Volgensmij was het wel een officiele promofoto. Zou het raar vinden als het nergens op sloeg, omdat eigenlijk juist alles in HIMYM ergens op slaat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:47 schreef IQM het volgende:
Volgens mij slaat de foto nergens op... En is het gewoon 'for the fun' genomen.
Het is redelijk vreemd idd. Als je nu terug kijkt op de afleveringen hiervoor, dan zijn alle afleveringen wel redelijk relevant mbt het plot.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij was het wel een officiele promofoto. Zou het raar vinden als het nergens op sloeg, omdat eigenlijk juist alles in HIMYM ergens op slaat.
Ze is wel dik...quote:Op woensdag 3 december 2008 01:02 schreef IQM het volgende:
Precies. En als dit zo'n oude promofoto was, dan sloeg het nog ergens op als het refereerde naar een aflevering die in de toekomst zou verschijnen. Tot nu toe heb ik niks gezien wat de foto zou kunnen verklaren.
De massa is dan vaak nog onderweg naar huis als je t mij vraagt. Een uurtje later zou veel betere kijkcijfers opleveren en kunnen zorgen voor grotere schare fans.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
6 uur is toch een mooie tijd? Lekker met een bordje op schoot een uur lang in een scheur liggen. Was het maar vast januari
Ik zie het als onderbouwing van de theorie die ik al tijden aanhang, namelijk dat Ted ten tijde van het vertellen van het verhaal niet meer samen is met de Mother. De baard is een teken dat hij uiteindelijk een break-up met haar zal hebben. Het is ook logisch dat hij dan dit hele verhaal aan zijn kinderen verteld, want aan hen wil Ted natuurlijk uitleggen waarom papa niet meer met mama samen is (maar met aunt Robin)quote:Op woensdag 3 december 2008 01:03 schreef Tweek het volgende:
Vreemder is dat Ted een baard heeft, die laat hij alleen groeien als een relatie uit is, zijn break-up beard(zie zijn break-up met robin).
Althans mocht de foto voor het huwelijk met stella zijn uitgekomen, dan kan je het zien als een duidelijke hint naar dat dat niet door zou gaan.
Op zich is dit wel een verklaring waarom de serie 'How I met your mother' heet en niet 'How I met my wife"...quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het als onderbouwing van de theorie die ik al tijden aanhang, namelijk dat Ted ten tijde van het vertellen van het verhaal niet meer samen is met de Mother. De baard is een teken dat hij uiteindelijk een break-up met haar zal hebben. Het is ook logisch dat hij dan dit hele verhaal aan zijn kinderen verteld, want aan hen wil Ted natuurlijk uitleggen waarom papa niet meer met mama samen is (maar met aunt Robin)
Dat lijkt me niet. Als je je kinderen uitlegt hoe je hun moeder ontmoet is het veel logischer om te zeggen "How I met your mother" in plaat van "How I met my wife". Sowieso vraag ik me af of ze het verhaal zo ver uitgewerkt hadden op het moment dat ze een titel moesten verzinnen voor de serie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Op zich is dit wel een verklaring waarom de serie 'How I met your mother' heet en niet 'How I met my wife"...
Jij vond The Naked Man niet leuk?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Eindelijk weer eens een echt toffe aflevering...
Deed me heel erg denken aan Scrubs, daar deden ze hetzelfde met Kim Briggs.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:06 schreef SuperSiem het volgende:
(...) Plus nog die montage met Doug die plotseling aanwezig was in allemaal oude scènes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |