quote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef tong80 het volgende:
Kut ik wilde net een nueiw topic openen.
Een biografie?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Ik heb net zijn boek gelezen.
Dat zou je denken. Seks, drugs, véél drugs en rock-'n-roll. Maar ik heb ze wel eens beter gelezen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar hij is toch de saaie agent?
Pfff, die artistiekerige types ook altijdquote:Op woensdag 12 november 2008 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Seks, drugs, véél drugs en rock-'n-roll. Maar ik heb ze wel eens beter gelezen.
Ik word zo MOE van al die drugs. Het is ook allemaal zo geijkt. Geen enkele ster heeft fantasie. Ga eens punniken of zo als je niet met je roem kunt omgaanquote:Op woensdag 12 november 2008 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfff, die artistiekerige types ook altijd
Een wat?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DGK-SC-topic van maken![]()
Dan moet je uppers gebruiken. Speed en coke en zo.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik word zo MOE van al die drugs.
Tuurlijk. Daar kom ik ook makkelijk aan. Op elke straathoek zit hier wel een dealer.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet je uppers gebruiken. Speed en coke en zo.
Ik ben gestopt in 89 toen het geen echte XTC meer wasquote:Op woensdag 12 november 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik word zo MOE van al die drugs. Het is ook allemaal zo geijkt. Geen enkele ster heeft fantasie. Ga eens punniken of zo als je niet met je roem kunt omgaan
Chuppa Chup kopen ?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar kom ik ook makkelijk aan. Op elke straathoek zit hier wel een dealer.
Zo hoor (lees) je nog eens wat.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben gestopt in 89 toen het geen echte XTC meer was
Dat is mijn neef. Wij hebben samen tien kinderen.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij famile van Jan Smit, Wickedangel?
Echt niet, Jan heeft nog niet eens tiien jaar haar op z'n piemel.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is mijn neef. Wij hebben samen tien kinderen.
Half Volendam heet Jan Smit. Keizer. Veerman.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt niet, Jan heeft nog niet eens tiien jaar haar op z'n piemel.
Ik dacht dat jij een Kwakman was.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Half Volendam heet Jan Smit. Keizer. Veerman.
Briljant.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
De cirkel is toch altijd rond? Als een cirkel niet rond is dan is het eigenlijk geen cirkel, lijkt mij. Het zou een ellips kunnen zijn maar die kans is natuurlijk niet heel groot. Nog kleiner acht ik de kans dat het een vierkant, rechthoek, parallellogram of een parallellepipedum zou zijn. Het zou waarschijnlijk een soort van vrije vorm zijn, denk ik.
Dat past niet op het bord. Wij speelden vroeger scrabble tijdens vakanties. Eén van de K's was weg omdat mijn broer niet tegen zijn verlies kan en de Q was heel makkelijk herkenbaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
parallellepipedum
Scrabblewoord. Niet dat ik Scrabble
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat past niet op het bord.
quote:Wij speelden vroeger scrabble tijdens vakanties. Eén van de K's was weg omdat mijn broer niet tegen zijn verlies kan en de Q was heel makkelijk herkenbaar.
En aangezien je 'm kon herkennen, kon je 'm er makkelijk uitpikkenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar als je al een U had, was het wel lucratief om er dan de Q bij te nemen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik denk dat het Andy Summers is.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:00 schreef Gellius het volgende:
Ik wil graag even de groeten doen aan wyccie.
Zeker als je vandaag het nieuws ook nog een beetje gevolgd hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
plaatje nummer 2 zou ik als rechtgeaard muziekliefhebber natuurlijk wel moeten weten...
Bij welke band drumde Bert Maalderink dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef brother52 het volgende:
Yep![]()
Hij drumde op het de eerste cd die ik kocht.
Dat ben ik wel met je eens, maar die posequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ze lijkt niet.
Niet zo lang ..hmmquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Foto komt uit de jaren zestig, toen drank en nicotine nog hartstikke goed voor je waren![]()
Dit was ook een meisje dat met volle teugen van het leven genoot. Maar niet zo lang.
Het zal waarschijnlijk een 'Oh ja-belevenis' worden. Zoals een dj vandaag zei toen hij 'Aha-erlebnis' bedoeldequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:56 schreef qonmann het volgende:
Niet zo lang ..hmm
zal een Aha ..oalala worden
HaHaquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk een 'Oh ja-belevenis' worden. Zei een dj vandaag toen hij 'Aha-Erlebnis' bedoelde
Reve is het met je eensquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
AH is een toffe supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |