haha q nog naar een sp concertquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
In het kader van "principes zijn er om verloochend te worden".
Ik sla het voorprogramma over en ga dicht bij de uitgang staan zodat ik snel weer weg kan als het niets is.quote:
Wij hebben 1 van die kaleidoscope platen thuis, nog niet veel naar geluisterd het is ook meer een single dan een mini-album.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sla het voorprogramma over en ga dicht bij de uitgang staan zodat ik snel weer weg kan als het niets is.
Zeisgeist troep? ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 9 november 2011 06:40 schreef Q. het volgende:
Ook de nieuwe nummers klonken niet extreem slecht, iig beter dan die troep op Zeistgeist. Opvallend ook dat ie daar niets van deed, blijkbaar schaamt hij zich daar ook voor..
Het is maar goed dat ik ook alle vage troep van Pisces Iscariot uit mn kop ken.
Kom op, Zeistgeist was schandalig slecht. Op Allmusic krijgt ie ook maar 2 vd 5 sterren.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:40 schreef cleany het volgende:
[..]
Zeisgeist troep? ga je mond spoelen!
hahaha, zoals je ziet is niet iedereen het er mee eens en ik zeker niet. http://en.wikipedia.org/w(...)ng_Pumpkins_album%29quote:Op woensdag 9 november 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom op, Zeistgeist was schandalig slecht. Op Allmusic krijgt ie ook maar 2 vd 5 sterren.
Adore is juist een prachtig en persoonlijk album wat een moeilijke tijd voor Billy (oa de dood van zijn moeder) weergeeft en afsluit. Dat dit geen standaard rock-album is maakt het zeker niet minder.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:20 schreef cleany het volgende:
[..]
hahaha, zoals je ziet is niet iedereen het er mee eens en ik zeker niet. http://en.wikipedia.org/w(...)ng_Pumpkins_album%29
maar goed ik ben fan van SP sinds 1992 en de enige echte misser wat mij betreft was Adore.
Klopt, ik stond op maar zo'n twintig meter van het podium en daar hoorde ik ookquote:Op woensdag 9 november 2011 00:03 schreef Q. het volgende:
Het was niet eens heel extreem slecht. Ze hielden zich goed aan de setlist van een eerdere show in Chicago dus er waren weinig verrassingen. Een boel tokkies in het publiek hadden zich minder goed ingelezen en zaten te schreeuwen om een greatest hits-show. Toch jammer, verpestte de sfeer wel een beetje.
Hehe, die begon al na minder dan een halfuur toch!?!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:37 schreef IrCute het volgende:
Ik vond het echt geweldigStond vooraan, vond op het einde die halve moshpit niet zo leuk
Maar vond het voor de rest echt geweldig!
Dat deed ik niet, toch maar relaxt met de auto gegaan na veel getwijfel!quote:Op woensdag 9 november 2011 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Haha ja het viel wel op wat het populairst was. Ik vond niet elk nummer even leuk, maar opzich goede show. Ben iets eerder weggegaan omdat ik bang was m'n trein te missen.Er waren echt veel mensen die al veel eerder dan ik weggingen.
Ja ik zou willen dat ik dat kon!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat deed ik niet, toch maar relaxt met de auto gegaan na veel getwijfel!
Oké, minder.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zou willen dat ik dat kon!
WTFquote:Op donderdag 10 november 2011 20:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zijn hier trouwens ook de vrouwen aanwezig uit Rotterdam die mij
tijdens het concert een paar slokken bier gaven en vroegen of ik 'geen soa's had' ?!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |