kom op ieder zichzelfrespecterende nerd heeft tegenwoordig een pda met onbeperkt mobiel internet..quote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
droxz zal nog wel in bed liggen bij logi of in de trein naar huis zitten oid
Waar is Moozzie..quote:Op woensdag 12 november 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echooo echoooo echooo... waar is:
-sgele
-beller
-droxz
-crazym
-crazy789
Dus jij zit op Inet via je PDA zelfs als je slaaptquote:Op woensdag 12 november 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom op ieder zichzelfrespecterende nerd heeft tegenwoordig een pda met onbeperkt mobiel internet..
ik heb het zelfs en ik ben geeneens een nerd!
ik nietquote:Op woensdag 12 november 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom op ieder zichzelfrespecterende nerd heeft tegenwoordig een pda met onbeperkt mobiel internet..
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik
en lol, loop je door het gebouw:
Hey CrazyM, dacht dat je al weg was
mooi... hoe zit dat met het weapons upgraden? dat las ik ergens maar ik weet van de hoed nog de rand...quote:
quote:
nee maar wel elke loze seconde die ik hebquote:Op woensdag 12 november 2008 09:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus jij zit op Inet via je PDA zelfs als je slaapt
Dan ben je wel een nurd... miss is die @ fysio?
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de wattus?!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeft hij je met iemand gespitroast?
wat dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
pda que est ??
doe ik nie aan
quote:
Hehe,quote:Op woensdag 12 november 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[..]
mooi... hoe zit dat met het weapons upgraden? dat las ik ergens maar ik weet van de hoed nog de rand...
trouwens ik speel de pc versie ... en jeez.. kwam er gister pas achter dat je een quicksave hebt
dacht eerst dat je alleen in die safehouses en HQ's kon saven
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn stagebegeleider is ook fakking gek..![]()
kwam laatst met hem langs Bölker (voor de mensen die niet uit Enschede komen, dat is een homo tent)
staat daar een groep van die lui voor, het was gewoon klaarlichte dag, kerel schreeuwen...HOMO'S HOMO'S ...
ik zo...wtf![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar wel elke loze seconde die ik heb
Beter nietquote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gaat heroe's maar is ff aanslingeren ....
gaat trouwens niet zo goed met de kijk cijvers van heroes
zou me niet verrassen als dit het laatste seisoen is ....
je moet de wapen missies doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[..]
mooi... hoe zit dat met het weapons upgraden? dat las ik ergens maar ik weet van de hoed nog de rand...
trouwens ik speel de pc versie ... en jeez.. kwam er gister pas achter dat je een quicksave hebt
dacht eerst dat je alleen in die safehouses en HQ's kon saven
ach... dat had je ook met Prison break en lostquote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gaat heroe's maar is ff aanslingeren ....
gaat trouwens niet zo goed met de kijk cijvers van heroes
zou me niet verrassen als dit het laatste seisoen is ....
Jah drom maarja dat gezeik af en toequote:Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach... dat had je ook met Prison break en lost
dat ben ik gister voor het eerst gaan doenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet de wapen missies doen.
dat doe je door met die kerel te praten die wapens verkoopt, ALS je niet met een missie bezig bent
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach... dat had je ook met Prison break en lost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |