05 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63157218
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef Copycat het volgende:
Welke psychische ziekte, Re? Ik lees er misschien overheen, maar ik zie TS nergens refereren aan een psychische stoornis.
ik ben geen psychiater dus ik zou geen diagnose gebaseerd op een stukje tekst op het internet kunnen maken, wat we wel kunnen blijkbaar is om het hardst roepen dat de desbetreffende persoon een aandachtshoer is...

De hersenen zijn een vreemd orgaan, maar het is een orgaan dat ziek kan zijn en daardoor schade kan ondervinden. We accepteren in grote mate als iemand leverkanker heeft en daarom geen zin meer heeft in het leven, maar oh wee als er iets met de hersenen aan de hand is, nee dan ben je een grote aandachtszoeker die zich niet zo aan moet stellen.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:37:17 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63157314
Niet zo op je teentjes getrapt doen. Ik zie nergens een verwijzing van TS staan naar een psychische ziekte en opeens ga jij ermee schermen. Dat vind ik net zo van dik hout zaagt men planken als aandachtshoer roepen.
pi_63157320
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:28 schreef Skorpija het volgende:

Sommige mensen zijn emotioneler dan andere en kijken een stuk minder nuchter tegen het leven aan. Andere hebben een minderwaardigheids complex,
daar heb je helemaal gelijk in.

sommige mensen krijgen bij dat soort gedrag een schop onder hun hol, en ontwikkelen een ruggegraat.
anderen worden zielig gevonden en de handjes vastgehouden, die ontwikkelen een psychische aandoening.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:38:15 #47
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63157350
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:28 schreef Skorpija het volgende:

Sommige mensen zijn emotioneler dan andere en kijken een stuk minder nuchter tegen het leven aan. Andere hebben een minderwaardigheids complex, weer anderen een narcis syndroom. Weer anderen hebben geen medelevens gevoel.

Voor de mensen die hier zeggen: Laat d'r maar barsten het is een roep om aandacht... Hoop dat jullie in het echte leven je vrienden wel zouden steunen in zo'n situatie. A friend in need is a friend indeed.
tuurlijk moet je haar niet laten barsten.

het enige wat ik zei is dat het een hele rare manier is om een eind aan je leven te maken.
je lichaam verzet zich tegen zelfverminking en uithongering en uitdroging.
zeker met het feit dat ze haar ouders erbij heeft gehaald en de dokter e.d.

ik garandeer ook niet dat het alleen een schreeuw om aandacht is maar daar heeft het wel veel van weg
stay frosty
  woensdag 12 november 2008 @ 13:42:41 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63157513
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Niet zo op je teentjes getrapt doen. Ik zie nergens een verwijzing van TS staan naar een psychische ziekte en opeens ga jij ermee schermen. Dat vind ik net zo van dik hout zaagt men planken als aandachtshoer roepen.
het verbaast me alleen dat blijkbaar de conclusie naar aandachtstrekkerij en stuk populistischer is en dat psychiatrische ziektes blijkbaar een vorm van zwakte zijn...

Wat voor de een een akkefietje kan zijn is voor een ander een psychische doodsteek zijn en leiden tot een zware depressie of ingewikkelde stress reactie...
  woensdag 12 november 2008 @ 13:43:34 #49
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63157548
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:35 schreef Re het volgende:

[..]

ik ben geen psychiater dus ik zou geen diagnose gebaseerd op een stukje tekst op het internet kunnen maken, wat we wel kunnen blijkbaar is om het hardst roepen dat de desbetreffende persoon een aandachtshoer is...

De hersenen zijn een vreemd orgaan, maar het is een orgaan dat ziek kan zijn en daardoor schade kan ondervinden. We accepteren in grote mate als iemand leverkanker heeft en daarom geen zin meer heeft in het leven, maar oh wee als er iets met de hersenen aan de hand is, nee dan ben je een grote aandachtszoeker die zich niet zo aan moet stellen.
nee maar Re het is toch zo als ik nu zoooooo heeel graag dood zou willen dat ik voor een trein stap..
dan doe je al die moeite toch niet?
stay frosty
  woensdag 12 november 2008 @ 13:45:25 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63157602
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:42 schreef Re het volgende:

het verbaast me alleen dat blijkbaar de conclusie naar aandachtstrekkerij en stuk populistischer is en dat psychiatrische ziektes blijkbaar een vorm van zwakte zijn...
Verbaast je dat echt?
Bij een 'psychische aandoening' die voornamelijk door luddevedu lijkt te zijn ingegeven? Op FOK! of all places?

Ik vind de reacties nog vrij mild, naar FOK!se maatstaven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')