Is een 'bug'. Deze SC's gaan zo hard dat het weleens voorkomt dat er meerdere posts tegelijk worden geplaatst waardoor je ook meerdere LaPo's kunt hebben.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey ik doe ook wel, verveel me hele dag op stage, en kan ik gelijk mn stagebrief doorsturen_! Alleen even het bedrijf veranderen met Fok! natuurlijk
<----quote:Op woensdag 12 november 2008 01:07 schreef Fascination het volgende:
Ja is al bekend wie de vervanger van Juup wordt?
Leidsedwarsstraat 179quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als een SCert MOD weurd is het systeem echt naar de kanker.
In m'n gedachten had ik dat erbij gezet maar was ik vergeten te typenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je had ook nog witte kunnen zeggen om het nog wat extra kracht bij te zetten.
Wat een faal codeerders dan.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is een 'bug'. Deze SC's gaan zo hard dat het weleens voorkomt dat er meerdere posts tegelijk worden geplaatst waardoor je ook meerdere LaPo's kunt hebben.
Zijn ze vast kwijtgeraakt.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:11 schreef Zotheid het volgende:
Nog even Shine on You Crazy Diamond afluisteren en dan nog maar een slaappoging doen. Over zo'n 22 minuten dus.
Faaljakker.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:11 schreef Florian_ het volgende:
Boh ik moet eigenlijk slapen, maar die hoogstaande discussies hier kan ik echt niet missen
Heb maar wat Nick Drake opgezet
Ah ok, thanks.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Leidsedwarsstraat 179
1017RA Amsterdam
Vlak bij centraal station.
Das niet eens zon heel slecht idee.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, thanks.
Misschien ook handig om in de OP te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |