quote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef tong80 het volgende:
Kut ik wilde net een nueiw topic openen.
Een biografie?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Ik heb net zijn boek gelezen.
Dat zou je denken. Seks, drugs, véél drugs en rock-'n-roll. Maar ik heb ze wel eens beter gelezen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar hij is toch de saaie agent?
Pfff, die artistiekerige types ook altijdquote:Op woensdag 12 november 2008 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Seks, drugs, véél drugs en rock-'n-roll. Maar ik heb ze wel eens beter gelezen.
Ik word zo MOE van al die drugs. Het is ook allemaal zo geijkt. Geen enkele ster heeft fantasie. Ga eens punniken of zo als je niet met je roem kunt omgaanquote:Op woensdag 12 november 2008 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfff, die artistiekerige types ook altijd
Een wat?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DGK-SC-topic van maken![]()
Dan moet je uppers gebruiken. Speed en coke en zo.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik word zo MOE van al die drugs.
Tuurlijk. Daar kom ik ook makkelijk aan. Op elke straathoek zit hier wel een dealer.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet je uppers gebruiken. Speed en coke en zo.
Ik ben gestopt in 89 toen het geen echte XTC meer wasquote:Op woensdag 12 november 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik word zo MOE van al die drugs. Het is ook allemaal zo geijkt. Geen enkele ster heeft fantasie. Ga eens punniken of zo als je niet met je roem kunt omgaan
Chuppa Chup kopen ?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar kom ik ook makkelijk aan. Op elke straathoek zit hier wel een dealer.
Zo hoor (lees) je nog eens wat.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben gestopt in 89 toen het geen echte XTC meer was
Dat is mijn neef. Wij hebben samen tien kinderen.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij famile van Jan Smit, Wickedangel?
Echt niet, Jan heeft nog niet eens tiien jaar haar op z'n piemel.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is mijn neef. Wij hebben samen tien kinderen.
Half Volendam heet Jan Smit. Keizer. Veerman.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt niet, Jan heeft nog niet eens tiien jaar haar op z'n piemel.
Ik dacht dat jij een Kwakman was.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Half Volendam heet Jan Smit. Keizer. Veerman.
Briljant.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
De cirkel is toch altijd rond? Als een cirkel niet rond is dan is het eigenlijk geen cirkel, lijkt mij. Het zou een ellips kunnen zijn maar die kans is natuurlijk niet heel groot. Nog kleiner acht ik de kans dat het een vierkant, rechthoek, parallellogram of een parallellepipedum zou zijn. Het zou waarschijnlijk een soort van vrije vorm zijn, denk ik.
Dat past niet op het bord. Wij speelden vroeger scrabble tijdens vakanties. Eén van de K's was weg omdat mijn broer niet tegen zijn verlies kan en de Q was heel makkelijk herkenbaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
parallellepipedum
Scrabblewoord. Niet dat ik Scrabble
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat past niet op het bord.
quote:Wij speelden vroeger scrabble tijdens vakanties. Eén van de K's was weg omdat mijn broer niet tegen zijn verlies kan en de Q was heel makkelijk herkenbaar.
En aangezien je 'm kon herkennen, kon je 'm er makkelijk uitpikkenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar als je al een U had, was het wel lucratief om er dan de Q bij te nemen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik denk dat het Andy Summers is.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef Gellius het volgende:
Ik wil graag even de groeten doen aan wyccie.
Zeker als je vandaag het nieuws ook nog een beetje gevolgd hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
plaatje nummer 2 zou ik als rechtgeaard muziekliefhebber natuurlijk wel moeten weten...
Bij welke band drumde Bert Maalderink dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef brother52 het volgende:
Yep![]()
Hij drumde op het de eerste cd die ik kocht.
Dat ben ik wel met je eens, maar die posequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ze lijkt niet.
Niet zo lang ..hmmquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Foto komt uit de jaren zestig, toen drank en nicotine nog hartstikke goed voor je waren![]()
Dit was ook een meisje dat met volle teugen van het leven genoot. Maar niet zo lang.
Het zal waarschijnlijk een 'Oh ja-belevenis' worden. Zoals een dj vandaag zei toen hij 'Aha-erlebnis' bedoeldequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:56 schreef qonmann het volgende:
Niet zo lang ..hmm
zal een Aha ..oalala worden
HaHaquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk een 'Oh ja-belevenis' worden. Zei een dj vandaag toen hij 'Aha-Erlebnis' bedoelde
Reve is het met je eensquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
AH is een toffe supermarkt.
ik ken niet zoveel meisjes aan gene zijde van de oceaan.quote:
Juistquote:Op donderdag 13 november 2008 23:01 schreef qonmann het volgende:
Bertje Maalderink op 1, de man van die interviewtjes bij het ek
Ediequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:12 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt een beetje op Twiggy, of het is het meisje van Warhol. Edie Sedgwick.
Ha, ja dat moet het zijn. Ik dacht namelijk dat het Sienna Miller was in haar rol als Edie.
Maar werd er over haar gezongen? Hmm....
De film ken ik niet, maar ik zie wel dat Siena Miller enorm op haar lijkt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:36 schreef wyccie het volgende:
Dit is al de tweede keer dat ik iemand raad doordat ik de rol in een film herken (en ook nog eens zonder de film gezien te hebben)!![]()
Deze weet ik zo gauw niet, maar ik heb nu al een hekel aan hemquote:[ afbeelding ]
Alle foto's die ik recent van hem zag, zag hij er veel ouder uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:56 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet hoe oud de foto is. Ik vind 'm op andere foto's niet veel ouder.
Slaap lekker. Wat is er dan met je?quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ga naar bed, alweer te laat! Morgen moet ik mijn gezicht helemaal ondersmeren wil ik er een beetje toonbaar uitzien.
Wel als we volgens mijn regels spelen. En volgens Scrutinizer spélen we volgens mijn regelsquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:10 schreef tong80 het volgende:
Is het tegenwoordig zo dat de rader een nieuwe moet openen ?
Gewoon slaaptekort.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Slaap lekker. Wat is er dan met je?![]()
ok hou ik me er aanquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel als we volgens mijn regels spelen. En volgens Scrutinizer spélen we volgens mijn regels
Er zijn tijden geweest dat ik van het openen van nieuwe plaatjes een rsi arm kreegquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is trouwens het probleem? We raden hier plaatjes. Dus als het openstaande plaatje is geraden, wordt het tijd voor het volgende. Je kunt niet verwachten dat dezelfde persoon alsmaar plaatjes post.
Helemaal goedquote:
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:14 schreef tong80 het volgende:
Er zijn tijden geweest dat ik van het openen van nieuwe plaatjes een rsi arm kreeg
Neee jij welkom. Ik was hier eerderquote:
Dat is waar. Ik ben een kutnewbiequote:
Dat nummer heeft Nina Simone ook nog gecovered, een aanrader. Gaat mij door merg en been.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Bob Dylan zong 'Just like a woman' over haar
Hans Vermeulen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben een kutnewbie![]()
Sorry voor deze grote foto. Er zijn weinig foto's van deze man beschikbaar en volgens mij heb ik deze al eens in de AKQ gepost.
[ afbeelding ]
Hoe gaat het hier? Ik was even wat minder op Fok! en was jullie toen uit het oog verloren.quote:
Het loopt voor geen meterquote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier? Ik was even wat minder op Fok! en was jullie toen uit het oog verloren.
Ow dat is niet leukquote:Op maandag 17 november 2008 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het loopt voor geen meterEr zijn steeds meer raders die schijnen af te haken
Cool heb je al namen in je hoofd ?quote:Op maandag 17 november 2008 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nu 32 weken en 1 dag zwanger..... het einde is dus in zicht.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool heb je al namen in je hoofd ?
Mijn Neefje en nichtje heten Jelle en Mijntjequote:Op maandag 17 november 2008 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
De namen zijn nu zo goed als definitief, of er moet nog een echt geweldige naam langskomen, maar dat denken we niet. We hebben inmiddels ook al kaartjes laten ontwerpen.
Die gaan het niet worden.... we zijn op zoek naar een jongensnaam.....quote:Op maandag 17 november 2008 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn Neefje en nichtje heten Jelle en Mijntje
Oh dat weet je alquote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die gaan het niet worden.... we zijn op zoek naar een jongensnaam.....
Yeps dat weten we alquote:Op maandag 17 november 2008 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dat weet je al
Ik zou voor Herman gaan
Ik wilde hem eigenlijk Tong noemen...quote:Op maandag 17 november 2008 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dat weet je al
Ik zou voor Herman gaan
Geef hem dan 4 namen en zorg er voor dat de initialen Tong vormen.quote:Op maandag 17 november 2008 18:18 schreef peaceman het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk Tong noemen...
Welnee, 7x3=21. Gefeliciteerd Diaantjequote:Op woensdag 19 november 2008 17:17 schreef Tokay het volgende:
Diaan73... eens denken ... [ afbeelding ] ... dan zul je vandaag wel ... uhm ... 35 kaarsjes op de taart hebben uitgeblazen!
Hartelijk gefeliciteerd.
Welnee, da's Willy Dullens. Tsssssssssssssk.quote:
Met goede redenen, Tong!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef tong80 het volgende:
Nu ga ik als voetbalkenner twijfelen
quote:
In dat geval kunnen we beter jullie topicreeks opdoeken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef Gellius het volgende:
Twéé goeddraaiende topics is ook wel wat veel natuurlijk.
Ja, ik kan me dat indenken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben vooral teleurgesteld in wyccie
Haarstrengquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
We móeten wel streng zijn. Dat is goed voor haar.
De laatste keer dat ik hier keek was het de bedoeling dat jullie dat probeerden te raden...quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
OMG, wie is dat.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:07 schreef Berkery het volgende:
De laatste keer dat ik hier keek was het de bedoeling dat jullie dat probeerden te raden...
Ik ben blontquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik de regels van het spelletje nog een keer aan je uitleggen?
Neuh, zij was een jaar of 30 geleden wereldnieuws.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben blont![]()
Het lijkt me een olympische sporter ofzo. Iemand voor wie een hoop mensen zijn komen opdagen.
Zij isquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Eerste IVF-baby?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:44 schreef Gellius het volgende:
Ik wil niet ontkennen dat jullie een tijdje sneller gelopen hebben. Maar ik vind dat in het verleden behaalde resultaten geen garanties bieden. Een nulmeting, derhalve. Het is evident dat de zaken voor geen meter lopen hier, zelfs als Tong met de onbaatzuchtige inzet die we van hem gewend zijn er nog iets van probeert te maken.
Het is mooi geweest.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef brother52 het volgende:middag...
Staat er nog een plaatje open?
Nou, ik niet.quote:
Is je goed recht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:58 schreef wyccie het volgende:
Ik doe niet naar, ik zeg ook gewoon wat ik er echt van vind.
Last postquote:
Ging je radar af?quote:
Gellius is een relnicht.quote:
Goh, is Jane Fonda nu nog altijd niet geraden?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef wyccie het volgende:
En voor het geval het iedereen is ontgaan: er staat een plaatje open.
Ze is al geraden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry was gisteren en vandaag erg druk op mn werk, de laatste 2 dagen. En nu verlof![]()
Ong. 17 weken....
Actrice?
Ow ja, niet goed/te snel gelezenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is al geraden.![]()
Zo, nu kun je lekker luieren op de bank en gaan oefenen met persen.
Ik heb zojuist het vak Voortplanting gehad, dus ik weet er alles van.
Hij kan ook pas op het laatste moment draaien, als de weeën al zijn begonnen. En dan heb je ook nog de spildraaien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga nog niet oefenen hoor... hij ligt vooralsnog in een stuit... laat hem maar eerst draaien. Luieren wordt het ook niet helemaal, er loopt hier nog een jongen van 6 rond die naar en van school gebracht/gehaald moet worden....
Mocht hij rond 37 weken nog niet gedraaid zijn, dan gaan we een keizersnede plannen hoor. Ik ga geen stuitbevalling doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij kan ook pas op het laatste moment draaien, als de weeën al zijn begonnen. En dan heb je ook nog de spildraaien.
Oh ja... een tip: alles laten gaan als je moet persen. Dus ook poepjes en scheetjes.
Doe je wel verslag?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe-es niet zo naar, kinders. Ik sta op het punt naar m'n werk te gaan waar de mensen bij voorkeur ook naar doen tegen elkaar. Gelukkig is vandaag de laatste dagIk ga een aantal mensen vandaag eens vertellen wat ik écht van ze vind, it's gonna be a bloody mess
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:04 schreef qonmann het volgende:
Marc Marie ?
ff gegoogled:quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hannah Schygula. Of hoe je haar naam ook schrijft.
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:04 schreef wyccie het volgende:
Leon Verdonschot toch? Wat doet ie eigenlijk?
Nee was een "normale" bevalling ingeleid, was niet spontaan, maar Twan lag toen ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dat dus een keer aan mijn moeder gevraagd, zij kon zich niet meer herinneren of ze gepoept had.
Heb je de vorige keer ook een keizersnede gehad?
Er staan echt veel mensen te kijken bij zo'n operatie! Althans, in een academisch ziekenhuis wel.
Nee, sorry.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef pyl het volgende:
Ik zou het niet weten, Gellius. Alle plaatjes-voor-Dummies zijn inmiddels gemiddeld vijf keer geraden.
Misschien heeft wyccie nog een onderhoudende bevallingsanekdote?
Huh?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat begrijp ik.
Schrijf je je alvast in? Je weet maar nooit wat Tokay van plan is.
Dat is waar.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:38 schreef Gellius het volgende:
Ja, jij bent toch allang vader, tokay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |