Ach, toch is het leuk als het hier in Nederland ook wat bekender is. Dan kun je er ook met meer mensen over lullen enzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
De Nederlandse kijkcijferes zijn niet bepalend voor het succes van de serie. Dus I couldn't care less.
Als je van die hij zij maakt ben ik helemaal tevreden.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:53 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wat hij zegtErg leuk! Goede zet van RTL, tenminste beter dan de 8ste herhaling van the A-team.
Idd, nu moeten we nog steeds vrouwen versieren door over Gossip Girl te praten.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ach, toch is het leuk als het hier in Nederland ook wat bekender is. Dan kun je er ook met meer mensen over lullen enzo.
ik voel een barney , knocked up robin aan komenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Na Alyson Hannigan (Lily) is Cobie Smulders (Robin) nu ook zwanger.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als het goed is komen in de volgende afleveringen een paar lui uit Amerikaanse RL-soaps opdraven... ik heb geen idee wie het zijn maar er is nogal wat ophef over.
Nope. http://www.imdb.com/name/nm0666740/quote:Op woensdag 26 november 2008 23:08 schreef EliseZwart het volgende:
Trouwens, naked man he. Was dat niet dezelfde acteur als van Sex Architect Ted Moseby/Lance Hardwood
Sweet. Eindelijk een relaxed programma rond die tijdquote:Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef -Mo- het volgende:
HIMYM gaat door RTL5 uitgezonden worden. En het lijkt op wegprogrammeren. Elke werkdag om 18:00.
SPOILER: SynopsisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exactly.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef -Mo- het volgende:
Het is vanaf januari, precieze datum weet ik niet.
Maar jullie moeten BOOS zijn. RTL verkracht HIMYM, neemt het niet serieus en op deze manier mag HIMYM al blij zijn met 200k aan kijkers.
En de Amerikaanse kijkcijfers zijn aan het stijgen dit seizoen, dus ik ga er vanuit dat seizoen 5 er ook komt.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
De Nederlandse kijkcijferes zijn niet bepalend voor het succes van de serie. Dus I couldn't care less.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef IQM het volgende:
Volgende aflevering: The Fight.En voor de geïnteresseerden, de synopsissen van de twee aflerveringen daarna.SPOILER: SynopsisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wisten jullie dit trouwens?See for yourself:quote:The fake paramedics who help Barney with his "greatest pick-up line of all time" are played by the show's creators Craig Thomas and Carter Bays.
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat Amerikaanse successeries hier in Nederland niet op waarde worden geschatquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
6 uur is toch een mooie tijd? Lekker met een bordje op schoot een uur lang in een scheur liggen. Was het maar vast januari
Dat RTL er vanaf wil, dat RTL het alleen gebruikt om een gat in de programmering te vullen, het niet serieus neemt, mij als HIMYM-fan beledigtquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef IQM het volgende:
Maar blijkbaar vind jij 6 uur dus ook geen probleem? Dus wat boeit het dan allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |