Mirre zit bij haar ouders boven de poolcirkel !quote:
volgens mij zit jij nadat een SC afgelopen is echt als een malle te F5en in de KLBquote:
Misschien dat ik op de meet snacks ga makenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Men, dat ziet er goed uit.
Ongeveer.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
volgens mij zit jij nadat een SC afgelopen is echt als een malle te F5en in de KLB
Haal eraf dan.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre zit bij haar ouders boven de poolcirkel !![]()
![]()
quote:
Wij allemaalquote:Op woensdag 12 november 2008 01:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
volgens mij zit jij nadat een SC afgelopen is echt als een malle te F5en in de KLB
Jij niet dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Al een heule tijd toch?quote:
Die is al slapen, gek.quote:
Dat deed ik ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
quote:
Mijn F5 toets is versleten...quote:Op woensdag 12 november 2008 01:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |