En als je nou even je ogen dicht doet en je dan verbeeldt dat hij keiharde sex heeft met twee meisjes die je kent via via. Terwijl hij roept, wow ik ben blij dat ik van Nath af ben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shocktherapie! Ik behoed haar voor ergerquote:Op woensdag 12 november 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Bob!
Ik geloof niet dat dit het beter maakt.!
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En als je nou even je ogen dicht doet en je dan verbeeldt dat hij keiharde sex heeft met twee meisjes die je kent via via. Terwijl hij roept, wow ik ben blij dat ik van Nath af ben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Kirsten zegt
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
How could I forget...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vergeet het uniform niet! Daarom ook.
Is dat ook iets wat bepaalde dames in je schoonfamilie aantrekkelijk vinden?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vergeet het uniform niet! Daarom ook.
Ik zal het vragen de volgende keer dat ik haar spreek ok?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Is dat ook iets wat bepaalde dames in je schoonfamilie aantrekkelijk vinden?
Trutje.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Fems het volgende:
Ik ben vanaf nu 100 % mank..
Tijdens training door mijn goede enkel gegaan!Dus nu heb ik voet, knie, knie, enkel! Ben benieuwd hoe blij de fysio met me is vrijdag! En dat terwijl hij zei dat ik gewoon mocht trainen!
Jaa, dat deed ik , want ik deed al op 50 %, hielp niet dus!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Trutje.![]()
Doe nou eens voorzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |