San is een vrouw hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef Fems het volgende:
Hehe, ik stem voor een bad met chocola en doen we een mannelijke of een vrouwelijke stripper?
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef Fems het volgende:
Ik wilde ht net zeggen!
SAN! Je bent welkom!
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had ook eens zoiets en toen had ik reuma.
Slaap lekker prinses!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:01 schreef Fems het volgende:
Maar jongs, ik duik mijn bed zo in!
Gedraag je bob!
doeg:*
Jeeeejquote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef Fems het volgende:
Ik wilde ht net zeggen!
SAN! Je bent welkom!
Slaap lekker Bob.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Bob-B het volgende:
ik ga zo ook maar slapen, heb er al zo'n 150 posts opzitten vandaag
ik kon mijn lachen niet inhoudenquote:
hoi Kirstenquote:
dan kun je meestal beter gaan slapenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo maar slapen, ben moe
Trusten!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankje. Jij ook
En de rest ook natuurlijk
en dan zit je tot die tijd zonder riolering?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik zit de hele dag zonder water.![]()
Ze zijn hier met de riolering bezig. (Geachte bewoner, half november zullen wij beginnen met werkzaamheden aan het riool in uw straat. Deze werkzaamheden zullen vermoedelijk gereed zijn in februari. Tenzij het gaat vriezen want dan krijgen we ijsvrij en zit jij met de kerst lekker met een open riool voor je deur.![]()
)
Gisteravond nog maar even een paar flessen water gevuld en een gieter in het toilet gezet
Dat hoop (hihi) ik toch niet!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan zit je tot die tijd zonder riolering?
Had je nou maar een noodpakketquote:Op donderdag 13 november 2008 10:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik zit de hele dag zonder water.![]()
Ze zijn hier met de riolering bezig. (Geachte bewoner, half november zullen wij beginnen met werkzaamheden aan het riool in uw straat. Deze werkzaamheden zullen vermoedelijk gereed zijn in februari. Tenzij het gaat vriezen want dan krijgen we ijsvrij en zit jij met de kerst lekker met een open riool voor je deur.![]()
)
Gisteravond nog maar even een paar flessen water gevuld en een gieter in het toilet gezet
heb je wel emmers thuis?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat hoop (hihi) ik toch niet!
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat hoop (hihi) ik toch niet!
quote:
je bedoelt een hokje in de tuin met een zitvlak waar een gat in zit?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef Blawh het volgende:
Leuk, back 2 basic.
Goede morgen trouwens.
Volgens mij heb ik wel alle onderdelen voor een noodpakket in huis.quote:
Ik ben een meisje, ik poep niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je wel emmers thuis?
kun je daar in schijten
Dat is wel het idee erachter hé, alles op één handige plaatsquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel alle onderdelen voor een noodpakket in huis.
Zal ik het vandaag eens bij elkaar gaan leggen?
doenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel alle onderdelen voor een noodpakket in huis.
Zal ik het vandaag eens bij elkaar gaan leggen?
ojahquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik poep niet.En als ik wel poep ruikt het naar rozenblaadjes.
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is wel het idee erachter hé, alles op één handige plaats
Hebben jullie zelf ook zo'n pakket dan?quote:
Ik heb een uniformquote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie zelf ook zo'n pakket dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |