ik ookquote:Op woensdag 12 november 2008 10:19 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ff lekker niets doen tijdens het werken
ik ook dusquote:Op woensdag 12 november 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik gebruik nog steeds de standaard sniper, die met die gigantische terugslagen uzi voor als ze dichtbij komen.
heb het al zeker 2 weken niet meer gespeeld alleen![]()
ben nu left4dead verslaafd, zelfs zo, dat ik over zombies ga dromen
Hehe, jah ik vind wel relaxed Dartrifle, Uzi & Golden AKquote:Op woensdag 12 november 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik gebruik nog steeds de standaard sniper, die met die gigantische terugslagen uzi voor als ze dichtbij komen.
ik nu de laatste tijd RA3 aan het spelenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
quote:
ja ik vind die echt geweldigquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:19 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ff lekker niets doen tijdens het werken
ja maar.. ja maar.. neeeeeeeeeeejquote:Op woensdag 12 november 2008 10:20 schreef Logician het volgende:
Ik ga er vanaaf even achteraan, moet nu eigenlij stoppen met postenvoor ik de lul ben
dan mag jij de koffie halen vandaagquote:Op woensdag 12 november 2008 10:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ is lekker vrij vandaag
wat is die golden AK dan ... daar hoor ik meer mensen overquote:Op woensdag 12 november 2008 10:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe, jah ik vind wel relaxed Dartrifle, Uzi & Golden AK
pfft gierug!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Lege quote ?quote:
hij is goud meer niet hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is die golden AK dan ... daar hoor ik meer mensen over
Dat is gewoon een AKquote:Op woensdag 12 november 2008 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is die golden AK dan ... daar hoor ik meer mensen over
heb nog maar 2 dagen over dit jaar!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mogguh Moozzehquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb nog maar 2 dagen over dit jaar!
en blijkbaar valt hij onder de special weapons aangezien je hem kan dragen naast een dartriflequote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is goud meer niet hoor
pimp 4 life, je weet tog
sta volgens mij beetje in de - qua dagenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb nog maar 2 dagen over dit jaar!
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en blijkbaar valt hij onder de special weapons aangezien je hem kan dragen naast een dartrifle
quote:
vieze boekjes?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
sta volgens mij beetje in de - qua dagen
maar ik draai ook 24 uurs diensten
dus dat komt wel weer goed ... hoop ik
en anders maar niet
* _F.U.B.A.R_ komt langs met koffie thee en koekjes roept u maar
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want je dart rifle is special
ah vandaarquote:Op woensdag 12 november 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want je dart rifle is special
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Altijd toch, jeweetzquote:
morgen moozziequote:
wanneer gaan we pro-en dan? Zonder p00p, aangezien hij zo'n kut connectie heeftquote:
die wil ik ook...ik ga volgende week zaterdag ofzo eerst nieuwe tv halenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
LittleBigPlanet is vet [ afbeelding ]
wtf are you on about dudequote:Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer gaan we pro-en dan? Zonder p00p, aangezien hij zo'n kut connectie heeft
@ziggoquote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf are you on about dude![]()
Helemaal niks mis met mijn @home verbinding
Dunno zeg maar wanneer je tijd hebt, ik kan meestal doordeweeks na 10'n en zondagquote:Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer gaan we pro-en dan? Zonder p00p, aangezien hij zo'n kut connectie heeft
@sloom bedoel jequote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf are you on about dude![]()
Helemaal niks mis met mijn @home verbinding
wat voor soort spel is datquote:Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
LittleBigPlanet is vet [ afbeelding ]
lol, na 10-en ? dan moet ik al naar bed van papa en mamaquote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dunno zeg maar wanneer je tijd hebt, ik kan meestal doordeweeks na 10'n en zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |