En een dag later in de 013.twitter:ParadisoAdam twitterde op woensdag 27-03-2013 om 11:22:41The Smashing Pumpkins komen op vr 26-7 naar Paradiso; zaterdag in de voorverkoop (max 2 kaarten pp): http://t.co/yGI9wqFVtb @SmashingPumpkin reageer retweet
MBV mis je niets aan joh. Wat een rotconcert was dat in Effenaar een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:20 schreef tim. het volgende:
Ik ook. Tegelijkertijd met een kaart voor My Bloody Valentine, maar dat ging niet, laat het een waarschuwing zijn (al kan dat komen doordat ik via de Effenaar-site naar Ticketmaster surfte).
Billy zingt in ieder geval nog goed (zie YouTube).
Heel memorabel was dat niet inderdaad, en door de uitgedeelde oordoppen heb ik niet alles goed gehoord toen. Maar een paar maanden later op Pukkelpop vond ik ze wel erg goed, dat wil ik nog eens zien (voor het komende MBV-concert heb ik trouwens gewoon nog een kaart kunnen kopen).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:42 schreef emokid het volgende:
[..]
MBV mis je niets aan joh. Wat een rotconcert was dat in Effenaar een paar jaar terug.
Ai...ik ben te laat. Iemand nog kaartjes over?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:40 schreef Felixa het volgende:
Concert in Paradiso inmiddels uitverkocht.
Ze komen ook in 013 of is dat ook al uitverkocht?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:21 schreef cleany het volgende:
[..]
Ai...ik ben te laat. Iemand nog kaartjes over?
Ja via andere user via DM ben ik erachter. Maar het was me niet helemaal duidelijk of die parkeergarage bereikbaar was ivm de kermis.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:43 schreef brother52 het volgende:
Er is toch een parkeergarage bij 013 in de buurt?
Van de site van de kermisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja via andere user via DM ben ik erachter. Maar het was me niet helemaal duidelijk of die parkeergarage bereikbaar was ivm de kermis.
Zaterdag
quote:De parkeergarages Tivoli, Koningsplein, Pieter Vreedeplein, Louis Bouwmeesterplein en Knegtel zijn ook tijdens de kermis goed bereikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |