Hahaha, dat zal ze niet erg vinden hoor.. maar ze maakt de doos ook niet open, staat haar naam niet op.. ik kan een sms verwachten met "euhm er is een doos voor je afgeleverd, wat zit er in, mag ik kijken?"quote:Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... het eerste wat ze ziet als ze de doos opent is dit![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je die apparaten dan ook inkorten naar B, S, WK en CG.... dan is er nog wel ruimte voor een KZA naast!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens geen plek voor het KZA, m'n dressoir staat vol (Blender, Senseo, Waterkoker en Contactgrill)
yupquote:Op woensdag 12 november 2008 12:15 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk zocht Roy dus gewoon een excuus om handboeien te kopen
KZA is de standaard afkorting hier op werk voor in memo's en mail. Veel te lang woord andersquote:Op woensdag 12 november 2008 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien moet je die apparaten dan ook inkorten naar B, S, WK en CG.... dan is er nog wel ruimte voor een KZA naast!
Mijn nichtje heeft zo'n neppiano. Dat ding is supergevoelig. Als je er alleen maar naar kijkt dan wordt er 2 minuten lang een heel irritant (en vals) deuntje gespeeld.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Quinny het volgende:
Even een vraagje aan de papa's onder ons..
Wat is het meest irritante speelgoed wat jullie dochter ooit gehad heeft en wat je het liefst met alle liefde het raam uit wilde flikkeren?
Zoek namelijk een kadootje voor Senna![]()
Ja een leuk idee. zolang de batterijen er niet makkelijk uit te halen zijn. Zat zelf ook aan een ballenbad te denkenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft zo'n neppiano. Dat ding is supergevoelig. Als je er alleen maar naar kijkt dan wordt er 2 minuten lang een heel irritant (en vals) deuntje gespeeld.
Superlijm is de oplossing.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:14 schreef Quinny het volgende:
Ja een leuk idee. zolang de batterijen er niet makkelijk uit te halen zijn. Zat zelf ook aan een ballenbad te denken
inderdaad iets met geluidjes maar zonder uitknop en ook lekker hard natuurlijk. Of een xylofoon ofzo waar ze lekker op kunnen rammenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Quinny het volgende:
Even een vraagje aan de papa's onder ons..
Wat is het meest irritante speelgoed wat jullie dochter ooit gehad heeft en wat je het liefst met alle liefde het raam uit wilde flikkeren?
Zoek namelijk een kadootje voor Senna![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Superlijm is de oplossing.
Ow, ik heb mijn oom een keer over de zeik gekregen door voor mijn nichtjes van die stickers te kopen die je tegen het achterramen van de auto kunt plakken. Hij had net een nieuwe Mercedes.
Hij beheerst zijn voltooide deelwoorden beter als Cho.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef Quinny het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een tekening van Daan.
Hier mama ik heb jou getekend op school Heeft die me mega dik getekend![]()
De xylofoon is inderdaad een irritant ding.. de oudste gaf er nooit wat om, de jongste houdt heel erg van rammen op spullen... en helemaal als ze door heeft dat papa het niet lukt vind he. "kijken wat ie nu gaat doen"quote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
inderdaad iets met geluidjes maar zonder uitknop en ook lekker hard natuurlijk. Of een xylofoon ofzo waar ze lekker op kunnen rammen
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef Quinny het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een tekening van Daan.
Hier mama ik heb jou getekend op school Heeft die me mega dik getekend![]()
*zuchtquote:Op woensdag 12 november 2008 16:11 schreef Chocobo het volgende:
Nintendo
Not all videogames have to be about cars or guns, and I don't believe every piece of console software should have to be a videogame. I do think software should be entertaining, or educational, or preferably both. Wii Music isn't very entertaining and it's not very educational. There aren't enough goals for it to work as a game, and there's not enough musicality for it to work as a toy. It's not clear what it is or who it's for. One thing's for sure: it's not worth forty quid.
5/10
[ afbeelding ]
Dit doet nog steeds pijn,................................. ik heb zo'n last van plaatsvervangende schaamte!
Een uur,... nu zijn de stukjes hard.quote:
In prikken tot de aardappels gaar zijn .. vergeet de rookworst er niet op te leggenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:34 schreef Chocobo het volgende:
Hoe lang moet boerenkool koken?
quote:Je bestelling is verwerkt! Bedankt!De bestelling zal bezorgd worden bij:
alphen ad rijn
Aflevertijdstip
12-11-2008 18:30 uur
Betaalwijze
Contant aan de bezorger
De bestelling zal verzorgd worden door vestiging:
Alphen a/d Rijn
Alphen a/d Rijn
T 0172-515051 Openingstijden
16:00 - 22:00 uur
mijn eigen pizza
uien (x2), ham (100% kalkoen), kaas (100% mozarella) (x2) Medium 25cm 1x ¤12.65
DONER
Zeer smakelijke pizza (lekkerst op de dunne bodem), tomatensaus, 100% mozzarella, krokante Döner (halal), knoflooksaus en knapperige ijsbergsla. Dunne bodem 30cm 1x ¤7.99
Heineken 6 pack
6 blikjes voor de prijs van 5! 1 pack 1x ¤9.25
¤29.89
Je weet toch dat ik niet kan kokenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een uur,... nu zijn de stukjes hard.
Hoe bevalt Fallout 3 Gijs? Ik lees weinig hypende verhalen over je belevenissen.quote:
Nog amper echt tijd gehad er iets over te schrijven. Maar jeetje Gijs waar moet ik beginnen. Zit zo'n 9 uur in het spel en heb pas 1 missie gedaan voor de main quest. Voor de rest geniet ik teveel van de omgeving en de gave sub-questen. De sub-questen zijn van hoog niveau en alles wordt netjes en een stuk beter bijgehouden.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Fallout 3 Gijs? Ik lees weinig hypende verhalen over je belevenissen.
[ afbeelding ]
Deze was weer eens geniaalquote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)ctuation/346-Fable-2
Die verhalen van jou ook altijdquote:Op woensdag 12 november 2008 19:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog amper echt tijd gehad er iets over te schrijven. Maar jeetje Gijs waar moet ik beginnen. Zit zo'n 9 uur in het spel en heb pas 1 missie gedaan voor de main quest. Voor de rest geniet ik teveel van de omgeving en de gave sub-questen. De sub-questen zijn van hoog niveau en alles wordt netjes en een stuk beter bijgehouden.
Ook voelt de game veel minder buggy aan dan bv. Oblivion. Je voelt wel wat van Oblivion uiteraard maar toch,... dit is een game hoor. Ik loop steeds verder door de grote wereld,... ben benieuwd wat er achter elke heuvel ligt. Breng alles in kaart,... ga elk verlaten huis in die ik kan vinden,... door de kastjes snuffelen,... in kofferbakken van auto's neuzen! Het is zo verslavend![]()
Laatst vond ik een verhongerd gezin,... harde realiteit,.. ook de audiolog die ik van ze vond sprak boekdelen,... dat raakte me echt. Dat is knap voor iets in het spel wat je zomaar kan en mag missen! De gemuteerde mieren die ook overleden waren maar voor het huis lagen zeiden genoeg. Deze familie was ingesloten,... en kon geen kant meer op. De vrouw was al eerder overleden door een stralingsoverdosis,... dat kon je ook echt goed aan haar huid zien. De teddybeer in de armen van het ventje maakte me echt stil,..... knap staaltje werk van Bethesda zeg,...... de tering!!
Begin me het spel een beetje eigen te maken nu. Begin alles te begrijpen. Het main quest verhaal is stukken beter dan Oblivion in ieder geval. Echt een verhaal wat te snappen is en waar je goed in zit. De battle engine,......... pfffffff tja,.... zo verschrikkelijk goed in elkaar gezet,... en zo gaaf om te zien. Ik ga er niet te diep op in, want ik heb geen idee waar ik moet beginnen Gijs.
Maar hier ben ik momenteel in het spel. Ik heb een cursus wapens maken gevolgt waar ik mijn level up punten ook op focus. Ben gek op ouderwetse wapens die ik me helemaal eigen maak. Ik maak krachtige mijnen van lunchboxes,.... makkelijk voor minder intelligente vijanden! Qua locatie zat ik in een buitenwijk van DC,... een rustig dorpje die last had van raiders,... maar ben via de metrolijn langs geweldige Bioshock achtige lokaties bij het DC memorial museum aangekomen. Daar heb ik gesaved bij het Apollo 13 ruimteschip die daar tentoongesteld staat
Mijn missie is nu naar een radiostation gaan. Ik heb een signaal opgevangen via mijn pipboy en laat een bepaalde sub-quest even voor wat het is. De melding was te interessant,.....
Kortom,... ik geniet Gijs! De muziek is prachtig,... de gameplay heerlijk,... de graphics echt subliem. Mijn naam staat op dit spel en ik sluit me helemaal aan bij de 10 van EurogamerDit spel zet de lat weer een stuk hoger voor de andere developers!! Een meesterwerkje!
[ afbeelding ]
Klinkt fantastischquote:Op woensdag 12 november 2008 19:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog amper echt tijd gehad er iets over te schrijven. Maar jeetje Gijs waar moet ik beginnen. Zit zo'n 9 uur in het spel en heb pas 1 missie gedaan voor de main quest. Voor de rest geniet ik teveel van de omgeving en de gave sub-questen. De sub-questen zijn van hoog niveau en alles wordt netjes en een stuk beter bijgehouden.
Ook voelt de game veel minder buggy aan dan bv. Oblivion. Je voelt wel wat van Oblivion uiteraard maar toch,... dit is een game hoor. Ik loop steeds verder door de grote wereld,... ben benieuwd wat er achter elke heuvel ligt. Breng alles in kaart,... ga elk verlaten huis in die ik kan vinden,... door de kastjes snuffelen,... in kofferbakken van auto's neuzen! Het is zo verslavend![]()
Laatst vond ik een verhongerd gezin,... harde realiteit,.. ook de audiolog die ik van ze vond sprak boekdelen,... dat raakte me echt. Dat is knap voor iets in het spel wat je zomaar kan en mag missen! De gemuteerde mieren die ook overleden waren maar voor het huis lagen zeiden genoeg. Deze familie was ingesloten,... en kon geen kant meer op. De vrouw was al eerder overleden door een stralingsoverdosis,... dat kon je ook echt goed aan haar huid zien. De teddybeer in de armen van het ventje maakte me echt stil,..... knap staaltje werk van Bethesda zeg,...... de tering!!
Begin me het spel een beetje eigen te maken nu. Begin alles te begrijpen. Het main quest verhaal is stukken beter dan Oblivion in ieder geval. Echt een verhaal wat te snappen is en waar je goed in zit. De battle engine,......... pfffffff tja,.... zo verschrikkelijk goed in elkaar gezet,... en zo gaaf om te zien. Ik ga er niet te diep op in, want ik heb geen idee waar ik moet beginnen Gijs.
Maar hier ben ik momenteel in het spel. Ik heb een cursus wapens maken gevolgt waar ik mijn level up punten ook op focus. Ben gek op ouderwetse wapens die ik me helemaal eigen maak. Ik maak krachtige mijnen van lunchboxes,.... makkelijk voor minder intelligente vijanden! Qua locatie zat ik in een buitenwijk van DC,... een rustig dorpje die last had van raiders,... maar ben via de metrolijn langs geweldige Bioshock achtige lokaties bij het DC memorial museum aangekomen. Daar heb ik gesaved bij het Apollo 13 ruimteschip die daar tentoongesteld staat
Mijn missie is nu naar een radiostation gaan. Ik heb een signaal opgevangen via mijn pipboy en laat een bepaalde sub-quest even voor wat het is. De melding was te interessant,.....
Kortom,... ik geniet Gijs! De muziek is prachtig,... de gameplay heerlijk,... de graphics echt subliem. Mijn naam staat op dit spel en ik sluit me helemaal aan bij de 10 van EurogamerDit spel zet de lat weer een stuk hoger voor de andere developers!! Een meesterwerkje!
[ afbeelding ]
Heerlijk voor mquote:Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef kepler het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ind_is_heerser_.html
itsssss a dream dream dream dream!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
Ben zelf weer lekker bezig met Far Cry.
Kan me nog niet echt toezetten om Fable te spelen.
Speel hem nu op easy.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
itsssss a dream dream dream dream!
Op easy een stuk makkelijker ja... leuker ook denk ik omdat je meer het rambo gevoel hebt, onverslaanbaar schieten en granaten gooien.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Speel hem nu op easy.
Wel ff een verschil, beetje save houses en checkpoints pakken.
Af en toe een sub opdracht, wil nu alles doen.
Volgende week Tomb Raider.
CoD laat ik misschien wel liggen schijnt als je de co op speelt dat je scherm word gespilts met je friends.
Anders maar wat oude games inleveren, betaal ik rond de 20,- voor die game.
Ik voor de funquote:Op donderdag 13 november 2008 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
Vind Far Cry mooie sniper game.
Eindelijk na Delta Force 2 een goeie sniper game.
Afstanden gebruik nu vaak auto, scheelt een hoop tijd.
Saints Row wil ik ook wel, voornamelijk voor de co op.
Schijnt nog niet mee te vallen.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik voor de fun
http://www.videogamer.com/videos/saints_row_2_video_review.html
Gijs ik laat toch geen leuk spel liggen omdat de achievements niet makkelijk te halen zijn zegquote:Op donderdag 13 november 2008 09:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Schijnt nog niet mee te vallen.
Je moet aardig wat respect krijgen om missions te doen.
Zie Olaf die heeft er al uren in zitten met 1 achievement.
Fable is een adventure,.... en absoluut geen uitgebreide RPG. Geweldig spel overigens hoor,... maar Fallout 3 is beter,.... vind ik persoonlijk!quote:Op donderdag 13 november 2008 06:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch
Maar a Fable 2 weer een uitgebreide RPG had ik niet zo'n zin in!
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die verhalen van jou ook altijd
Sja dat had ik je zo wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable is een adventure,.... en absoluut geen uitgebreide RPG. Geweldig spel overigens hoor,... maar Fallout 3 is beter,.... vind ik persoonlijk!
Ik heb veel uit mijn eerste sessie gehaald! Ga het over een half jaar nog eens spelen! Maar wel weer op normaal,... het is te doen,... pittig,... dat is waar, maar te doen!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Speel hem nu op easy.
Wel ff een verschil, beetje save houses en checkpoints pakken.
Af en toe een sub opdracht, wil nu alles doen.
CoD laat ik misschien wel liggen schijnt als je de co op speelt dat je scherm word gespilts met je friends.
Anders maar wat oude games inleveren, betaal ik rond de 20,- voor die game.
Vind ze beiden geweldig, maar je weet het pas zeker als je ze beiden speelt. Na nu 11 uur Fallout 3 weet ik het zeker,.... genoten van Fable 2, maar dit is beter!!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja dat had ik je zo wel kunnen vertellen
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik laat toch geen leuk spel liggen omdat de achievements niet makkelijk te halen zijn zeg
Echt jij speelt alleen games om de achievements he![]()
Heb je die video gezien? Het lijkt mij wel cool om zo'n dragqueen aan te maken en daarmee over de straten te hollenEn daarbij alles wat beweegbaar is in het spel is als wapen te gebruiken, bureaustoelen, kettingzagen, tuinslangen, brandkranen.. je kan mannetjes oppakken en tegen de muur aansmijten
En hoe moeilijk kan het zijn.. SR1 had hier en daar wat pittige missies misschien maar is wel gelukt.
Alleen al voor het garagesysteem wat echt veeeel beter is dan GTA4 wil ik het spelen!
Gijs heb hem al gespeeld.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik laat toch geen leuk spel liggen omdat de achievements niet makkelijk te halen zijn zeg
Echt jij speelt alleen games om de achievements he![]()
Heb je die video gezien? Het lijkt mij wel cool om zo'n dragqueen aan te maken en daarmee over de straten te hollenEn daarbij alles wat beweegbaar is in het spel is als wapen te gebruiken, bureaustoelen, kettingzagen, tuinslangen, brandkranen.. je kan mannetjes oppakken en tegen de muur aansmijten
En hoe moeilijk kan het zijn.. SR1 had hier en daar wat pittige missies misschien maar is wel gelukt.
Alleen al voor het garagesysteem wat echt veeeel beter is dan GTA4 wil ik het spelen!
Whahaha, wat een gek wijf johquote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Dit geloof je EEECHT niet,.. whoehahahahahahaha,.. met geluid,.... fantastisch![]()
![]()
![]()
http://www.break.com/index/webcam-girls-dancing-surprise.html
Whahahahhahahahaha h O__quote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Dit geloof je EEECHT niet,.. whoehahahahahahaha,.. met geluid,.... fantastisch![]()
![]()
![]()
http://www.break.com/index/webcam-girls-dancing-surprise.html
Ctrl inhouden en dan met de muis scrollenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:19 schreef Bastard het volgende:
Wat is die sneltoets om letters groter te maken in Iexplorer
Heb per ongeluk de letrters kleiner gemaakt, zie ze bijna niet meer.. kan niet de optie in het menu vinden ...
Thanks!!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ctrl inhouden en dan met de muis scrollen
eerst op alt drukken dan komt het oude menu tevoorschijnquote:Op donderdag 13 november 2008 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
In die oude explorer kon je dat via het menu doen, zie het nu nergens staan![]()
Eyyyyy !!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
eerst op alt drukken dan komt het oude menu tevoorschijn
Heb een gezin Gijs.. ik zit wel hoger dan.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes? Welke zorgverzekering hebben jullie? Aangezien er dit jaar geen enkele is met een welkomskado (vorig jaar Menzis met een Wake Up Light) ga ik nu voor de goedkoopste. Dit wordt waarschijnlijk Kruidvat (86 euro) met daarbij tandkunde (5,45). Dat is minder dan de basisverzekering van Menzis zonder aanvullende pakketten!
Dat is ook weer zo ja, heeft geen nut dus om het hier te vragenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb een gezin Gijs.. ik zit wel hoger dan.
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jackpot__.html?p=1,1
Fuckin hell hee
en in Firefox alt+a voor de active topics en alt+m voor my active topicsquote:Op donderdag 13 november 2008 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eyyyyy !!
Echt zoveel dingen verborgen in windows aan toetscombinaties die lekker zjin.
Ik doe veel meer met het toetsenbord dan met de muis, probeer maar ALT+S voor het posten van een post hier.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)voortvluchtigen.html
WTFHoeveel mensen zijn dat in een busje dan!
ff andere proxy selecterenquote:The web page ( URL ) you are attempting to access has been blocked by the DHL proxy.
If you think this site has been blocked in error please fill out the form below.
Please make sure you fill out the full URL and business reason for accessing this site.
Is een prima link hoor,........quote:
ik doe op me kuiken stemmen, althans dat mag ze zelf doenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:30 schreef Chocobo het volgende:
Waterschaps stembiljet gekregen,.... WTF is dat nou weer.Lijst met kandidaten en partijen,.... tyftstraal toch op joh!!
Weg ermee!,.. geen tijd,.. geen zin,.... geen nut!!!
Avondquote:Op donderdag 13 november 2008 16:32 schreef Strolie75 het volgende:
Middag
Hele dag overleg
Presentatie gegeven
Workshop deelgenomen
Lunch
Tweede deel workshop
*borrel borrel pruttel*
WC
diaree
Oh oh...maar misschien valt het mee.
*pruttel*![]()
![]()
Na nog 2x naar de wc te zijn gegaan in een uur tijd toch maar naar huis gegaan.
Genant.
Warezhoerquote:Op donderdag 13 november 2008 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
Roy,
Je moet deze eens proberen, beetje Mario Kart-achtig.
http://www.mininova.org/tor/2003358
Anderhalf keer zoveel omzet als Amsterdam, meeste in heel het jaarquote:
Ik heb 'm !quote:
wel 3x keer zoveel personeelquote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anderhalf keer zoveel omzet als Amsterdam, meeste in heel het jaar
Ik denk dat het ze uiteindelijk ook tegenviel hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef kepler het volgende:
[..]
wel 3x keer zoveel personeel
Ik vond het echt heel erg rustig...
heb ik al dat brood voor niks ingepaktquote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze uiteindelijk ook tegenviel hoorNa 19u was er niets meer te doen ook. De bakkerij had trouwens veel brood over, iedereen mocht een brood meenemen. Ik heb dus mooi een Casino Wit meegenomen voor morgen
Kost het me alleen de kaas
Far Cry verkocht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
Vanavond naar Driebergen heen en weer, kan ik vanavond al Saints Row 2 spelen
Niet verkeerd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ruilen tegen Lost Oddesey met kleine bijbetaling..
sgoe, gister weer wat lekkere potjes gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Niet verkeerd.
Vanavond Halo spelen.
Euh ik denk dat ik dan SR speel HENKquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Niet verkeerd.
Vanavond Halo spelen.
Oh dat is relaxed inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:20 schreef Magneet het volgende:
gister op The Pit ( Pit stop tegenwoordig) een heerlijke stiky over echt de afstand van het halve veld
Weet ik daarom zei ik het ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh ik denk dat ik dan SR speel HENK
[ afbeelding ]
maar ik kijk wel evenHalo is meester
Had al gekeken of ik mijn naam kon veranderen op live naar 'master chief'
op een ander veld pikte ik iedere keer de kills inquote:
ik moest ook ff op bungie.net spiekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
Ik ben slecht in die namen, ik hoef maar een vage screen te zien en ik ken het veld wel maar anders
Vorige week kwam in een room vol met Fransen, dat zijn echt spelers van blijven lullen en er komt niks goeds uit de handen. Maar goed was op dat buitenveld met die grootte schotels.
2 minuten gespeeld en ik stond al 7 kills voor op de rest van mn team.. daarna ging ik rijden in een warthog en die andere schoot toen achter elkaar iedereen af.. potje was zo om
Warthog schieten suck ik in trouwens.. rijden kan ik als de beste, zelfs na een sticky grenade en gelanceerd worden rij ik er nog mee verder
Boeit me niet Gijs,.... ook al bleef ze 5 jaar!quote:
Hoi!quote:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)slamitische_traditiequote:Op vrijdag 14 november 2008 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Boeit me niet Gijs,.... ook al bleef ze 5 jaar!
WTFFFFquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:59 schreef Bastard het volgende:
Motehrfuker http://imagenebula.com/?task=view&id=2149
Die ken ik niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Bastard het volgende:
Ja.. dacht eerst dat het die blog was met die bijen bij een schommel.. was ook zoiets alleen leuker.. die hele schommel hebben ze in de fik gestoken.. rednecks
Bijna de eerste hit toen ik op google zochtquote:
We moeten toch een manier vinden om samen te leven,.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)slamitische_traditie
Ah, die ken ik wel. Blijft briljantquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bijna de eerste hit toen ik op google zocht
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2243176
Ik lees het niet eens..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We moeten toch een manier vinden om samen te leven,.....
OMGquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bijna de eerste hit toen ik op google zocht
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2243176
Hij is wel lachen.. goeie timing op de fotosquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, die ken ik wel. Blijft briljant
Als de overheid niet achter je staat en je soms zelf nog straft,.... tja,... niemand durft meer wat. Niemand wilt een mes tussen zijn of haar ribben,... helemaal niet als je thuis een gezin hebt waar je voor moet zorgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik lees het niet eens..
Gisteren filmpjes gezien van marocs die een buschauffeur bespugen, er is een verkrachter die op klaarlichte dag in Adam centrum zn ding kon doen zonder dat iemand reageerde.
Gisteren in de spits is een man van 54 mishandeld door 5 jongens en niemand die wat deed..
Het is een bizzare film wat zich hier afspeelt.
Ik word er niet goed van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als de overheid niet achter je staat en je soms zelf nog straft,.... tja,... niemand durft meer wat. Niemand wilt een mes tussen zijn of haar ribben,... helemaal niet als je thuis een gezin hebt waar je voor moet zorgen.
Je gaat genietenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef Bastard het volgende:
Zo Farcry geruild tegen Fable.. denk dat ik mij daarin beter vermaak
Fable 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef Bastard het volgende:
Zo Farcry geruild tegen Fable.. denk dat ik mij daarin beter vermaak
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fable 2Ik krijg er geen genoeg van
Vaag trouwens...mijn 360 lijkt het weer goed te doen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
19-11 de update en dan LO uitspelen
Ja die was wel leuk inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Goede film gezien gisteravond.
The Bank Job
Wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen 20Gb drive LO heeft >23GB nodig voor de installatie
http://www.bingegamer.net(...)drive-install-chart/
Proestquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen 20Gb drive LO heeft >23GB nodig voor de installatie
http://www.bingegamer.net(...)drive-install-chart/
ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 14 november 2008 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel.
Maar ik kan toch ook alleen disk 4 installeren?
Het is me gewoon niet gegunt om dat spel uit te spelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ProestIk denk dat je inderdaad alle discs moet installen!
Het lijkt me sterk hoor Gijs! Meerdere mensen hebben ook last met disc 4. Hier lees ik dan je per disc als het goed is zou kunnen installen,... alleen moet je disc er wel in zitten!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is me gewoon niet gegunt om dat spel uit te spelen.
Zijn je kids al zenuwachtig?quote:
Absoluut waar,.... de berichtgeving is echt vreselijk soms op het Internet. Ik probeer de leuke filmpjes te vinden!quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
Vrouw spuit frituurolie in bij gebrek aan botox![]()
![]()
En weer klaar met Internet voor vandaag. Toch denk ik dat ik vroeger gelukkiger was toen ik dat soort dingen niet wist/zag.
We gaan zo naar de sluis toe,... daar komt die aanquote:
Foto's Gijsquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We gaan zo naar de sluis toe,... daar komt die aan![]()
Ze hebben hun pietenmutsen al op!
Als je, ik ga huilen want ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet, verstaat onder zenuwachtig. Ja dusquote:
Bij deze Gijsquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foto's Gijs
Ik heb vandaag behoefte aan positiviteit.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan me meestal wel vinden in de cijfers van Edge, maar deze maand.
Left 4 Dead - 9
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts - 7
Gears of War 2 - 9
Fallout 3 - 7
Call of Duty: World at War - 6
Resistance 2 - 6
Mirror's Edge - 5
007: Quantum of Solace - 5
Tomb Raider: Underworld - 8
Guitar Hero: World Tour - 7
Silent Hill: Homecoming - 6
Tom Clancy's Endwar - 8
Socom Confrontation - 5
Valkyria Chronicles - 7
Need for Speed Undercover - 3
[ afbeelding ]
Vanavond toch ff checken hoe dat nou gaat met zn 2, coop. Als je zo de missies en activiteiten kan doen is dat echt onwijs coolquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:51 schreef gijsje79 het volgende:
Heb het druk vandaag Saints Row en CoD5 gehaald.![]()
Dat co op valt niets tegen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanavond toch ff checken hoe dat nou gaat met zn 2, coop. Als je zo de missies en activiteiten kan doen is dat echt onwijs cool
Sja inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 03:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat co op valt niets tegen.
Erg cool gedaan allemaal.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef Magneet het volgende:
Merlijn heeft bij m'n zus voor het eerst echt zijn schoen gezet vandaagdaar natuurlijkw el hard geroepen dat de schoentjes toch echt mee naar huis gingen
Maar dan staat hij weer voor de deurquote:Op zondag 16 november 2008 08:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel erg schattig hoor die sinterklaas stress. Maar zal ook wel heel erg blij zijn als die weer met zijn reet in Spanje zit
Mag ik je dan op je bek slaan?quote:Op zondag 16 november 2008 08:38 schreef Chocobo het volgende:
20 Feb is die van mij! (Minimaal 25 characters)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Item : Left 4 Dead
Price : EUR 48.99
Quantity : 1
Delivery Cost : Free
Payment : Credit Card
Ik trek het wel Gijs,.... maar ik denk maar voor heel even. Het voelt erg arcade achtig aan. De setting kwam gewoon niet lekker over. Het leek wel een Spiderman level ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik je dan op je bek slaan?
Jammer dat Left 4 Dead je niet trekt. Gister de demo met een vriend van me een aantal keren doorlopen. Ik vind het geweldig! Echt een zombiefilm die tot leven komt.
[..]
Het zijn allemaal de cliché-locaties uit zombiefilms: stad, warenhuis, vliegveld en oude boerderij. Maar de co-op werkt echt geweldig. Het feit dat je niet weet wat er komen gaat maakt het ongekend spannend.quote:Op zondag 16 november 2008 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek het wel Gijs,.... maar ik denk maar voor heel even. Het voelt erg arcade achtig aan. De setting kwam gewoon niet lekker over. Het leek wel een Spiderman level ofzo
Lara!quote:Anyway,... kreeg net een lading kippenvel na het zien en horen van deze trailer
http://www.gametrailers.com/player/42721.html?type=
Ik heb hem in Japan mogen proeven. Geen idee wat ik moest doen of op welke knoppen ik moest duwen. Maar het zag er allemaal geweldig uit! Gaat Noot hem ook halen?quote:Op zondag 16 november 2008 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Drie ronden systeem vind ik ook heerlijk bij SF4. Even lekker vechten voordat het weer voorbij is. Moves opbouwen,... de previews zijn erg goed. Ja,... Strol en Noot,... jullie mogen mijn reet schoppen
Ja blind geloof ik. Hopelijk zit er een tag mode in ofzoquote:
Ok, dan hebben we nog 3 mnd om B. te hypen.quote:Op zondag 16 november 2008 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Ja blind geloof ik. Hopelijk zit er een tag mode in ofzo
Die pik moet eerst nog GoW2 halen. Heb hier nog steeds een gesealde game liggen. Deze week gaan we beginnen denk ik,... op Hardcore om te beginnen!quote:Op zondag 16 november 2008 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, dan hebben we nog 3 mnd om B. te hypen.
En jij Surfer.
Goukenquote:Op zondag 16 november 2008 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja. Gears 2. Dit is ook uitgekomen.
Dit najaar![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het ongekend. Ik zit naar de filmreleases van dit najaar te kijken, en er zijn er echt maar een paar die me aanspreken.
quote:Op zondag 16 november 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Viper
http://www.gametrailers.com/player/31612.html
Niet leuk?quote:
Ja wel leuk Gijs,... was meer onder de indruk van de clipquote:Op zondag 16 november 2008 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet leuk?
Ze doet me aan de Turks denken.
[ afbeelding ]
Gijs,.... ik vergeet deze zeer zeker niet. Deze staat samen met Dead Space op mijn Q1 2009 lijst. In VC zit toch ook die Skies of Arcadia gozer..... mega goede RPG was dat trouwensquote:Op zondag 16 november 2008 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Cho. Vergeet Valkyria Chronicles trouwens niet. Echt een fantastische strategische JRPG. Ik ben inmiddels een flink eind op weg, en werkelijk een aanrader! Ze hebben het echt voor elkaar gekregen om strategische RPG's naar een next-gen niveau te trekken. Sega
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2008 12:00 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... ik vergeet deze zeer zeker niet. Deze staat samen met Dead Space op mijn Q1 2009 lijst. In VC zit toch ook die Skies of Arcadia gozer..... mega goede RPG was dat trouwens
[ afbeelding ]
http://www.xboxonly.nl/videos/2467/Need_for_Speed:_Undercover/quote:Op maandag 17 november 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
Tranen om gelachen "het gaat best wel kut"![]()
Ja vrijdag hequote:Op maandag 17 november 2008 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
http://www.xboxonly.nl/videos/2467/Need_for_Speed:_Undercover/
Tis ook erg cool dat je gewoon totaal mn poppetje ziet (dat maskerquote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef gijsje79 het volgende:
Saints Row zijn we wel ff mee bezig.
Hoe is Call of Duty? Vis hem ooit wel uit een budget bak.quote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef gijsje79 het volgende:
Saints Row zijn we wel ff mee bezig.
Vanavond es CoD5 uitspelen.
Dan heb ik Fable nog.
Donderdag Tomb Raider.
Late vergaderingen.quote:Op maandag 17 november 2008 09:35 schreef Bastard het volgende:
Lekker weekje, woensdag vrij, vrijdag vrij
Plaatje verwijderd.quote:Op maandag 17 november 2008 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Niveau in het centrale 360-topic heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt. Ik ben blij dat die centrale topics weer wat beter beginnen te lopen.
Deze week de nieuwe update van het dashboard toch? Installs op de HD
Vandaag geloof ik ook nieuws over de DLC van Fable 2.
Geen glimlach,... simpeler kan de humor niet denk ik!quote:Op maandag 17 november 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
Tranen om gelachen "het gaat best wel kut"![]()
Wacht ff tot vrijdag..quote:Op maandag 17 november 2008 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen glimlach,... simpeler kan de humor niet denk ik!
Wel aardig, niet beter dan CoD4.quote:Op maandag 17 november 2008 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe is Call of Duty? Vis hem ooit wel uit een budget bak.
Eentje. Een 7.5.quote:Op maandag 17 november 2008 11:40 schreef Bastard het volgende:
Er zijn nog geen andere reviews van NFS toch?
Yup, met Struik, Kep, en de restquote:
Van de maker van Spirited Away?quote:Op maandag 17 november 2008 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend trouwens een prachtige tekenfilm gezien: My neighbour Totoro.
lang geleden dat ik zo'n warm gevoel van binnen had.
[ afbeelding ]
Gezellig! Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, met Struik, Kep, en de rest
quote:Van de maker van Spirited Away?
The usual, steengrillen, zwemmen, bier drinken, mini golf, bord/kaartspellen, eieren bakken en te weinig slapen.quote:Op maandag 17 november 2008 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezellig! Wat heb je allemaal gedaan?
Even downloaden dusquote:![]()
Ik vind hem zelf beter dan Spirited Away. Eenvoudiger. Maar moest op het einde wel een traantje wegpinken. Mooooooooooooooooi!![]()
Hayao Miyazaki films download je niet, die koop je!quote:
Ik heb alleen Spirited Away en Flying Castle ofzo gezien. Eentje origineel, ander download. Ik vind ze cool, maar ook weer niet WOW. Kijk ze ook gewoon in het Engels omdat ik Japans simpelweg niet versta, trek dat niet...quote:Op maandag 17 november 2008 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hayao Miyazaki films download je niet, die koop je!Ik heb zijn oeuvre bijna compleet.
Als je hem download, ga dan wel voor de Japanse versie met Engelse ondertiteling.
Kiki's Delivery Service, Nausicaa Of The Valley Of The Wind en Porco Rosso zijn ook erg leuk.quote:Op maandag 17 november 2008 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb alleen Spirited Away en Flying Castle ofzo gezien. Eentje origineel, ander download. Ik vind ze cool, maar ook weer niet WOW. Kijk ze ook gewoon in het Engels omdat ik Japans simpelweg niet versta, trek dat niet...
quote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef Chocobo het volgende:
Proest
Bestellen tot 150 Euro en geen importheffing? Nou,... dan noemen we het toch omzetbelasting,.... Nederland
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5962
Voorbeeld 2: waarde aankoop meer dan ¤ 22, en minder dan ¤ 150
U koopt buiten de Europese Unie (EU) een fotocamera voor ¤ 149.
Prijs fotocamera
¤ 149
Verzendkosten (bijvoorbeeld ¤25,-)
¤ 25
Verzekeringskosten (in dit voorbeeld ¤10)
¤ 10
Douanerechten
U moet geen douanerechten betalen omdat de waarde niet meer is dan ¤ 150.
¤ 0
U moet omzetbelasting betalen over:
¤ 149 + ¤ 25 + ¤ 10 = ¤ 184
U moet omzetbelasting betalen omdat de waarde van de camera meer is dan ¤ 22.
Omzetbelasting(btw) voor deze fotocamera
19% van ¤ 184
¤ 34,96
Totaal
¤ 218,96
Genaaid word je toch Gijs, geniaalquote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef Chocobo het volgende:
Proest
Bestellen tot 150 Euro en geen importheffing? Nou,... dan noemen we het toch omzetbelasting,.... Nederland
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5962
Voorbeeld 2: waarde aankoop meer dan ¤ 22, en minder dan ¤ 150
U koopt buiten de Europese Unie (EU) een fotocamera voor ¤ 149.
Prijs fotocamera
¤ 149
Verzendkosten (bijvoorbeeld ¤25,-)
¤ 25
Verzekeringskosten (in dit voorbeeld ¤10)
¤ 10
Douanerechten
U moet geen douanerechten betalen omdat de waarde niet meer is dan ¤ 150.
¤ 0
U moet omzetbelasting betalen over:
¤ 149 + ¤ 25 + ¤ 10 = ¤ 184
U moet omzetbelasting betalen omdat de waarde van de camera meer is dan ¤ 22.
Omzetbelasting(btw) voor deze fotocamera
19% van ¤ 184
¤ 34,96
Totaal
¤ 218,96
I.p.v. een emo moest ik er echt om lachen,... met een emo!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Genaaid word je toch Gijs, geniaal
Het zijn allemaal van die net-niet oplossingen. De PvdA die de status quo wil bewaren en mondjesmaat voortgang mogelijk maakt (dit jaar geen, aangezien de economische groei op 0% uitkomt). Met de ene hand geven, terwijl je met de andere hand neemt. Daarnaast een Christelijke club aan de macht die alles maar wil verbieden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:14 schreef Chocobo het volgende:
I.p.v. een emo moest ik er echt om lachen,... met een emo!Ben blij dat ik in dit land woon hoor,... qua zorg,... keuzes,.... vrijheid etc. etc. Maar soms is het toch echt een KUTland
Flitsers,.... rare belastingen, Balkenende,....
Af en toe toch wel een leuk land hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:14 schreef Chocobo het volgende:
I.p.v. een emo moest ik er echt om lachen,... met een emo!Ben blij dat ik in dit land woon hoor,... qua zorg,... keuzes,.... vrijheid etc. etc. Maar soms is het toch echt een KUTland
Flitsers,.... rare belastingen, Balkenende,....
[ afbeelding ]
En ik woon erquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Af en toe toch wel een leuk land hoor.Super politiek correct maar wel Sinterklaas vieren en zwarte pieten verdedigen. De algehele schijt aan regels en rookverboden. Buiten de randstad nog prachtig landelijke en agrarische landschappen. De Nederlandse luchten. Ben soms nog steeds verbaasd als ik uit het raam kijk. Rijke historie.
[ afbeelding ]
Doe eens een nieuwe blog schrijven. Ik ben helemaal bij.quote:
quote:6.0 Presentation
The cutscenes don't work as well as intended, it's way too easy and the open world setup is almost completely pointless.
5.0 Graphics
The cars don't look all that great and the city is lifeless. It also doesn't run as well as it should.
8.0 Sound
The engine effects are great, though they could be mixed better. The soundtrack is decent, though it isn't used too often.
5.0 Gameplay
Why is this game set in an open world? You can't drive to events or find anything, so what's the point? It's also way too easy.
6.0 Lasting Appeal
The online stuff works, but it's very basic and will get old after a while. There's a decent number of events, but it just isn't any fun.
5.0
Meh OVERALL
(out of 10 / not an average)
Voor de helft van het geld is ie leuk genoeg denk ik hoor.. maar niet voor de full price een halve game.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Tering. Dit en de 3 van Edge betekentNFS.
Ik had even hoop dat deze franchise weer tot leven kon worden gebracht.
Voor dat geld heb je ook Burnout. En ik lees net dat Sega bezig is met een nieuwe OutRun!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:42 schreef Bastard het volgende:
Voor de helft van het geld is ie leuk genoeg denk ik hoor.. maar niet voor de full price een halve game.
Vanmiddag misschien eentje over Center Parksquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe eens een nieuwe blog schrijven. Ik ben helemaal bij.
Duh, het is NFS. Dat jullie er uberhaupt over dachtenquote:
Wishfull thinking...vroegah was het een coole serie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duh, het is NFS. Dat jullie er uberhaupt over dachten
quote:Closing Comments
There's absolutely no doubt that Left 4 Dead is one of the most social and exciting multiplayer games that we've ever played. It's almost pitch perfect in how it captures the tension and the action of a Hollywood zombie movie. This is an incredible and highly replayable multiplayer experience that's definitely worth checking out, especially if you're looking to prepare yourself for the inevitable zombie apocalypse. Just make sure you bring your friends.
9.5 Presentation
The movie-style presentation captures the essence of the game perfectly. Valve's typical high production values and attention to detail are obvious.
9.0 Graphics
The Source Engine isn't as cutting-edge as it used to be, but it still impresses with detailed environments, amazing lighting, and the fact that it can throw zombie hordes at you with ease.
9.0 Sound
An immersive audio system with plenty of solid voice work and a dynamic music system. You'll learn to dread the sound of a witch crying or a tank approaching.
9.0 Gameplay
Left 4 Dead is quite possibly the perfect co-op shooter. It's an absolute blast to play with others, though the single-player mode feels a bit hollow.
9.0 Lasting Appeal
Incredibly replayable and the Versus mode is also fun, but the small number of scenarios may feel limited to many.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ik vind het te snel en te druk. In de demo ook, bij die auto. Je krijgt de melding 'let op auto-alarmen, zombies reageren daar op'. Ik denk fuck it, ik schiet. En dan BOEM!!! TIENTALLEN ZOMBIES OVERAL AARGHquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, het is wel echt een Gijs-spel hoor! 4 tegen 4! Wapens, enge donkere gangen, paniek, zat mogelijkheden om grenaten verkeerd te gooien...
[..]
Ik had met een maat van me een mooi moment. Einde van de demo. Je moet een deur openmaken, aan de zijkant staat een minigun. Ik beman die gun, hij opent de deur. Geen zombiers...wachten, nog steeds geen zombies, wachten...AAARGHHH...ze komen allemaal uit een gat ACHTER mij! Ik heb het nog 15 sec. volgehouden!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het te snel en te druk. In de demo ook, bij die auto. Je krijgt de melding 'let op auto-alarmen, zombies reageren daar op'. Ik denk fuck it, ik schiet. En dan BOEM!!! TIENTALLEN ZOMBIES OVERAL AARGH
Te stressvol
ja het kon leuk zijn.. denk dat het ook wel leuk is maar geen full game.. wtf heb je aan een freeroaming city als je niets kan doen daar? Dan loop ik net zo lief gewoon irl naar buiten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duh, het is NFS. Dat jullie er uberhaupt over dachten
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, het is wel echt een Gijs-spel hoor! 4 tegen 4! Wapens, enge donkere gangen, paniek, zat mogelijkheden om grenaten verkeerd te gooien...
[..]
Lekker een beetje buiten lopen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja het kon leuk zijn.. denk dat het ook wel leuk is maar geen full game.. wtf heb je aan een freeroaming city als je niets kan doen daar? Dan loop ik net zo lief gewoon irl naar buiten.
Ik ga hem bestellen bij www.vgp.caquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Japanse versie van Chrono Trigger staat op Mininova. En volgende week verschijnt de Amerikaanse versie welke als het goed is die week dan ook bij mij thuis in de brievenbus ploft
Heb 'm daar al maaaaanden in bestelling staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem bestellen bij www.vgp.ca
Dat is echt zo'n DS game die ik NIET ga downloaden maar die mijn geld/tijd waard is.
Kijken of ik volgende week nog wat "werkbezoeken" naar kantoren in Groningen, Leeuwaarden, Heerlen, Goest of Enschede kan plannen.
Eén van de coolste games van dit jaar!quote:
als het goed is om 11uurquote:
Trek je internetkabel maar vast uit je 360! Eerst ff een paar dagen afwachten op vastgelopen consoles!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trek je internetkabel maar vast uit je 360! Eerst ff een paar dagen afwachten op vastgelopen consoles!
Ik hoorde je zo nu en dan wel hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:20 schreef Magneet het volgende:
B. volgens mij was het mijn headset die liep te etteren. Hij deed het daarna helemaal niet meer. Volgende keer zorg ik dat de reserve klaarligt. Deze gaat tenslote ook al 2 jaar mee.
nee hij zga m'n headset op een gegeven moment ook niet meerquote:Op woensdag 19 november 2008 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoorde je zo nu en dan wel hoor
Maar tam was ook binnen dus misschien dat ik mn geluid uitgezet heb
Dat is echt extreem flauwquote:Op woensdag 19 november 2008 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Sony
http://www.xbox360fanboy.(...)-streaming-to-the-x/
quote:
Je mooier voordoen dan je in het echt ben is niet cool Gijsquote:
je hebt me al heel lang niet gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je mooier voordoen dan je in het echt ben is niet cool Gijs
Het is even wennen,... maar ik kan ook echt alleen maar demo's vindenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:32 schreef Bastard het volgende:
Dat dashboard is zo verneukt... alles kwijt
Friends wel leuk gedaan.. die slapen als ze niet online zijn
En die gesprekken zijn wel leuk.. als een friend online is in die chatroom gaan voor 8 man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |