Dat sowieso, laat ik daar heeeeeel duidelijk in zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:59 schreef mrbox het volgende:
Good one MLI, maar wel erg gericht op de vrouwen van deze reeks
Had jij soms graag de toyboy willen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:03 schreef mrbox het volgende:
Wie is de toychick van de reeks dan ?
Toyboxquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had jij soms graag de toyboy willen zijn?
Nah daar ben ik te zwaar op de hand voorquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had jij soms graag de toyboy willen zijn?
+3 vanwege de zelfspot.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah daar ben ik te zwaar op de hand voor
Wat een hoop slechte clips komen er vanavond voorbij.quote:
MIss T , je komt als geroepenquote:
Ze is jonger, dus voor mij is het dan een toychickquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Tegan! Goed, we hebben een leuke toybob voor je. Met jou ook alles in orde?
Moet een toyboy niet jonger zijn dan desbetreffende gebruiker?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef MLI het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet een toyboy niet jonger zijn dan desbetreffende gebruiker?
Match made in heaven. Geboortekaartjes mogen naar de Washuisstraat 48-2, 1000 Brussel. Ik kom niet op visite trouwens, maar ben wel graag op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ze is jonger, dus voor mij is het dan een toychick
Goed.quote:
Daten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
Match made in heaven. Geboortekaartjes mogen naar de Washuisstraat 48-2, 1000 Brussel. Ik kom niet op visite trouwens, maar ben wel graag op de hoogte.
![]()
Ik zou een datingbureau moeten beginnen.
Goed. hoofd gaat lekker. al leuk weekend aan het plannen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed.
Met jou?
Hoe is het met je hoofd?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
Match made in heaven. Geboortekaartjes mogen naar de Washuisstraat 48-2, 1000 Brussel. Ik kom niet op visite trouwens, maar ben wel graag op de hoogte.
![]()
Ik zou een datingbureau moeten beginnen.
Jou kunnen we nu toch ff niet serieus nemenquote:
Ja, tuurlijk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed. hoofd gaat lekker. al leuk weekend aan het plannen?
Hejquote:
Een toybob, klinkt goed. Hier is het eigenlijk wel goed. Ik moest een moeilijke beslissing maken, en ik heb hem eindelijk gemaakt, en nu ga ik hopen dat alles goed komt. Maar als ik dat wil, dan moet dat lukken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Zaterdag overleeft. Alleen de zondag niet zonder schade. Jij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hej. Hoe is het met jou? Zaterdag nog overleefd?
Ik word juist graag serieus genomen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jou kunnen ze nu toch ff niet serieus nemen
Als je wilt kom je al een eind...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hej. Hoe is het met jou? Zaterdag nog overleefd?
[..]
Een toybob, klinkt goed. Hier is het eigenlijk wel goed. Ik moest een moeilijke beslissing maken, en ik heb hem eindelijk gemaakt, en nu ga ik hopen dat alles goed komt. Maar als ik dat wil, dan moet dat lukken.
Wanneer ben jij voor het laatst serieus genomen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word juist graag serieus genomen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, vertel.
Wow, ik heb ff een hoop gemist?
Ik ga er iig nu met die instelling in, na heel veel twijfel. Maar ik wil graag dat het werkt. Ik moet misschien niet alles zo overanalyseren, en zien wat er gaat gebeuren, dat is wel ff iets wat me nu ineens duidelijk wordt. Best lastig, om nu alles aan 'toeval' te laten, ipv het vantevoren al uit te sluiten (wat ik eigenlijk wilde).quote:
MLI wat heb jij gerookt als vervaning voor je wiet ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nóu!!!! Dat klikt al goed.
Love is in the air enzo.
Ik heb geen nieuwe veroveringen, wel een hoop nieuwe inzichten. Verder heb je wel een hoop gemist ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, vertel.
Wow, ik heb ff een hoop gemist?
Gaat dit over ons offeh?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga er iig nu met die instelling in, na heel veel twijfel. Maar ik wil graag dat het werkt. Ik moet misschien niet alles zo overanalyseren, en zien wat er gaat gebeuren, dat is wel ff iets wat me nu ineens duidelijk wordt. Best lastig, om nu alles aan 'toeval' te laten, ipv het vantevoren al uit te sluiten (wat ik eigenlijk wilde).
Thee denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
MLI wat heb jij gerookt als vervaning voor je wiet ?
Ik heb 2 glazen wijn op.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
MLI wat heb jij gerookt als vervaning voor je wiet ?
Ik was ook niet in R&P geweest de afgelopen dagen. Lief dat ik gemist werdquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
je hebt veel gemist en je bent ook gemist
We waren net op zoek naar een toychick voor de reeks
Ehm.. vorige week zondag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst serieus genomen?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef MLI het volgende:
[..]
De liefdesgoeroe tast ook even in het duister, maar het komt goed. Blijf jezelf!
Je bent jong en het klikt met Bob-B. Zet al je zorgen maar gewoon opzij en wees jezelf!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was ook niet in R&P geweest de afgelopen dagen. Lief dat ik gemist werd. Ik weet niet of ik alle kwaliteiten van een toychick heb hoor...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb 2 glazen wijn op.
En verder ben ik natuurlijk de liefdesgoeroe. Mensen komen niet voor niets mij om advies vragen. Gek, maar waar.. Mensen vragen mij IRL veelal advies over relaties en seks.
Nou, stel eens een wat specifiekere vraag, de liefdesgoeroe weet raad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
mss moet ik dan ook maar eens om raad vragen bij je
Ik wil niet teveel details geven, maar. Een vriendin van me, ofja, eigenlijk een echt heel goede vriendin, ze heeft iets gedaan, wat ik haar niet kon vergeven. Toen ik om uitleg vroeg, in een smsje, zwak van mij, maar goed, toen reageerde ze daar totaal niet op. Toen was ik er een beetje klaar mee, hele tijd niet gesproken, echt een paar maanden. Toen kwam een andere vriendin van me haar tegen, en toen heeft ze tegen haar gezegd dat ze me nog steeds als een vriendin zag. Toen dacht ik echt, wtf, niet echt een vriendin die zo doet tegen mij. Toen ben ik naar haar toe gegaan, hebben we even gepraat, met huilen en etc. En toen ben ik weggelopen. Ik wist toen echt niet wat ik moest doen. Maar feit is dat ik niet erg veel goede vrienden heb, en ik wil nog wel proberen om er iets van te maken, maar wel in babystapjes...quote:
hahahaha ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, stel eens een wat specifiekere vraag, de liefdesgoeroe weet raad.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel details geven, maar. Een vriendin van me, ofja, eigenlijk een echt heel goede vriendin, ze heeft iets gedaan, wat ik haar niet kon vergeven. Toen ik om uitleg vroeg, in een smsje, zwak van mij, maar goed, toen reageerde ze daar totaal niet op. Toen was ik er een beetje klaar mee, hele tijd niet gesproken, echt een paar maanden. Toen kwam een andere vriendin van me haar tegen, en toen heeft ze tegen haar gezegd dat ze me nog steeds als een vriendin zag. Toen dacht ik echt, wtf, niet echt een vriendin die zo doet tegen mij. Toen ben ik naar haar toe gegaan, hebben we even gepraat, met huilen en etc. En toen ben ik weggelopen. Ik wist toen echt niet wat ik moest doen. Maar feit is dat ik niet erg veel goede vrienden heb, en ik wil nog wel proberen om er iets van te maken, maar wel in babystapjes...
Je reactie is niet meer dan menselijk. Aan jezelf hoef je in ieder geval niet te twijfelen. En wat betreft die vriendin van je, als het inderdaad wel van beide kanten een vriendschap is, dan komt het op termijn vanzelf goed. Je vrienden kunnen je zo keihard kwetsen..quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel details geven, maar. Een vriendin van me, ofja, eigenlijk een echt heel goede vriendin, ze heeft iets gedaan, wat ik haar niet kon vergeven. Toen ik om uitleg vroeg, in een smsje, zwak van mij, maar goed, toen reageerde ze daar totaal niet op. Toen was ik er een beetje klaar mee, hele tijd niet gesproken, echt een paar maanden. Toen kwam een andere vriendin van me haar tegen, en toen heeft ze tegen haar gezegd dat ze me nog steeds als een vriendin zag. Toen dacht ik echt, wtf, niet echt een vriendin die zo doet tegen mij. Toen ben ik naar haar toe gegaan, hebben we even gepraat, met huilen en etc. En toen ben ik weggelopen. Ik wist toen echt niet wat ik moest doen. Maar feit is dat ik niet erg veel goede vrienden heb, en ik wil nog wel proberen om er iets van te maken, maar wel in babystapjes...
Oh.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Je bent jong en het klikt met Bob-B. Zet al je zorgen maar gewoon opzij en wees jezelf!
Truste toybox!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahaha ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapen![]()
Nee toybob! Dat is niet de instelling. Je geeft haar 3 kansen om op te warmen, daarna doe je je best niet meer want dan wordt het plain old desperate en dat wil je dan weer wel vermijden.quote:
In dat geval, waar waren we gebleven...ohjah, ik ging je troosten en steunenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry. Ik miste alleen ff waar het klikte
. Maar we kunnen ook vanaf nu gaan klikken
.
I'm on it...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee toybob! Dat is niet de instelling. Je geeft haar 3 kansen om op te warmen, daarna doe je je best niet meer want dan wordt het plain old desperate en dat wil je dan weer wel vermijden.
Wat een wijze woorden MLI.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee toybob! Dat is niet de instelling. Je geeft haar 3 kansen om op te warmen, daarna doe je je best niet meer want dan wordt het plain old desperate en dat wil je dan weer wel vermijden.
Kijk uit voor de Friend-zone!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
In dat geval, waar waren we gebleven...ohjah, ik ging je troosten en steunen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word juist graag serieus genomen.
Het is gewoon zo stom. Waarom moeten dit soort dingen altijd mij overkomen. Ik weet ook gewoon echt niet of dit nou de goede keuze is. Ik neigde juist zo lang naar om haar gewoon te vergeten. Ik moet haar gewoon nog ff zien/spreken binnenkort, en dan pas weet ik of het goed is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Je reactie is niet meer dan menselijk. Aan jezelf hoef je in ieder geval niet te twijfelen. En wat betreft die vriendin van je, als het inderdaad wel van beide kanten een vriendschap is, dan komt het op termijn vanzelf goed. Je vrienden kunnen je zo keihard kwetsen..![]()
En verder: blijf jezelf!
Dat is iig een goed beginquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
In dat geval, waar waren we gebleven...ohjah, ik ging je troosten en steunen
quote:
Nee. Vertel er eens meer over.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ken jij mijn definitie van troosten?
WAT?!?!?!?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is iig een goed begin. En Brussel is niet extreem ver weg...
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's magic...they forget everythingquote:![]()
Misschien is het vergeten voor jou ook niet de oplossing. Anders zou je er nu niet meer mee worstelen. Misschien moet je voor jezelf goed voorbereid de volgende ontmoeting ingaan. Niet dat je er een velletje met aantekeningen bij moet houden, maar er zijn vast wel dingen die je tegen haar wil zeggen. En als je haar een 'verwijt' voor wil leggen, het heeft het meeste impact als je gewoon zegt 'toen je dit en dat deed, heb je me ontzettend gekwetst. Ik was ontzettend teleurgesteld in je als vriendin.' Dan krijgt zij de kans om e.e.a. toe te lichten. Je kunt ook vast van tevoren bedenken wat in grote lijnen haar reactie moet zijn. Uiteraard is het doel excuses, maar moet ze bepaalde woorden terugnemen of juist erkennen dat ze je gekwetst heeft (bijvoorbeeld). Maar goed, dat is mijn aanpak dan (laatst zoiets gehad met mijn broer).quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is gewoon zo stom. Waarom moeten dit soort dingen altijd mij overkomen. Ik weet ook gewoon echt niet of dit nou de goede keuze is. Ik neigde juist zo lang naar om haar gewoon te vergeten. Ik moet haar gewoon nog ff zien/spreken binnenkort, en dan pas weet ik of het goed is.
Met dit soort dingen is het vooral kijken naar wat je zélf wil. Ze heeft je iets geflikt, is dat iets waar jij je overheen kan zetten? Of is het iets waarvan je nu al denkt dat dat de vriendschap niet ten goede komt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is gewoon zo stom. Waarom moeten dit soort dingen altijd mij overkomen. Ik weet ook gewoon echt niet of dit nou de goede keuze is. Ik neigde juist zo lang naar om haar gewoon te vergeten. Ik moet haar gewoon nog ff zien/spreken binnenkort, en dan pas weet ik of het goed is.
Ze woont in Brusselquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef MLI het volgende:
btw, Bob! De volgende logische stap is het bemachtigen van msn of telefoonnummer.
Nu ben ik natuurlijk nóg nieuwsgieriger.quote:
GMTA Wat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:56 schreef MLI het volgende:
kluts, GMTA.
Jij bent alleen voor de jongens hè?
ohhhhh! Das te doen! Potentie!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik woon in Brussel, Tegan woont in Tilburg.
* Den_Haag probeert zich het te herinneren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:59 schreef MLI het volgende:
DH heeft geneukt.
Can't help myself.quote:
Goed idee, alleen ik heb dat gesprek al gehad met haar, maar toch is daar niet helemaal het antwoord uit gekomen wat ik wilde.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Misschien is het vergeten voor jou ook niet de oplossing. Anders zou je er nu niet meer mee worstelen. Misschien moet je voor jezelf goed voorbereid de volgende ontmoeting ingaan. Niet dat je er een velletje met aantekeningen bij moet houden, maar er zijn vast wel dingen die je tegen haar wil zeggen. En als je haar een 'verwijt' voor wil leggen, het heeft het meeste impact als je gewoon zegt 'toen je dit en dat deed, heb je me ontzettend gekwetst. Ik was ontzettend teleurgesteld in je als vriendin.' Dan krijgt zij de kans om e.e.a. toe te lichten. Je kunt ook vast van tevoren bedenken wat in grote lijnen haar reactie moet zijn. Uiteraard is het doel excuses, maar moet ze bepaalde woorden terugnemen of juist erkennen dat ze je gekwetst heeft (bijvoorbeeld). Maar goed, dat is mijn aanpak dan (laatst zoiets gehad met mijn broer).
Als haar respons voor jou niet goed genoeg is, dan hoef je er na zo'n gesprek niet meer weken over te piekeren. Maar dan moet je wel je verwachting helder hebben.
Ik vind het opzich niet meer zo erg wat ze me heeft geflikt, alleen ik ben bang dat ze niet doorheeft hoe erg ze me kwetste (ookal heb ik dat wel gezegd), en dat ze de volgende situatie gewoon weer precies hetzelfde gaat doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met dit soort dingen is het vooral kijken naar wat je zélf wil. Ze heeft je iets geflikt, is dat iets waar jij je overheen kan zetten? Of is het iets waarvan je nu al denkt dat dat de vriendschap niet ten goede komt?
Je gaf zelf al aan dat je er niet meer zoveel aan had gedacht, dat is misschien een voorteken.
Ik ben niet iemand die vriendschappen moedwillig in stand houdt als iemand mij iets flikt waarvan ik vind dat het niet door de beugel kan. Dan heb ik wel andere vrienden die mijn tijd en energie meer verdienen.
Naar wat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk nóg nieuwsgieriger.
Bob woont in Ede doordeweeksquote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat Bob in Brussel woonde... Nu snap ik er niets meer van.
Naar waarom jij zo:quote:
Je had op zijn minst ff dr naam kunnen vragen, DH.quote:
Dan moet je zeggen dat je daar bang voor bent.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:00 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het opzich niet meer zo erg wat ze me heeft geflikt, alleen ik ben bang dat ze niet doorheeft hoe erg ze me kwetste (ookal heb ik dat wel gezegd), en dat ze de volgende situatie gewoon weer precies hetzelfde gaat doen.
Nee, anders zou ik hem wel daten.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat Bob in Brussel woonde... Nu snap ik er niets meer van.
Adem in, adem uitquote:Op woensdag 12 november 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:
Ik smste haar dat ik haar echt heel snel wil spreken, niet dat er weer een week of twee overheen gaat, smst ze dat ze nog even gaat kijken wanneer ze kan. Pff, dan kan ik al helemaal weer pissed worden, alsof ze het niet serieus neemt, prik gewoon een datum. Ok, nu ben ik weer rustig.
ik moest mij inhouden een opmerking te makenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naar waarom jij zo:reageert op mijn mening over serieus genomen worden.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weet ik. maar verder kan ik ook niet echt veel helpen
gelukkig is Brussel best grootquote:Op woensdag 12 november 2008 00:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik hem wel daten.. Maar ik ben lui, ik date niet buiten Brussel.
OK, ik snap wel heel goed dat het je irriteert. Maar is het écht belangrijk, of hangt het samen met wat ze je flikte?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:
Ik smste haar dat ik haar echt heel snel wil spreken, niet dat er weer een week of twee overheen gaat, smst ze dat ze nog even gaat kijken wanneer ze kan. Pff, dan kan ik al helemaal weer pissed worden, alsof ze het niet serieus neemt, prik gewoon een datum. Ok, nu ben ik weer rustig.
Das nergens voor nodig. I can handle it.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik moest mij inhouden een opmerking te maken
Precies. If so, steek er dan geen energie meer in.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:06 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, ik snap wel heel goed dat het je irriteert. Maar is het écht belangrijk, of hangt het samen met wat ze je flikte?
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bob woont in Ede doordeweeksMLI woont in Brussel
en jij in tilburg
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Dat je dat zei was ookal genoeg.
Ja, en vergeven van Mocro's. Amsterdam is er niks bij. En ik val zelden op mocro's, al draag ik de meesten die ik beter ken wel een heel warm hart toe.quote:
maar nu is het al niet meer leukquote:Op woensdag 12 november 2008 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das nergens voor nodig. I can handle it.
Watje!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]en nu ga ik eens lekker slapen
kluts, MLI
de rest
Het hangt er niet mee samen. Maar wel in de zin van dat ze dingen niet zo serieus neemt als ik ze neem. Voor mijn gevoel laat ze alles maar op zich afkomen, terwijl ik vind dat zij juist degene moet zijn die de moeite gaat doen om weer vrienden te worden met mij.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:06 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, ik snap wel heel goed dat het je irriteert. Maar is het écht belangrijk, of hangt het samen met wat ze je flikte?
En dat maakt me ook twijfelen of ik er wel weer mee wil beginnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. If so, steek er dan geen energie meer in.
Daar heb ik dan gelukkig een stuk minder last van.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, en vergeven van Mocro's. Amsterdam is er niks bij. En ik val zelden op mocro's, al draag ik de meesten die ik beter ken wel een heel warm hart toe.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]en nu ga ik eens lekker slapen
kluts, MLI
de rest
Zolang zij niet weet dat jij er zo over denkt, kan ze er ook niks mee natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het hangt er niet mee samen. Maar wel in de zin van dat ze dingen niet zo serieus neemt als ik ze neem. Voor mijn gevoel laat ze alles maar op zich afkomen, terwijl ik vind dat zij juist degene moet zijn die de moeite gaat doen om weer vrienden te worden met mij.
Gaat 'ie slapen zonder haar nummer.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef Bob-B het volgende:
Ik ga ook m'n rukbunker weer in
Truste MLI, kluts, Tegan
Slaap lekker mannen
Met de trein jah, maar ik heb autoquote:Op woensdag 12 november 2008 00:10 schreef Tegan het volgende:
Trusten Bob.
En Ede-TIlburg is best ver weg...
Hm, dat ga ik haar wel vertellen dan. Of zal ik wachten tot we echt een afspraak hebben?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang zij niet weet dat jij er zo over denkt, kan ze er ook niks mee natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Met de trein jah, maar ik heb autojaha en dat op je 21ste
naja nu ga ik echt!
Je kunt dat best zeggen tegen haar, dat jij dan het gevoel krijgt dat ze het niet zo serieus neemt. Maar wat kluts zegt, als zij nu niet snapt hoezeer dit je gekwetst heeft, dan kan ze er ook niet goed op inspelen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het hangt er niet mee samen. Maar wel in de zin van dat ze dingen niet zo serieus neemt als ik ze neem. Voor mijn gevoel laat ze alles maar op zich afkomen, terwijl ik vind dat zij juist degene moet zijn die de moeite gaat doen om weer vrienden te worden met mij.
[..]
En dat maakt me ook twijfelen of ik er wel weer mee wil beginnen.
Ik zou het wel face to face zeggen. Wat MLI ook al zegt, zeg tegen haar wat je voelt, door haar akties. Alleen als je duidelijk bent kun je van mensen verwachten dat ze begrijpen wat je voelt en waarom.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, dat ga ik haar wel vertellen dan. Of zal ik wachten tot we echt een afspraak hebben?
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
, je bent pas 21. Ik schatte je ff wat ouder. Trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik persoonlijk zou het bewaren voor een gesprek (ipv sms). Sowieso, als je haar in d'r ogen kunt kijken, heeft alles wat je zegt veel meer impact.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, dat ga ik haar wel vertellen dan. Of zal ik wachten tot we echt een afspraak hebben?
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Je kunt dat best zeggen tegen haar, dat jij dan het gevoel krijgt dat ze het niet zo serieus neemt. Maar wat kluts zegt, als zij nu niet snapt hoezeer dit je gekwetst heeft, dan kan ze er ook niet goed op inspelen.
Voor mijn gevoel was dat al wel duidelijk in dat eerste gesprek, maar misschien moet ik er ff over slapen, en het volgende keer goed duidelijk maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het wel face to face zeggen. Wat MLI ook al zegt, zeg tegen haar wat je voelt, door haar akties. Alleen als je duidelijk bent kun je van mensen verwachten dat ze begrijpen wat je voelt en waarom.
Kun je niet gewoon aan haar vragen of het haar duidelijk is? Je kunt natuurlijk gewoon vragen 'snap je dat je me ontzettend gekwetst hebt en dat ik je niet meer zo goed durf te vertrouwen' etc.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Voor mijn gevoel was dat al wel duidelijk in dat eerste gesprek, maar misschien moet ik er ff over slapen, en het volgende keer goed duidelijk maken.
De eerste tekst kon ik nog enigszins volgen, maar hier snap ik geen hol van.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:23 schreef MLI het volgende:
Oui. Et demain je reveille à 6.30 pour allez a l'hotel communal.
Ja. En morgen sta ik om 6.30 op om naar ....... te gaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:23 schreef MLI het volgende:
Oui. Et demain je reveille à 6.30 pour allez a l'hotel communal.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Aaah, c'est très mignon. J'ai te manque aussi, ma puce.
quote:
Slaap lekker meis. Niet piekeren.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:32 schreef Tegan het volgende:
Thanks voor de hulp Kluts & MLI, en de rest. Nu ga ik lekker slapen. Trusten.
Ik geloof dat ik vh weekend wel tijd heb.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, we moeten eens bijpraten. Wanneer kun je?
Ik heb wel een goed weekendje gehad, weinig tijd gehad om te klussen helaasquote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef Kluts het volgende:
Hoestie met jou dan Ado, weekend nog een beetje klussend doorgekomen?
Het klonk lief, totdat ik het woord vlo las!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Letterlik: aah, schattig. Ik heb jou ook gemist, mijn vlo.
Ik lees "Ne*ken?", maar we zijn hier in R&P geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, we moeten eens bijpraten. Wanneer kun je?
Ik ken wel Frans zoenen, maar..quote:
Dat is anaal geklutsquote:
Anaal gekluts?quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vh weekend wel tijd heb.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Adolecens het volgende:
maar goed, ik ben er weg van...![]()
slaap lekker allen!
Ik kan alleen zondag om 14.00 uur trouwens.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan alleen zondag om 14.00 uur trouwens.
Of heb je dan al wat?
Sweet dreams girl.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:55 schreef MLI het volgende:
Ik ben weg. Slaap lekker!
En denk aan wat de liefdesgoeroe zegt!
Mais bien sur, mademoiselle. Quand voudrez-vous baiser?quote:
Ja, als je dan niet kan is het ook goed hoor.quote:
Ik heb me laten vertellen dat je vrijdag/zaterdag nog wel een gaatje vrij hebt.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als je dan niet kan is het ook goed hoor.
Graag of niet.
Dan moet je je bronnen checken, want voor zover ik weet heb ik dan al plannen.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat je vrijdag/zaterdag nog wel een gaatje vrij hebt.
Oh, nou, in dat geval: catch you on my bedside!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je je bronnen checken, want voor zover ik weet heb ik dan al plannen.
Laat me raden:quote:
Morgenquote:
Ik ben niet zo'n figuur die vrouwen eerst inpalmt en vervolgens maar slecht behandelt hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 07:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morgen![]()
Zo bob-b hoe gaat het met de versier pogingen m.b.t Tegan ? Hoop wel dat je haar met genoeg respect behandeld want dat is ze wel waard
Je was haar dus wel aan het "inpalmen"quote:Op woensdag 12 november 2008 08:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n figuur die vrouwen eerst inpalmt en vervolgens maar slecht behandelt hoor
Kan ik me niet voorstellenquote:
Het gaat erom hoe je er daarna mee omgaat héquote:Op woensdag 12 november 2008 08:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je was haar dus wel aan het "inpalmen"
MLI!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:41 schreef MLI het volgende:![]()
Ik heb een document gekregen bij het gemeentehuis. Ik weet niet zo goed of dit mijn verblijfsvergunning is, ik mocht een electronische kaart ophalen als dit niet genoeg was. Maar dat geintje kost me dus wéér 15 euro en 3 pasfoto's. Die 3 pasfoto's heb ik 2 weken geleden ingeleverd, dan moet het dus in de tussentijd veranderd zijn..
Maar als dit wel degelijk mijn verblijfsvergunning is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic: je ne veux pas baiser avec Litpho et DH: oui, toi!
Ahh ok, volgens babel fish is het zoenen trouwensquote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef MLI het volgende:
Daar staat dat ik niet wil neuken met Litpho..
Whehehe, vlakbij het zuidstation. Nee, da's niet zo fijn nee. Ik woon daar op 15 minuten van lopen, wel een veel beter gedeelte al. En ja, ik mág blijven en dat wil ik voorlopig ook. Jaartje Frankrijk nog, dan lekker terug naar Brussel.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef kwaakvaak het volgende:
Goedemorgen *gaaaap*
Hey MLI gefeliciteerd met je vergunning, mag je nu en wil je nu nog langer in Brussel blijven?
Best een mooie stad hoor, sommige stukken dan. Ben ook wel eens s'nachts door een wijk gelopen (vlakbij waar die mega kermis was) dat dacht... nou.. Ik moet hier snel doorlopen
Goed om te weten dus.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:49 schreef MLI het volgende:
Baiser wordt in de praktijk ook gebruikt voor neuken. Maar dit wist Lit denk ik niet.
Dat is wel heel erg vaag zeg. Ik ben mijn droom alweer vergeten helaas, zoals bijna altijdquote:Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef MLI het volgende:
Trouwens, ik heb gisternacht heel raar gedroomd. Ik was dus bij die Vlaming en ik sliep in zijn waterbed maar elke keer als ik wakker was, dacht ik dat ik droomde en als ik droomde dacht ik dat ik wakker was enzo. Dus op een gegeven moment komt zijn moeder binnen, gaat op het voeteneind van het waterbed zitten voor een gezellig kopje thee, terwijl ik daar in mijn nakie onder de dekens lag.. Ondertussen stond de zwarte huisslavin te stofzuigen naast het bed.
quote:
Dat heb ik ook, vergeet ze altijd. Hoewel ik de laatste tijd ineens wel weer veel droom, tot voor kort droomde ik echt naks.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef Belsezar het volgende:
Dat is wel heel erg vaag zeg. Ik ben mijn droom alweer vergeten helaas, zoals bijna altijd
Ja, ze kreeg thee op bed van de moeder in kwestie...verontrustende familie relatiequote:Op woensdag 12 november 2008 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het nou ein-de-lijk gelukt vanochtend?
Je droomt altijd, alleen onthou je 't niet altijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, vergeet ze altijd. Hoewel ik de laatste tijd ineens wel weer veel droom, tot voor kort droomde ik echt naks.
Toen ik op 'invoeren' klikte dacht ik nog: dit zal waarschijnlijk wel snel gemeld worden. Waarvan akte.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Je droomt altijd, alleen onthou je 't niet altijd.
Goeie vraag. Het is volgens mij een term die altijd een beetje vaag blijft. Ik denk dat een muze iemand van het andere geslacht is, die je ziet als een inspiratie. Of het wat met liefde te maken heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
Had daarnet trouwens een interessante discussie (of wat daar voor moet doorgaan) met een niet nader te benoemen forumgenote over het hebben van een muze, en daaruit volgend: wát is een muze eigenlijk.
Het past denk ik wel in het Singles-idioom, dus misschien zijn er hier mensen die hier wat inzichtelijks over te melden hebben?
Tsss, mij een beetje onderschattenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:49 schreef MLI het volgende:
Baiser wordt in de praktijk ook gebruikt voor neuken. Maar dit wist Lit denk ik niet.
Nee. Wel met bewondering. En ander geslacht is dus optioneel.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:25 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat een muze iemand van het andere geslacht is, die je ziet als een inspiratie. Of het wat met liefde te maken heeft weet ik niet.
Het ontstijgt de liefde, is mijn associatie. Ik zie er ook altijd een vuige schimmelige schilder bij voor me, met een lelieblanke graatmagere jonge hinde als zijn muze. Waar hij eigenlijk zijn vleselijke geneugten op zou willen botvieren, maar dat kan hij niet meer, dus om het nog enig cachet te geven noemt hij haar zijn muze. Zoiets.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:25 schreef Kluts het volgende:
Goeie vraag. Het is volgens mij een term die altijd een beetje vaag blijft. Ik denk dat een muze iemand van het andere geslacht is, die je ziet als een inspiratie. Of het wat met liefde te maken heeft weet ik niet.
Dank u voor deze verhelderende toelichting op deze vroege woensdagochtend, Lit.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Wel met bewondering. En ander geslacht is dus optioneel.
Zek0r, de deal is beklonken. Zondagmiddag in The Mouth of Hell. Ik heb er zin in.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
Maarre.. Gari, jij gaat zondag poolen?
Ik krijg idd ook de associatie van onbeantwoordde liefde en dus maar muze, ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het ontstijgt de liefde, is mijn associatie. Ik zie er ook altijd een vuige schimmelige schilder bij voor me, met een lelieblanke graatmagere jonge hinde als zijn muze. Waar hij eigenlijk zijn vleselijke geneugten op zou willen botvieren, maar dat kan hij niet meer, dus om het nog enig cachet te geven noemt hij haar zijn muze. Zoiets.
Jij solliciteert naar een positie van bevallige poolmuze?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
Maarre.. Gari, jij gaat zondag poolen?
Misschien dat ik er ook ben, maar dat weet ik nog niet zeker.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zek0r, de deal is beklonken. Zondagmiddag in The Mouth of Hell. Ik heb er zin in.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:33 schreef Kluts het volgende:
Misschien dat ik er ook ben, maar dat weet ik nog niet zeker.
quote:
Heb jij een muze, Lit?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:30 schreef Litpho het volgende:
Nee. Wel met bewondering. En ander geslacht is dus optioneel.
Nou ja, dat je mij met een graatmagere jonge hinde durft te vergelijken! De rest gaat wel op, ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het ontstijgt de liefde, is mijn associatie. Ik zie er ook altijd een vuige schimmelige schilder bij voor me, met een lelieblanke graatmagere jonge hinde als zijn muze. Waar hij eigenlijk zijn vleselijke geneugten op zou willen botvieren, maar dat kan hij niet meer, dus om het nog enig cachet te geven noemt hij haar zijn muze. Zoiets.
Ik was slechts vrijelijk aan het associëren. Jouw grootheidswaan doet je geloven dat alles maar altijd over jou gaat.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef MLI het volgende:
Nou ja, dat je mij met een graatmagere jonge hinde durft te vergelijken! De rest gaat wel op, ja.
Ik probeer nog steeds Euterpe zover te krijgen, maar het wil nog niet echt lukkenquote:
Dat is een begin. Uiteindelijk is het doel je iig één keer te overreden de keu ter hand te nemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:35 schreef Kluts het volgende:
Ik kijk nog wel fftjes. Als ik meega dan hou ik het wel gewoon bij aanmoedigen iig.
Ah, dat lag niet aan mij dus?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
Jouw grootheidswaan doet je geloven dat alles maar altijd over jou gaat.
Op msn praat je wel anders.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik was slechts vrijelijk aan het associëren. Jouw grootheidswaan doet je geloven dat alles maar altijd over jou gaat.
De muze van het 'fluitspel', aldus wikipedia. Figures.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef Litpho het volgende:
Ik probeer nog steeds Euterpe zover te krijgen, maar het wil nog niet echt lukken.
Dat is niet zo moeilijk, om mij daartoe te overreden. Feit is echter dat ik gemiddeld 20 minuten over een potje pool doe, en jullie dus binnen 5 minuten al spijt hebben dat je me die keu in de handen gedrukt hebt.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is een begin. Uiteindelijk is het doel je iig één keer te overreden de keu ter hand te nemen.
Het blijft bij eindeloos verlangen. Jammer Garisster.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:40 schreef Kluts het volgende:
Mág je wel sex hebben met een muze, of is het "muze-achtige" er dan vanaf?
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Op msn praat je wel anders.![]()
Laat maar, ik wíl jouw muze helemaal niet zijn. De magie is wel verdwenen nu. Zoek maar iemand anders om op te geilen inspiratie op te doen tijdens het poolen.
Als het doel constructief pool was wel. Is het doel hilariteit daarentegen...quote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, om mij daartoe te overreden. Feit is echter dat ik gemiddeld 20 minuten over een potje pool doe, en jullie dus binnen 5 minuten al spijt hebben dat je me die keu in de handen gedrukt hebt.
Daarvoor hoef je mij geen keu in de handen te drukken hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het doel constructief pool was wel. Is het doel hilariteit daarentegen...
Velen zijn je voorgegaan, MLI.quote:
FELIquote:Op woensdag 12 november 2008 09:41 schreef MLI het volgende:
Maar als dit wel degelijk mijn verblijfsvergunning is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook al werk ik een deel van mijn tijd in Belgie, ik weiger Frans te sprekenquote:Ontopic: je ne veux pas baiser avec Litpho et DH: oui, toi!
Nee, ik meende eerder deze week iets te lezen over laag uitgesneden topjes en korte rokjes enzo. Gezien het terugkerende bukken over de tafel tijdens het poolen.... need I go on?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Litpho het volgende:
Als het doel constructief pool was wel. Is het doel hilariteit daarentegen...
En ik nog maar denken dat je gewoon het idee had dat ik heel gezellig ben.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, ik meende eerder deze week iets te lezen over laag uitgesneden topjes en korte rokjes enzo. Gezien het terugkerende bukken over de tafel tijdens het poolen.... need I go on?
Dat is het lot van de muze. Want van háár kant is er ook een verhaal natuurlijk, het verhaal van de doorleefde beschermende en wijze vaderfiguur, waar zij stiekem keihard voor valt, maar dat niet mag toegeven, want dat zou de droom uiteen doen spatten...quote:Op woensdag 12 november 2008 10:43 schreef MLI het volgende:
Het blijft bij eindeloos verlangen. Jammer Garisster.
't Is die naïviteit waar ik je zo om waardeer, Klutsert.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
En ik nog maar denken dat je gewoon het idee had dat ik heel gezellig ben.
Katja neukte anders gewoon keihard met Thijs toen ze Theo's muze was.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is het lot van de muze. Want van háár kant is er ook een verhaal natuurlijk, het verhaal van de doorleefde beschermende en wijze vaderfiguur, waar zij stiekem keihard voor valt, maar dat niet mag toegeven, want dat zou de droom uiteen doen spatten...
Bij gebrek aan beter. Een zinsnede die gek genoeg wel vaker zijn opwachting maakt als Katja in het spel isquote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Katja neukte anders gewoon keihard met Thijs toen ze Theo's muze was.
Dank je. OK. Wie is jouw muze?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
FELI
[..]
ook al werk ik een deel van mijn tijd in Belgie, ik weiger Frans te spreken
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is die naïviteit waar ik je zo om waardeer, Klutsert.
Die brengt de scherpe randjes wel heel mooi in perspectief, jaquote:Op woensdag 12 november 2008 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is die naïviteit waar ik je zo om waardeer, Klutsert.
Erm, Thijs is toch wel een veel betere catch. Jonger dan zij is, dus ze heeft Theo gewoon keihard gedumpt voor haar eigenste muze!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:55 schreef Garisson72 het volgende:
't Arme schaap, wat een ellende als je zo je verdriet moet wegneuken. Want eigenlijk verlangde ze naar Theo's deinende pens en rookasem.
Ik twijfel er geen seconde aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:56 schreef Kluts het volgende:Nou vooruit dan.
Maar ik bén ook echt heul gezellig.
Tja, zo begint het alquote:Op woensdag 12 november 2008 10:59 schreef MLI het volgende:
Ik geloof dat Bob-B hier nu de aangewezen toyboy is. Als hij een inspirerend figuur is, dan denk ik dat ik Garisster in moet ruilen voor hem.
Nou, das dan helemaal mooi. Sowieso zijn bij +100 kilo korte rokjes en topjes met inkijk ook een stuk minder prettig.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan.
En ik heb niet ééns de associatie dat je dan dus heul dik bent, maar dat zal zijn omdat je beeldmateriaal verschaft in je fobo.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die brengt de scherpe randjes wel heel mooi in perspectief, ja.
Uiteraard hebben we dan natuurlijk wel eerst meer fotomateriaal nodig om te kunnen beoordelen of dat het geval is.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Erm, Thijs is toch wel een veel betere catch. Jonger dan zij is, dus ze heeft Theo gewoon keihard gedumpt voor haar eigenste muze!
Ik geloof dat Bob-B hier nu de aangewezen toyboy is. Als hij een inspirerend figuur is, dan denk ik dat ik Garisster in moet ruilen voor hem.
Ik ook! Lotgenoot!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:05 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak wil ook een jonge muze. *stamp* *stamp*
Enne ik ben vandaag niet eens echt vervelend, hooguit beetje irritant, Maar dat is eigenlijk zoals elke dag
Daarvoor heb je ook een muze nodig natuurlijk.quote:
Hoe laat kan ik je hier verwachten?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarvoor heb je ook een muze nodig natuurlijk.
Ook. De mannen willen een muze, wij een toyboy.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
Het gaat nog steeds over Toyboys/ToyBob?
Ho ho, ik hoef geen muze. Dank u.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
Ook. De mannen willen een muze, wij een toyboy.
Ik wil helemaal geen muze.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat geval:quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ho ho, ik hoef geen muze. Dank u.
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat geval:
De mannen willen een muze, de vrouwen een toyboy.
Behalve Garisson, want die heeft geen muze nodig.
Zo beter?
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat geval:
De mannen willen een muze, de vrouwen een toyboy.
Behalve Garisson, want die heeft geen muze nodig.
Zo beter?
Ben jij mijn muze?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, het is duidelijk.quote:
Ik wil geen toyboy.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat voor functie-omschrijving jij daar aan verbindt.quote:
Ik weet, ik ben onvervangbaar. Maar geef het tijd, lieverd. En wees jezelf!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ho ho, ik hoef geen muze. Dank u.
Dan is teruglezen overbodig.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, het is duidelijk.
Wij vrouwen willen een toyboy dus.
Kortom, we zijn nog op hetzelfde punt als gisteravond, Bengel.
Aldus het orakel.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik weet, ik ben onvervangbaar. Maar geef het tijd, lieverd. En wees jezelf!
Hoe zou jij de functie invullen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat voor functie-omschrijving jij daar aan verbindt.
Nu niet terugkrabbelen en de vraag met een wedervraag beantwoorden.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe zou jij de functie invullen?
Die grootheidswaan van sommige mensen...quote:Op woensdag 12 november 2008 11:22 schreef MLI het volgende:
Ik weet, ik ben onvervangbaar. Maar geef het tijd, lieverd. En wees jezelf!
Want je bent nog niet luid genoeg van jezelf?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:26 schreef dawg het volgende:
Ik wil geen muze. Ik wil een PA.
Jij stelde helemaal geen vraag, dat was meer een opmerking. Mij inspirerenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu niet terugkrabbelen en de vraag met een wedervraag beantwoorden.
Que?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want je bent nog niet luid genoeg van jezelf?
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou, nu jij weer vrijgezel bent. Uhmmm twijfel twijfel.
Aha. Het is me nu al een stuk duidelijker ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij stelde helemaal geen vraag, dat was meer een opmerking. Mij inspireren
Op msn praat je wel anders.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die grootheidswaan van sommige mensen...
PA. Een betekenis die ik vaker tegenkom dan Personal Assistant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |