neeh, ik wacht nu tot volgende zomer.. kan ik wat sparenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb je je waggie al verkocht?
wat voor brommer is het ?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:59 schreef crazy987 het volgende:
ècht he klote brommer.
wil vanochtend om half 8 wegrijden, denk benk weer lekker op tijd.
brommer ff warm laten draaien, wil rond 5 over half wegrijden, knalt de ketting eraf.
naja die erop gelegt, bleek dat het kettingwiel voor loszat, dus ff de zijkappen eraf en maar weer vast gedraait (ondertussen kwart voor 8/10 voor)
ik da ding weer starten, ineens een keiharde knal.
ik even kjiken, bleek dat de borgpen van de koppeling is afgebroken
en die ring die alles op z`n plek hield dwars door de zijkap van het blok was geschoten !!!
dus maar ff een nieuwe borgpen (popnagel) gepakt, zooi er weer opgezet en maar ff afgeplakt met duck-tape
was pas om half 9 op m`n werk
Mogguh Gila!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi sgele!![]()
![]()
was het nog gezellig gisteravond?
Okay,quote:Op woensdag 12 november 2008 09:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neeh, ik wacht nu tot volgende zomer.. kan ik wat sparen
Mooi kut :|quote:Op woensdag 12 november 2008 08:59 schreef crazy987 het volgende:
ècht he klote brommer.
wil vanochtend om half 8 wegrijden, denk benk weer lekker op tijd.
brommer ff warm laten draaien, wil rond 5 over half wegrijden, knalt de ketting eraf.
naja die erop gelegt, bleek dat het kettingwiel voor loszat, dus ff de zijkappen eraf en maar weer vast gedraait (ondertussen kwart voor 8/10 voor)
ik da ding weer starten, ineens een keiharde knal.
ik even kjiken, bleek dat de borgpen van de koppeling is afgebroken
en die ring die alles op z`n plek hield dwars door de zijkap van het blok was geschoten !!!
dus maar ff een nieuwe borgpen (popnagel) gepakt, zooi er weer opgezet en maar ff afgeplakt met duck-tape
was pas om half 9 op m`n werk
neequote:Op woensdag 12 november 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Okay,
Geen goeie reacties gehad?
Sgelequote:
werk zequote:
ierse pubquote:Op woensdag 12 november 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Gila!![]()
Draakje![]()
![]()
Ja gisteren was goed te doen. Leuk restaurantje gevonden en toen we daar klaar waren nog even in een Ierse pub gehangenAlleen een beetje moe nu
nee, je bent niet op vakantie hoor!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Gila!![]()
Draakje![]()
![]()
Ja gisteren was goed te doen. Leuk restaurantje gevonden en toen we daar klaar waren nog even in een Ierse pub gehangenAlleen een beetje moe nu
je zit toch niet naakt achter de computer ?quote:
geen geswaffel madskilzquote:Op woensdag 12 november 2008 09:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je zit toch niet naakt achter de computer ?
Oldtimer,quote:Op woensdag 12 november 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat voor brommer is het ?
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, je bent niet op vakantie hoor!![]()
ps. goeiemorgen
lolquote:Op woensdag 12 november 2008 09:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, en die autohandelaar wilde om het even omruilen..
ik zeg tegen die gast...dus jij denkt dat ik akkoord ga, met dat ik EN 1950 voor mijne terug krijg EN 1950 betaal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |